Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Váratlan ébredéstől a véletlen Sziámiig

2006.08.12. 16:46 Madafaka

11.30-as hirtelen és egyben váratlan ébredés. Megeszem a maradék tepertőkrémet, majd zuhanyzás, szöszmötölés, és négy óra magasságában már a Jutkában is vagyok, ahol találkozok Gyuriékkal (aki egyébként az Aberrált Atya a Yellow Spotsból, és tőle lopták el az iratokat az első napon. Jelezte, hogy feltétlen nevesítsem, de a továbbiakban Gyurinak fogom hívni, mert úgy sokkal könnyebb leírni. Más Gyurit nem említek.) Ittunk egy sört, de gyorsan, mert én meg akartam nézni a PASO-t, hisz még soha nem láttam őket. A hídnál óriási tömeg fogadott, ami csak nagyon lassan hömpölygött előre. Én az idő elütése édekében egy luftballonon hintahangot imitáltam még abból az időből, mikor még fémből volt. Elterveztem, hogy ez lesz a Sziget hangja, és utolsó nap már mindenki ezt fogja csinálni. Katonák a Civil sátorban! Kiválló szalagcím lehetne ez egy bulvárlapban. Viszont nem katonák voltak azok, hanem a VPOP zenekara.

A Világzenei Nagyszínpad előtt a nézőtér fullra tele. Mi jobb oldalról közelítjük meg a színpad elejét. Odaadom a lánynak a lufit. Ennyit a tervről. A PASO épp egy instrumentális performance-ot ad elő, Gyuri meg is jegyzi, hogy ének nélkül ez egész jó. A számot, amiben szerepel, hogy "rudy got a soul", átírjuk "Elmegyek a boltba sörért"-re, valamint megállapítjuk, hogy óriási poén lenne, ha Krsa kapna egy futópadot. A PASO határozottan szórakoztató volt ezen a napon. Először a nevem a Push Wood in the Fire Richie alatt hangzik el, ekkor még ugyan nem direkte, de a visszatapsnál már célirányosan én vagyok megszólítva. Azt ugyan kicsit bánom, hogy Krsa nem nyalta végig a press-szalagos skás alkaromat, mert az igazán frankó lett volna.

Koncert után bementem a backstage-be ingyen ital reményében, de az nem volt, csak ásványvíz. Viszont van helyette klímás öltöző és lehajtható fedelű (!) piszoár. Máshova nem is jutottam be, mert az őrök szemfülesebbek, mint itt. Kiderült, hogy kell valami nyakbaakasztós cucc is. A presses karszalag kevés. Ezt Malacka alatt tudtam meg. Merthogy oda mentünk át PASO-ról. A sörömet mindenhol mint újságíró kértem ki, és megmondtam, hogy ha jó a kiszolgálás, azt meg is írom. Így itt említeném meg a félénk lányt a Volt fesztivál részből, aki rendkívül precíz és alapos munkát végzett.

A Malacka és a Tahó alatt is népes közönség gyűlt össze. Volt pogó is. A kulcstartót nem vettem át. Itt csak "valaki"-nek hívtak. Koncert végén vezérszurkolóvá avanzsáltam, és elindítottam a "NAGYSZÍNPAD! NAGYSZÍNPAD!"-skandálást megannyi lelkes követővel. Toma rávilágított, hogy akár Sieg Heilezhettem is volna. Ki is próbáltam, de egy véreres szemű AFA-szimpartizáns odaugrott hozzám, hogy ez nem az a hely, mert fekete-fehéren lobogó zászló, de már válaszoltam is, hogy messziről látszik, hogy mi lesz a zárszó, és nekem nem kell magyaráznia. Megértette.

Ezután átmentünk Mistery Gangre, ami most se tetszett. Viszont végre a Blues színpad kikerült a sátorból, hogy kicsi és nagy egyaránt élvezhesse. Csak épp annyira megszoktam már az elmúlt évek alatt, hogy sose férek be oda, hogy már nem is érdekelt. Nem is jártam erre többet. Helyette irány a Wan2, de Matthew lekapcsolt és mondta, hogy a Bahián van egy Brains nevű zenekar, ami olyan, mint az Aisan Dub Fundation, amit meg tudvalevőleg szeretek, így oda is mentem. Tényleg olyan. Nagyon jók. Az énekes - ha jól vagyok informálva - a Riddim Colonyból került ki, a basszusgitáros pedig a Tudósok basszerja. Tőle nem is számíthattam ezért rossz produkcióra.

Mikor vége lett, tényleg átmentem a Wan2-hoz, ahol a Last Minute delegációjával karaokiztam, majd 4 év után belenéztem a Másfélbe. Érdekes, hogy akkor még a Nagyszínpadon láthattam őket, ám most már csak a Wan2-t kapták meg. Ezután nem volt nagyon más, csak éneklés meg tánc a Lovardánál. Egyszer úgy voltam vele, hogy hazajövök, de aztán mégse. Volt valami fickó, aki elkezdett nekem rizsázni az életről. Mixike mentett meg tőle. Amikor már untam a helyet, átmentem kedvenc hotdogstandomhoz (ez az első számú Masculan elosztóval szemben van), ahol kértem egy kabátot és aludtam picit. 8 körül eljöttem velük. Bementem a céghez a lottóért, majd megírtam ezt a tömör beszámolót. Most szerintem aludni fogok.

Természetesen láttam picit a Sziámiból is, bár nem akartam. De az említett hot dogosnál kértek pálinkát, és azért mentem a Nagyszínad fele. Megváltoztam. Eddig a Szigethez tartó utat mindig egy sörrel vészeltem át, most viszont kólázok, holott György szerint az méreg.

3 komment

Címkék: beszámoló sziget

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krsa 2006.08.12. 17:45:52

Bélám!
Akár alkar nyalásról is lehet szó, de előbb előzékenyen megkezdhetnéd most már Te is ezt a dolgot! Bár én a nyalás területét nem szűkíteném le az alkaromra...
;)

na, de nem is ezért a komment, hanem, hogy a Brains-es Columbo az Irie Maffiát erősíti, nem a RC-t. Maffia pedig holnap lesz - ott sápolom meg a press trükkel szerzett söreidet!

Aberrált atya · http://www.yellowspots.hu/ 2006.08.13. 12:21:04

Krsa, valld be, hogy a futópad egy remek ötlet!

krsa 2006.08.14. 12:11:29

Abbé!

a futópados gyenge próbálkozásnál csak a lépésszámlálót sütik el többen...

de már ráálltam a piaci résre:

"SkAerobic KRSA-val!"
fogyjon gyorsan, önfeledten és könnyedén jamaikai zenék ritmusára!
figyelem: öltöny és kalap viselete csak haladóknak ajánlott!

(már várom, hogy licenszelhessem az ötletet Norbinak)


süti beállítások módosítása