Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

EFOTT, péntek

2006.07.22. 11:15 .:sz-b:.

Kiküldött emberünk, Madafaka az EFOTT-ról, pontosabban Tihanyból jelentkezik (bár a beszámolónak ezt a részletét némi kétkedéssel fogadtuk). Valahogy szóba kerül a Hokimanó és a Faszcimbálók zenekarnév, ne kérdezzék, hogyan.

Nos. A második (már számomra a második) nap lényegesen jobban alakult, mint az első. Köszönhetően mindez a felhozatalnak, valamint a csodálatos balatoni napsütésnek ésatöbbi ésatöbbi. A hihetetlen meleget mivel mással is tudná átvészelni az ember, mint fürdőzéssel. Én is ezt tettem. Egy nap itt, és olyan színem van, amit az egyhetes olasz túra sem volt képes kihozni belőlem. Hiába no, a magyar tenger csodákra képes. És meglepően tiszta.

Ebédre sült tarját ettem hasábburgonyával, amit cigánypecsenyeként szolgáltak fel. Nem volt hozzá kakastaréj, de ennek nem adtam hangot. Félig átsült volt. Pont így szeretem. Aztán szép lassan elérkezett a koncertkezdések időszaka. Azt hallottam a Ludditákról, hogy Hegyalján elég jók voltak. Úgy gondoltam, ezt a saját szememmel is látnom kell. Hát meg is néztem őket. A hangosítás csapnivalóan rossz volt. Semmit nem lehetett a lányokból érteni, szemben a vendégénekesekből, akik férfiak voltak. Viszont a zenekar munkássága tökéletesen átjött. Én megvettem. Egyébként szerintem (aki nem rendelkezik hangmérnöki múlttal (lehet a keverő se)), a fő problémát az jelentette, hogy az amúgyis erősen magas hangtartományban mozgó lányokra fölöslegesen toltak még magasat is a potival. Ezután átmentem a Nagyszínpadhoz Heaven Street Sevent nézni. Hihetetlenül unalmasak voltak most. Kis híján el is aludtam rajtuk. Ekkor találkoztam az egyik Ludditával, akivel egyrészről megvitattuk a hangosítás milyenségét, másrészt megjegyeztem neki, hogy a Nagy szopás című számuk refrénileg egy az egyben a Yellow Spots Sokkolás, csonkolása. Továbbá szóba hoztam, hogy az első albumhoz képest elég jelentős változásn ment keresztül a zenéjük, és értetlenkedésemnek adtam hangot, hogy mit jelent az első albumon a biciklisfutár-fikázós szám, ha most meg egy határozottan biciklisfutár vendéggel léptek fel közösen. A válasz nem váratott sokat magára. Az csak vicc volt. Ennek csak azért nem örülök, mert szerintem már az vicces volt, hogy egy tipikus futárrapben fikázzák a futárokat (jó, én áthallottam mást).

Majd át Hiperkarmára, ahol akkora tömeg fogadott, hogy a bejutást meg se próbáltam. Ehelyett vissza a Nagyszínpadhoz, ahol folytattuk Krúgerral (Rovátkolt Barom dob) a már délelőtt megkezdett frizbimókánkat, valamint Kitty egy nagyon izgalmas történettel beszívatott. Asztaltársaságunkban Ozzy ült még, hogy teljes legyen a kép. (Egyébként most nézem a programot, és az események egyáltalán nem így követik egymást, ugyanis mikor Krúgerékkel találkoztam, akkor én át akartam menni A kutya Vacsorájára és a Hiperkarmás sztori csak 3 órával később jön, de efölött most hunyjunk szemet.)

Szóval A Kutya Vacsorája nem, viszont I-WAYNE / FIRESTAR / HARMONY and THE LAVA BAND (JAM) and special guest I-WILL (JAM) igen. Naggyon igen. Bár abban egyáltalán nem vagyok biztos, hogy ezek ők voltak, mert a fesztiválújságban valami feka csávó van feltüntetve, ezek meg szerintem franciák voltak, és tuti nem jamaikaiak. (Ezért nem is keresek linket. Egész egyszerűen nem méltóak rá.) Itt találkoztam Vincével, Lacával és Krsával a PASO-ból. Mindenáron át akartam csalni őket KFT-re, de ők a Ladánybene 27-et választották, annak ellenére, hogy folyamatosan riogattam őket, hogy az nagyon unalmas. Tényleg az. De én ezt nem értem. Amikor a Ludditával beszéltem, akkor világos volt. Amikor átmentem Hiperkarmára, akkor kezdett sötétedni. Teljesen tönkrement az időérzékem. És nem hiszem, hogy ez a Ladánybene alatt történt, pedig az van egy időben a Hiperkarmával.

Reggel gondoltam egy nagyot, és átúsztam Tihanyba. Most onnan írok. Az apátság meseszép, bár a visszhang hagy némi kívánnivalót maga után. Úgy számolom, ha most elkezdek visszaKOCogni, akkor délre vissza is érek. (Igazából ebben a beszámolóban nem akartam hivatkozni a zenekaromra, kényesen ügyeltem is rá, hogy ne, de adta magát. Elnézést kérek érte.) Ez azért fontos, mert akkor van a legmelegebb, és ha nem sokkal azután ugrok a vízbe, akkor akár szívinfarktust is kaphatok, hisz tudvalevő, hogy felhevült testtel nem szabad vízbe ugrani. Apropó felhevült test. Tegnap elromlott az egyetlen K&H-automata (vagy legalábbis nem adott ki pénzt), úgyhogy kénytelen voltam elvánszorogni a Községházáig (a vasútállomásnál), mert ott van OTP-automata. És ott termetes sor fogadott. 40 fokos melegben tűző napon pénzért sorban állni nem leányálom. Nekem elhiheted.

És ha már így adódott, elmondok egy rövid anekdotát. Annak idején egy vecsési zeneklubos koncertünkön kitaláltuk, hogy nevet kéne változtatni. Toma ötlete A kutya Vacsorája volt, de én a Hokimanó és a Faszcimbálókat jobban preferáltam. Nem sokra rá megalakult A kutya vacsorája. Sokkal régebben történt a dolog, mikoris a Rapülőkön felbuzdulva kitaláltuk, hogy a mi nevünk meg legyen Rapeta. Hát nem ez lett a második albumuk címe?! De. Tovább is van, mondjam még? Mondom. Apám még asszem középiskolás évei alatt alapítótagja volt egy zenekarnak, melynek neve Skorpió. A folytatást már tudod. Jelzem KOC-ból is Dunát lehet rekeszteni. Még szerencse, hogy rövidítés.

Szólj hozzá!

Címkék: zene beszámoló fesztivál

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása