Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Rockmocsár, retróbuli

2006.08.21. 15:35 .:sz-b:.

Sebők János veterán rockzenei újságíró, egymillió zenei könyv szerzője a hétvégi Népszabadságban úgy nagyjából eltemette, pontosabban szívesen eltemetné a mai magyar könnyűzenét, merthogy a régiek aprópénzre váltják, az újak pedig hol vannak. Olvassák, elmélkedjenek! Számos pontban tudnánk persze ellentmondani, mert hát vannak azért fiatalok, meg abban sem vagyok biztos, hogy a nemzetközi trendeket kell számonkérni itthon, vagy hogy baj a táncdalosok visszajövetele, bár ez utóbbit nyilván más szemmel nézi az, aki látta az első virágzást is.

44 komment

Címkék: zene magyar link

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smalladam 2006.08.21. 20:51:42

Lényegében igaza van, bár szerintem a dolog bonyolultabb. Nem esett szó pl. azokról az együttesekről, akik ugyan tényleg nincsenek a ménsztrímben, de viszonylag sikeresek,és nem csak itthon, hanem külföldön is. Gondolok pl. Bridge To Solace-re, vagy az Idorura. Vagy ha nem szigorúan rockra gondolunk ott van pl. a Pannonia Allstars is.

Aberrált atya · http://www.yellowspots.hu/ 2006.08.22. 06:19:15

Olyat mondj, akik az anyanyelvükön énekelnek és valóban "berúgják az ajtót".

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.22. 08:53:01

"annyian voltak rajtuk, mint a kispálon"

tudod kitől idéztem, Gyuri, és azt is, hogy melyik zenekar volt a tárgy ;o)

persze. most lehet azzal védekezni, hogy nem magyar nyelvűek a számok, de szerény véleményem szerint ez nem bír olyan nagy jelentőséggel. az ajtóberúgás meg ahogy levettem a cikk íróját, inkább a külföldre vonatkozik, mint hazánkra, hisz itthon nem kell semmitse berúgni, csak le kell zsírozni a bentlévőkkel, hogy amikor elkiáltom magam, hogy én most aztán berúgom, akkor fordítsák el a kulcsot és esetleg a kilincset is nyomják le, hogy semmilyen kár ne érhessen. aztán majd lehet mesélni a kölyköknek, hogy bezzeg a mi időnkben milyen más volt.. mi még tökös legények voltunk. hányszor hallottam, hopogy illés metró omega de hányszor...

ez a sebők jános meg leírta magát, mikor a nagy ferót hozza szóba, arról nem is beszélve, hogy aszongya az illés nincs sehol, közbe meg tavaly róluk szólt a nulladik nap, az omega új lemezzel jön ki... az a vicc, hogy ez a fószer tényleg ebből él. tényleg ebből él???

a britpop nyománba betolja az emil rulezt.. ez hülye.

kis kavarásnak nevezi az animát és azt állítja, hogy nem jutott át a mainstreambe. ugyanezt, mondja a quimbyről meg a heaven street sevenről. ennek a fickónak fingja sincs, hogy mi az a mainstream meg mi az az underground asszem. csak szajkózni tudja a szokásos frázist, hogy a magyar könnyűzenei élet két-három évvel mindig le van maradva. jézusom. 2006-ot írunk. hogy állhatja meg a helyét még mindig egy ilyen oltári baromság? persze jól hangzik meg okosnak is látszom tőle,úgyhogy én is így fejezem be.

hát igen. a magyar könnyűzenei élet 2-3 évvel le van maradva a külfölditől.

dehogy fejezem be. itt van ez a lovasi. miközben épp futtatja fel a kiscsillagot van pofája megkérdezni magától, hogy mér nem hagyja már abba? hát mekkora álszentség már ez. beleült a jóba, perszehogy nem akar kimászni belőle. nincs kinek átadni a stafétabotot? dehogy nincs. a kelet nyugat például kifejezetten tetszett, azt még kajálná is a nép és biztos hogy az altermaszlagban van még ilyen.. azon a lovon meg már jóideje lehet ülni mer az ilyen keserű.

padlizsan · http://padlizsan.blogol.hu 2006.08.22. 09:07:03

Szvsz ha ajtóberúgást akarna, akkor el kellene zarándokolnia a kisebb színpadok irányába is, mer' ajtót, bazzeg, csak kivülről lehet berúgni. Igaz ott ajtóberúgás közben esetleg fejbe rugná egy bespeedezett punk, vagy lehányná egy merevrészeg rocker (ez utóbbi akár lehetnék én is). Vén fasz, aki elfelejtett meghalni, de aprópénzért baszogatja a többi vén faszt.

Külföldi trendekről beszél, amikor turnézik a Motörhead? Lemmy nem bírja az amfetamint, meg baszni se tud már, nem az ilyet szokás hullának nevezni? Vagy csak ha magyar?

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.22. 09:12:32

Ja!

az meg, hogy a táncdalfesztivál sátornak idén meg csak a neve volt táncdalfesztivál.. hát ez az apróság úgy tűnik teljes mértékben elkerülte S. J. figyelmét.

uhrin benedek meg... egyrészt van pofája vele példálózni, miközben kábé szembeköpi magát azzal, mikor elismeri, hogy csupán poénból csináltak belőle úgynevezett sztárt, és csak ugyanebből az okból ünnepelték meg most is. volt szerencsém az öreghez a korábbi szigetén, amikor a nagyszínpadot vette birtokba. akkor már nem volt olyan hatalmas a tömeg, amit megmozgatott.. vagy csak jobban eloszlott. nem is léptették fel következő évben. reménykedtem, hogy el is tűnt, de látom nem. de mit problémázzak rajta? hisz üdítő színfoltja a magyar zenei életnek. azé sajnálom. őt. és persze. lehet, hogy 80, de rá aztán tényleg nem igaz, hogy már 80 és még mindig mekkora sztár meg még mindig csinálja és még mindig abból él amit úgy 40 éve letett az asztalra bár már akkor sem volt gyerek. szóval jó hülye példa volt.

mindazonáltal szólni kéne eminemnek, hogy nézzen már magába, mert vagy 20 évvel le van maradva.. de felhúztam magam ezen...

padlizsan · http://padlizsan.blogol.hu 2006.08.22. 09:26:41

Ez most kicsit off:

Szerintem ne sajnáld Uhrin Benedeket! Ha belegondolok, hogy én nyolcvan évesen a színpadról bámulhatom átizzadt pólós kiscsajok melleit, mikrofonba üvöltözhetek akkora faszságokat, amiket csak ki bírok találni, és ennek mindenki örül, akkor még az sem kizárt hogy az impotenciát és az inkonzisztenciát is bevállalom, és megérem ezt a szép kort. 8-)

padlizsan · http://padlizsan.blogol.hu 2006.08.22. 09:47:27

És Bárdos Deák Ágnest nem Deák Bárdos Ágnesnek hívják, de hát nem Erdős Péterrel kellet volna bratyizni Kontroll Csoport koncertek helyett...

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.22. 09:55:28

azé sajnálom, mert elhitetik vele, hogy azér rajonganak amit csinál és nem rajta röhögnek hanem vele. szerintem nem helyes, hogy megalázzák az öregurat.. persze lehet az is, hogy teljesen partner a dologban ha ilyen áron átizzadt pólós kiscsajok melleit bámulhatja

padlizsan · http://padlizsan.blogol.hu 2006.08.22. 10:19:38

Én igazából Faludy György kapcsán gondoltam ezt végig, amikor a feleségével fényképezkedett valami recskamagazinnak. Akkor először úgy gondoltam, hogy ez alá már nehéz menni. Aztán belegondoltam, hogy ez kb. olyan, mint csont betépve drogprevenciós oktatást tartani. Kívülről lehet röhögni a majmokon, hogy azt hiszik, ők vannak a rács jobbik felén.

smalladam 2006.08.22. 10:29:56

Aberrált atyám, valahol igazad van a magyar nyelven, meg az ajtóberúgással kapcsolatban, de szerintem a rendszerváltás után, amióta mindenki azt csinál, és azt csinálhat amit akar, és a Tuvaluva-szigetekről is lehet hozni a negyszínpadra fellépőket, nos ebben a közegben nem lesz már igazán ajtóberúgás, meg magyar nyelven éneklés. Mi ellen lázadnának? A fogyasztói társadalomblbablblabla elleni lázadás a saját röhejes önparódiájába fullad, mert a fogyasztás köréből igazán nem könnyű kilépni, lásd multik elleni tűntetésekre felvonuló fiatalok talpig nike-ban és levis-ben. Másrészt meg, a külföldi piacok felé kacsingatva célszerűbb angolul (is) énekelni.
Szerintem.
Különben szerintem sikeres magyarul éneklő zenekar a 30Y, én ugyan még csak egyszer láttam őket, messziről és félig, de mindenhol azt olvasom, hogy ezek milyen szépek, jók, ügyesek, és hogy főleg Pécsen zabálják őket.
És hogy nem olyanok, mint a kispál, vagy mégis.:)

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.22. 10:33:32

jajj ne is mondd. nyálcsorgatva lapozom a szóbanforgó playboyt. egy bögyös bige kacsint épp rám. mondom magamba "mutass valmit még cicám" és erre kajánul a pofámba röhög faludy györgy.. hát több volt, mint lehervasztó.

nem is lett volna ildomos egyébiránt őket szerepeltetni ebben a lapban, mert a kedves nejéről is el lehet mondani sok mindent, de hogy szemet gyönyörködtető.. na azt nem. bár az is tény, hogy sokat megélt már ez a lap..

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.22. 10:37:46

így van. énekelj angolul és megnyílik előtted japán kapuja. csodálkozom is, hogy a cikkíró a neoton famíliára nem tért ki, bár biztos azért, mert az nem rock.

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2006.08.22. 14:22:29

A kutya szerintem is ott lehet elásva, hogy még mindig a Sebők János a nagy észosztó...
Igaza van padlizsánnak, meg kell hallgatni a kisszínpados kölköket, le kell menni kis klubokba, le kell menni vidékre, meg kell halgatni a kisérletező fiatalokat. Nem kell leragadni a felszínen, még ha nagyon nagy és szakértő újságíró is az ember.
A lét pedig meghatározza a tudatot a kínálat pedig az ízlést. A rádiókból ömlik a szemét a hallgató meg újrahasznosít. Ha nincs aki szóbahozza az értékeket akkor, marad ami van, oszt lehet keseregni...
Ps.:Az új Omega meg szörnyen rossz...

padlizsan · http://padlizsan.blogol.hu 2006.08.22. 15:17:44

Ha már, akkor:
www.timurlenk.hu
www.ludditak.hu

Bár nemt'om ildomos-e zenekarokat promótálni egy kultúrblog kommentjében, de majd kicenzúrázza, aki akarja.

Toymao 2006.08.22. 16:18:38

OFF
szuperapu: miért volt az jó vmikor? Régen sem tudtak zenélni, csakl akkor még elvitte az ideológia. Volt tavaly, vagy mikor turné, mindenhangszerből vittek egy session zenészt- Kínos is volt hallgatni...

Szőrös 2006.08.22. 16:57:59

két indok, amiért nincs itthon rockzene:
1. tilos rádió, narancs és társaik áldásos tevékenyége
2. rádiós/tévés támogatás nélkül új rockzenét nem lehet népszerűsíteni

Aberrált atya · http://www.yellowspots.hu/ 2006.08.22. 17:40:18

Én az "ajtó berúgásán" az újszerűséget, az egyéniséget értettem. És ha már a Kispál oly gyakran szóba jött, annak idején ilyen volt a Kispál is: három csúnya vidéki gyerek elvont zenével, nehezen emészthető szövegekkel. Ennek ellenére lettek sikeresek és jó ideig vállalható is volt a tevényeknységük. Ja és a szövegeik is jók voltak, nem kezdtek el angol közhelyeket egymásra dobálni, hogy ne tűnjön fel, mennyire nem állnak a helyzet magaslatán ilyen téren, vagy hogy megfeleljenek a kötelező nemzetköziségnek.
De nem szaporítom tovább a szót, mert tulajdonképpen engem nem igazán érdekel a magyar rockzene sorsa, az a néhány zenekar, amit becsülök, a föld alá termett és ott is a helye. :-)

smalladam 2006.08.22. 17:46:24

Miért, mit csinált a mancs meg a tilos?
Különben szerintem meg ez a rádiós-tévés támogatás a kicsit jó, de gáz kategória, szóval kellene valami több, de mondjuk egy ménsztrím tévécsatorna, pláne egy kereskedelmi rendes műsort szentelne mondjuk a rockzenének, akkor attól félek, hogy abból előbb-utóbb kibaszott nagy műmájerkedés lenne, hooligans, mester tamás, machine mouse és társaik. Valahogy a lázadás meg az eredetiség meg a nagy (sajtó)népszerűség sztem nem teljesen összeegyeztethetőek. az a baj, hogy kis ország kis undergroundja nem lesz szerintem igazán kifizetődő piac sosem. A népszerűséggel együtt járó kurvulást pedig nem könnyű kikerülni.

bobmarli 2006.08.22. 17:54:18

Dear Madafaka!
1.Lássuk be az Illés tényleg halott.Tavaly nyomtak egy költséghatékony haknit-remélem-utoljára, kapóra jött, hogy ott a szinpad, a hangcucc, búcsúzzanak szépen a nagy öregek a mai fiataloktól.(megjegyzem megvan a teljes Illés életmű és voltam a 2. körbéli búcsúkoncertjükön a Népstadionban)
2. Omega az új lemezével? Muhaha. Oké én mindíg rosszul voltam a R.Plant-et majmoló Kóbortól, de a mostani lemezüknek borítója is egy régi LedZep borítót idéz. Béke poraikra.
3.Kispál? Mikor kezdték, minden hétvégén ott ugráltam a koncertjeiken. De már 8-10 éve nem láttam őket. Mégha fizetnének se. Elég volt akkor.De A Lovasit csípem.
4. az az állítás, hogy a hazai könnyűzene 2-3 évvel le van maradva a külföldiektől, sajna valamennyire igaz. Az itteniek mindíg csak trendeket követnek, honosítanak. Az Anima is lemezenként más etnikumnak képzeli magát és kurvára unalmas már. Nem mondom igényes a maga módján, de az én füleimnek olyan mint az Emil Rulez. Két perc után már mindent bevallanék ha ezekkel kínoznának.
5.Uhrin B. mindenkin röhög és rajta is jókat röhög mindenki,egyébként meg egy ronda pénzéhes öreg proli, nulla muzikalítással és/vagy kellemmel.
6.egyébként meg gondolj arra, hogy kis pénz kis foci...egy ekkora piacon, mint a miénk, itt ahol mindenki az internetről töltöget és/vagy másolt cd/dvd-ket vesz mit vársz?Például hallgatható rádióból is csak egy van (Tilos, de az se mindíg!) Nézhető tv csatorna nincs. Vagy nézd meg az országos napilapokban nincs szó a zenéről, koncertekről! Maximum egy nyolcad oldal a Népszabászatban, ha idejön egy Clapton szintű valaki. Vagy számold össze, hogy hány igényes zenei lap van? Vagy az internetes oldalak naprakészsége és még sorolhatnám....
Ja és a lemezboltokat kifelejtettem. Nézz körül a Saturn, Mediamark cd osztályain! Ott a teljes Shorbert Norbi vagy Britney Spears életmű, de egy Curtis Mayfield cd-t biztos nem fogsz találni.Persze vannak olyan boltok (pl:Wawe) ahol megrendelésre behoznak bármit amerikából(két hét alatt)de a tömegek továbbra is a tescoban veszik a diszkont dvd-ket 990-ért.
Végezetül: ki mondta, hogy azért mert ide dobott le a gólya, azért már magyar zenét kell hallgatnunk?

Caracalla 2006.08.22. 18:20:22

Nemcsak a nyugdíjkasszának okoz gondot a növekvő élettartam :)

De mondjuk a tököm televan azzal, hogy mindenki nyavajog, hogy nincs új, meg a retro. Vegyétek már észre, egyrészt aki 8-10 éve Kispálon volt, kezd beleérni a nosztalgiába, ami elég szar érzés lehet, másrészt meg az emberek ízlése is megváltozott. Egyetem elején tapasztaltam, hogy mennyire meghatározó az, ami körbevesz zeneileg, pl. hogyha rendszeresen dizsibe szervezik a kari bulikat, a szomszéd karnál meg élvezhető koncertek vannak. Ha valamennyire benne akarsz lenni az életbe, akkor részegen jársz tekkno-trenszre, oszt idővel ragad. Sok emberrel megesik.
Még mindíg jobb, mint amikor a Slágerrádió meg aputól elcsen kazik jelentik c. 25-évesek zenei izlését és azt kapod el.
A Sziget mint zenei megváltó: bruhahaha. Abszolult a bejáratott márkák +Müller Sziámi. Egyre kevésbé magyaroknak szól, ami egyrészt szomorú, másrészt meg üzletileg abszolult érthető.
Talán a világ természetének a változása is közrejátszik: az, ha nem értesz egyet az abszolult pénzközpontúsággal meg überkapitalizmussal nem tesz népszerűvé, legfeljebb mindenki hülyének néz, míg ha megcibáltad a rendszer szakállát, az segített. Bár félek, ehhez a kérdéshez nem vagyok elég okos.
A Lovasi meg eljátssza Jim Morrisont, Cobain-t vagy mittomén. Láttunk más sikeres zenészt válságban. De a múltbarévedés nem vezet ki.

bllgd 2006.08.22. 18:44:07

PENTHOUSE, möszjö Madafaka, PENTHOUSE
:)

szerintem az rtl megcsinálhatná a kispál sót simán - éjjel kettőkor adnák és az lenne benne ahogy a lovasi osztja mike-ot, a kispi meg a háttérbe gitározgat és elégedetlenül rázza fejét.

meg lenne az egzisztencia, egybe lenne a zenekar, és még a rajongók is jól járnak.
muhaaa

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.22. 19:00:01

csak a 2-3 évre térnék ki. pont azért nem értek egyet ezzel az állítással, mert manapság hamarabb juthatsz hozzá a külföldi zenékhez, minthogy azok kijönnének, innestül meg érthetetlen, hogy miért is ne lehetne egyből felülni a trendre. a tévében is látszik, hogy mi a trend.. ha beszélhetünk egyáltalán trendről mert a rengeteg stílus miatt igencsak színes a paletta. tényleg. mi a trend? és mér kéne egyáltalán követni? alapvetően butaságnak tartom ezt a részt.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.22. 19:02:37

elnézést.

a kispál show veszélyes. a győzikének is hogy ráment a zenekara...

guszti 2006.08.22. 19:44:01

Hali, jó a topik, már vártam. Vidéki alkalmi diszkóban (meló) Mestertamás után, szóval a legjobb körítéssel olvastam a cikket, és zabáltam. Közben exfortunás csávó rakta egymásután a szarabnálszarabbakat, és üvöltötte a mikrofonba az elmentalidinéniavásárba csuhajja-t. Megmondta Pistabácsi is, a vendéglátó évtizede jön (igenis van lejjebb: karaoke - méghozzá a magyargagyi, az eredeti japán legalább helyrepitcheli amit üvölt a proli, úgy nem olyan fájó). Szóval a rock mint olyan, maga volt az ajtóberugás anno, azóta volt már teknó is, dehát ha feljön a föld alól, és rámegy a vivaplusz, meg az addikcióbiznisz, abból pont ez tud csak kisülni. Emléxünk, egy estfm már megbukott azon, hogy frankó akart lenni, meg kereskedelmi is egyszerre. Ennyit a kermédiáról, legyen az multi vagy sem. Kint is rétegekre zuhanás meg reneszánsz van már, a Coldplaynak is kell egy ütős halivudi macsómuvi (Confidence) hogy annyira over legyen amennyire, Bono meg affektálva fetreng az emtívín (nézd a jojót).
Nade az SJ által zárójelben egymásután dobált neveket azért nem raknám egy dobozba semmiképpen. Hosszúszőrűmacska Péter tényleg vérlázító a nagyszínpadon, márakinek hiányzik a nagyszínpad, nekem már nem. Ehhez képest világlátott Jenő hány teltházat is csinált tavaly a hajón? A Bandeszban, meg poklotjárt Tibiben még él a költő, húsvér, esendő, de még néha odavizelsz az élménytől, néha hiszti van, ha nem tetszik, válassz valami tutti haknit a teszkóból. Ehhez képest Breki és az Afrobrit Látványelem enyhén szólva izé, a Nyers meg már régen át kellett volna váltson rockvendéglátóra, ha már nincs tovább, mint annak idején a Pálucca. De a pluszoldalra tenném még a vállalható ötleteit nyugati precizitással és munkakedvvel kidolgozó Colort vagy Másfelet is. Mínuszra a majdnemvalamilyen HS7et.
Aki meg tényleg rugná az ajtót (BetegPatkányMiki) azt kinevetik, megcsinálják, betiltják még a Pirosdáridóban is. Hiába, a lét határozza meg, meg a lé. Azért van remény, marinéni! A zene- és médiatech olyat fejlődik mostanában, hogy akiben van valami és nem rest, annak van talán sansza, csak az előző 2 L ne nyomja vissza amikor fel akar jönni. Védjük meg! Csá

attala 2006.08.22. 20:51:49

Most olvastam S.J. cikkét, és a hozzászólók többségétől eltérően sajnos egyet kell értsek vele. Bárdos Deák Ági nevét most valóban elírta (vagy a "nyomda ördöge", vagy egyéb technikai, szerkesztői baki), de eddigi könyveiben, cikkeiben mindig jól írta. Aki pedig Erdős dr.-ral történő bratyizásra utal, az k.-ra nincs képben.

guszti 2006.08.22. 21:48:45

Ági nevét fordítva írni stilisztikai lazaság, ami egyébként jellemző a cikk hangütésére, vagy rosszul tévedek?

Aberrált atya · http://www.yellowspots.hu/ 2006.08.23. 05:22:53

Igen, az "ajtót berúgni" csak egy BetegPatkányMiki szerű produkció tudná, ha nem egy politikai oldal szócsöve lenne...

guszti 2006.08.23. 07:48:10

Na itt van mindjárt vmi, csak hogy válasszuk szét kicsit a fröcsögést meg a lötyögést.
1. Magam is élcelődtem már párszor a zenészmúmiák kötelező nyugdíjba küldésén. Lássuk be, ez viccnek is csak óvatosan jó, hiszen ki vállalhatja, hogy határt húz Lovász meg a Gyöngyhajú Srác között? Az öreg ródok dumája a közönségre - miszerint zsűri - nagyon is helyénvaló, a döntés ott.
A húsosfazekat is részben ők kaparták maguknak, tehát annak is csak a másik részével - az ún. adófizetőkével - lehetnek kifogásaink. Teljesen érthető, hogy noha Benkőmackónak kell egy hupipiros sál, hogy felismerjék a plázában, attól még jóóól van ő is, nem akar a taligára kerülni.
2. Viszont van még valami, pont itt az Indexen. index.hu/kultur/pol/oszk0817/ Na. Izé. Nem kéne ezeknek a poszterdősista köcsögöknek elhúzni a vérbe a hatalom környékéről is? (Akik ráadásul a doktorúrral ellentétben a világon semmilyen színvonalat nem képviselnek a szandokándídzséikkel) Ez az OSZK dolog sztem kishazánk egyik legbüdösebb lobbimocsara, ízléstelen, xenofób, pártállami, hányok, na.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.23. 09:10:50

de elkéne. igazából az a legbosszantóbb, hogy ahogy leveszem ez az egész oszk egyedül annak fontos, aki magyar nótákkal vendéglátózik. akkor mér nem szól ez az egész csak nekik? mer példának okáér én egyáltalán nem akarok beleköpni 3000 cigány levesébe, meg egy prímás se játszana ott ahol én szal nem értem, hogy minek kell ezt ily módon mindenkire kiterjeszteni. még szerencse, hogy nem veszik ezt a dolgot annyira komolyan. de akkoris. minek?

68nyara 2006.08.23. 10:33:58

Nem tudom. Már jó ideje nem vagyok naprakész a magyar rock zenéből. Valamikor a nyolcvanas évekből vannak emlékeim olyan koncertekről, ahol az akkorra szinte mindenhonnan kitiltott ricse, vagy a kevésbé tiltott Edda után csak "úgy" kaptunk verést a rendőrtől. Onnan nézve a mai nagyon tetovált, nagyon "rocker" retrója...hát igencsak műmájer.

Az ajtóberúgás lázadást jelentene. Lehet e ma valami ellen lázadni? Lehetne, de azzal tuti nem futsz be a mainstream-be. PUNKKK-os időkben? Már maga az ötlet is morbid, hogy államilag(!) támogassunk. Ki az aki belerug az őt etető kézbe? Sok a nyálbanda? Mindíg is sok volt, nem csak nálunk. Csak közben volt U2 (pl. mindenki helyettesítse be, LedZep., stb. Ők maradtak meg hosszú távon. Igaz nem hiszem, hogy miniszteri szintű asszisztencia mellett. Van e ezek után "újhullám"? Biztos, de ez majd csak 20-30 év múlva fog kiderülni.

yoda 2006.08.23. 11:04:41

ez se rossz
www.yava.hu

amugy a ket hettel ezelotti narancsban is volt egy nagy cikk errol a temarol de most nem talalom eppen

bobmarli 2006.08.23. 12:51:52

...tényleg a Yonderboy, hogy tud "nemzetközi" színvonalú, modern, trendi zenét nyomatni?
Csak nem tehetséges?

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.23. 13:03:01

jajj hagyjuk már ezt a yonderboi-t. efotton úgy aludtam el rajta, hogy még okom se volt rá. szigeten még négy éve tetszett. egyébként meg ha olyan gecire nemzetközi lenne a színvonala, mint azt a PR managere váltig állítja (és ezé már a köztudatba is így rögzült), akkor az érdeklődés rá is nemzetközi méreteket öltene. na itt van a kutya elásva. ennyit erről.

Sz.Cs. · http://garat.freeblog.hu/ 2006.08.23. 13:14:55

Bárdos Deák Ági nevét elírni egy dolog, én a nyomda ördögére tippelek. Szerintem sokkal cikibb, hogy enyhén összemossa VikiDalos Gyulát Nagy Feróval, a spiclit a feljelentettel. Ha így, egy mondatban löttyinti oda a nevüket, és nem pontosít, hogy Vikidál írt jelentéseket Feróról, akkor azzal egy kalap alá veszi őket.

smalladam 2006.08.23. 14:11:18

Hát szerintem ebből a nézőpontból igazából tökmindegy, hogy melyik jelentett a másikról, mivel a zenéjükről van szó, azon pedig tudomásom szerint kevéssé látszott meg nevezett tényállás:)
Különben PANKKK, ha jól emlékszem, viszont elég nagy műműjerségnek tűnt egyrészt, másrészt újabban alig hallani róla. Vajon mi lettvele? Akkora volt a hype körülötte...

guszti 2006.08.23. 14:59:25

asszem együttbukott a miniszterrel...

Aberrált atya · http://www.yellowspots.hu/ 2006.08.23. 17:02:41

A PANKKK arról szólt, hogy van egy bizonyos "kör", akik támogattatják saját magukat.

Szőrös 2006.08.23. 17:16:44

abban a narancsban volt cikk, amelyik az elmúlt 10-12évben úgy tett, mintha nem létezne a földön rockzene? kb. évente írtak egy rocklemezről, akkor is mint lesajnálandó popzenéről beszéltek. Köszönhetően nekik egy kubai utcazenész is több lemezt ad el itthon mint pl. a White Stripes. A magyar értelmiség pedig szépen bevette, azt hallgatják amit mondanak nekik. Tilos rádió dettó. Magukat sokoldalúnak beállított, egyébként beszűkült 90-s évek etnikus, elektronikus, stb. trendjeinél leragad fejek.
A románok jobban állnak rockzenében, sőt popzenében is

Sz.Cs. · http://garat.freeblog.hu/ 2006.08.23. 18:53:45

smalladam: "a mai ötvenesek Som Lajossal, Pataky Attilával, Nagy Feróval, Vikidál Gyulával, akiket még az ügynökmúlt vagy penetráns politikai szerepvállalás sem akadályoz abban..." Stb. Ezen a ponton nemcsak a zenéjükről van szó.

Szőrös: Biztos vagy benne, hogy a románok jobban állnak? Kíváncsi lennék példákra.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.23. 21:10:28

hát.. az tény, hogy ők már betörtek a nyugati poppiacra a Dragostea Din Tei-jel... ugyanakkor mitől lett felkapott az egy dob, egy gitár zenekar? napersze a pópopopopopópó az egy jó szám. már ez a része. a többit nem ismerem.

guszti 2006.08.24. 03:54:15

bár ők pont moldávok

Sz.Cs. · http://garat.freeblog.hu/ 2006.08.24. 09:35:36

Aham, moldávok (ráadásul feloszlottak, thx god). Mint ahogy a Zdob si Zdub is.

Ez a pópopó a Seven Nation Army volna? :)

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.08.24. 10:14:38

jajj.. ne vesszünk már el ennyire a részletekben.. nemtom melyik szám. az olaszok énekelték ezt állandóan a szigeten és az egyiket megkérdeztem, hogy ki az előadó. szal akár lehet is.
süti beállítások módosítása