Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Művelt punkok a Süss Fel Napban

2007.01.24. 12:51 .:sz-b:.

Madafaka a punklegenda GBH koncertjén járt tegnap, mert elkapta az ékszíj.

Az Ági lebetegedett, de volt egy jegye. Fölhívtam a Szaffit, hogy adja meg az Ági számát, aki, mint kiderült, odaadta a jegyét a Barangónak, akivel rövid telefonos egyeztetés után rögzítetttünk egy nyolc huszas találkozót és már vettem is a kabátom, és irány a Süss Fel Nap. Hát így kezdődött. Pedig lett volna jobb dolgom is az estére, de elkapott az ékszíj.

Háromezerhétér még úgyse láttam soha a CPG-t. Kilencig egyet fizet kettőt kap akció volt a pultnál, ezt gyorsan kihasználtam, kilenc húszkor elkezdődött a koncert (bár én azt hittem, hogy tíznél előbb nem lesz semmi, úgyhogy eleinte nem is értettem, hogy hova ez a sietség), majd olyan fél óra elteltével már nem érdekelt, hogy mennyi az idő, csak az, hogy mikor lesz már vége.

Páran pogóztak, de a nagyja csak állt. Vajon volt Erdős Péter, a kurva anyád?

Mert kérték ezt is, de én a Mindenki Tetű alatt kijöttem a teremből, mert úgy éreztem, hogy nekem már semmi pluszt nem adhat ez a zenekar. Nem tetszik ez a gyorsított munkatempó. Ehelyett inkább azzal múlattam az időt, hogy lapozgattam a Süsi flyerét (ami képzavar). Nos ebben olyan finom oltásra leltem, hogy azt egész egyszerűen muszáj szó szerint idéznem: "(...) a Fallenintoashes-t a műfaj kedvelőinek már nem kell bemutatni. Dallamos, ám mégis ultrabrutális mozdonyként száguldó kétlábgépes témákkal ellátott zenéjüket már akkor is játszották, amikor a műfaj nagy nevei még meg sem alakultak." Vajon a GBH történetébe is azért felesleges belemenni, mert már akkor is játszottak, mikor a műfaj nagy nevei még meg sem alakultak? Nem. Nem azért. Hanem mert "aki valaha is kapcsolatba került a punk mozgalommal, ismeri ezt a zenekart". Hát én most megmondom az őszintét. Most hallottam róluk/őket először, ennélfogva nem nyilatkozhatok úgy, hogy a banda már csupán árnyéka régi önmagának, de nem is éreztem úgy, hogy ez ildomos lenne.

Kicsit megijedtem, mikor a 'Ploitedhez hasonlították, és azt állították, hogy még annál is durvább. Felmerült, hogy akkor talán mégse fog tetszeni, de ezzel ellentétben még a szépszámú pogózó ifjak közé is beálltam. Egyébként ez azért is hasznos elfoglaltság, mert a tánctér ezen területén sokkal több a hely, csak nehéz sörözni. A gond az, hogy mi van ha vécére kell mennie az embernek? Illetőleg nem is ez a teher, hanem hogy vajon van-e kedve visszatörnie magát? Hát nekem volt. És ahogy tolakszom előre, az emberek összesúgnak a hátam mögött, hogy "ez a Madafaka". Hát igen. Apám is mondta, hogy kezdünk olyanok lenni, mint a Hungária. Ami a legfontosabb, és egyben a legtanulságosabb: ellentétben más csoportokkal, a punkok tudnak angolul. Hát mennyivel jobb érzés az előadónak is, hogy látja, hogy a közönség nem csak úgy összevissza óbégat, mint a hegyaljai Freestylers-koncerten, ami viszont sajnálatos módon közelebb áll a magyar valósághoz, hiszen az mégsem szubkulturális megmozdulás. Olyan egy óra környékén vége is lett a bulinak. A nép lassan eloldalgott. Szerintem sikerült eladni az összes jegyet, bár hülyeség volt a limitálás. Amúgy se jöttek volna többen. Beszálltam egy gyerek pólóvásárlásába, majd hazajöttem.

15 komment

Címkék: zene punk koncert beszámoló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foszt? 2007.01.24. 14:22:47

Még csak január van, de szerintem ez az év koncertje lesz. A fenti cikkből igazából annyi derült ki, hogy írójának fogalma se volt mire ment le, csak lement me' ingyé' vót potyajegy.
Az én kedvenc pillanatom a fotósok kötelező stédzsdájvingolása volt...

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.01.24. 14:33:24

második bekezdés első szó.

mindamellettt én nem éreztem úgy hogy hú a nagy gbh mondjuk a cpg kifejezetten szerencsés választás volt mert jó nagy volt a kontraszt így, de egy picsán vagy barackcán is van ilyen hangulat.

Foszt? 2007.01.24. 14:45:30

aha, ok, maradjunk ennyiben.
Amúgy a "Tizedes meg a többiek" is szóba jöhetett volna előzenekarként, ha ez mond valakinek valamit...

borisz naiv 2007.01.24. 14:58:19

na, és milyen volt a koncert?

Pipi 2007.01.24. 14:59:46

nem is volt neki ingyé, a barangónak volt ingyé, madafaka megvette, de hát aki gazdag...:)

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.01.24. 15:07:05

ismet az jutott eszembe miutan elolastam a "beszamolot", hogy vajon uj peter mit szol ahhoz, amikor ilyen postok szuletnek egy indexes blogban? igaz, up metalos, na de akkor is.

legkozelebb talan valaki olyan irjon, aki legalabb minimalisan kepben van, es nem az a legnagyobb pillanata az este folyaman, hogy valakik felismertek valamiert.

soha nem allt hozzam tul kozel a stilus, de azert talan egy gbh ennel tobbet erdemelt volna. (meg akkor is ha uber szarok voltak esetleg - de nem voltak azok.)

mofo 2007.01.24. 15:10:33

madafaka kb semmihez nem ért. életemben nem olvastam egy hozzáértő cikket se tőle.

Foszt? 2007.01.24. 15:13:50

csatlakozom mofóhoz és mistához...

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.01.24. 15:14:42

alapvetően jó, bár korántsem volt annyira lepukkadt, mint amit egy efféle punk koncerttől elvárna az ember, de ez betudható a jegyárnak. számszakilag pont a megfelelő mennyiség volt lenn, szóval még nyomorognod sem kellett, de szellősen sem érezted magad. a cpg alatt nem volt túl nagy mozgás, viszont gbh-n néha még az értelmetlen emeltrészen is túlment a pogó (egyébként annak mi a funkciója, tudja valaki?)

a barangónak se volt ingyé és a tizedessel sem jártam volna jobban

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2007.01.24. 15:35:32

és akkor ez mit jelent mofo? föladod? egyébként a második mondatoddal tökéletesen egyet kell hogy értsek, viszont nem hozzáértő cikket azér tudok írni, szal a kommented eleje mégiscsak égbekiáltó hazugság, ezt be kell ismerni.

mista. őszintén szólva nem tudom, hogy mit takar egy punk koncerten a hozzáértés. hogy milyen fain volt a tutta? a gbh, mint zenekar jó volt, de én kérek elnézést, hogy nem hugyozom össze magam csak azért, mert ők a műfaj nagy öregjei, mint azt vártad. szerintem meg egy beszámolónak nem arról kell szólnia, hogy vááááááááááááááááá

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.01.24. 16:17:00

madafaka: nem is irtam egy arva szoval sem, hogy arrol szoljon, hogy "vááááááááááááááááá".
azt viszont igen, hogy ha mar irsz egy magyarorszagi gbh-koncertrol, akkor legalabb irj normalisan. ha nem ismered oket, nem tudsz semmi lenyegeset irni roluk, amitol valoban beszamolova valnak az egymas utan vetett mondataid, akkor ne irj semmit sem inkabb. vagy irjon mas.

hogy mit takar a hozzaertes? felek ezt nehez lenne elmagyarazni.

viszont olvasd el ujra amit irtal. mit mond ez annak, aki - hozzad hasonloan - nem ismeri a zenekart? mivel lesz tobb az elolvasasa utan? semmivel. nem tud meg semmit.
es annak mit mond ez az iras, aki ismeri a gbh-et, de nem tudott ott lenni? annak se mond semmit, maximum annyit, hogy irt rola valaki, de minek.

nem artott volna megemliteni, hogy miket jatszottak (regit/ujat), a kozonseg hogy fogadta (azon kivul, hogy ertettek amit mondanak), ok hogy fogadtak a kozonseget, es hogy egyaltalan milyen hangulat volt. peldaul.

na, de ezt magyarazni tenyleg felesleges, ha ugy allsz hozza, hogy "nem tudom, hogy mit takar egy punk koncerten a hozzáértés."

.:sz-b:. 2007.01.24. 16:21:49

fiuklanyok, ez a vita mar sokszor lement, ne vegyetek mar a Madafaka irasait annyira komolyan

mista · http://langologitarok.blog.hu 2007.01.24. 16:44:39

bocs, en meg egy ilyen vitanak sem voltam resze, igy nem tudtam, hogy madafaka irasai csak a karakterszamot novelik az oldalon :P
ezek utan mar tudom.

mofo 2007.01.25. 00:12:04

szb: az írásait nem lehet komolyan venni, viszont azt igen hogy magyarország vezető onile médiumában ilyen írások jelennek meg...

madafaka: sajnos még ahoz sem értesz hogy a szart jól add elő. ahogy te írsz bárki tud, még egy általános iskolás is. sőt még lehet egy kettőnek több fogalma van a gbh-ről mint neked és stílusa is van... neked se stílusod se fogalmad.

Zampano 2007.01.26. 14:34:11

Rég olvastam ennyire fogalmatlan írást.
A szerző úgy kb semmivel nincs tisztában
történetileg,stilárisan egy nulla,humorilag úgyszíntén.Ezzel az íráskészséggel vazeg normális esetben még a csavargyárból is kiraknának téged.már csak arra lennék kíváncsi hogy vki fizet neked ezért?
süti beállítások módosítása