Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Híg fos a bohém srácoktól

2006.11.14. 08:28 sixx

Hát igen, megjelent a Hooligans legújabb albuma, Bohémélet címmel, mit is várhatnánk a bohém srácoktól, mint röpke betekintést bohém életükbe, már aki képes ezt az anyagot egyben végighallgatni. Nekem nem sikerült, csak úgy, hogy 2 nóta után elszívtam egy cigit, és az iPodon Motörheadet hallgattam, olyan ez, mint amikor a csajának vesz az ember parfümöt, ott is meg kell pihentetni a célszervet két anyag tesztelése között.

Szóval 10 éves a zenekar, ennek biztos nagyon kell örülni, csak valahogy nem megy akkor, amikor megint ugyanazt a nyállal nyakonöntött szart kapja az ember a képébe, mint amit eddig, de persze én vagyok a fasz, hogy mást vártam a műrockerektől, akiken annyi tetoválás van, mint nagy példaképeiken, csak éppen a jó zene, az hiányzik valahogy.

Pedig milyen fasza kis intróval kezdődik a dolog, kellőképpen sejtelmes, meg ütős is, minden kétséget kizáróan a lemez legjobb pillanata, innen már csak lefelé vezet az út. Az első nóta úgy indul, mint a Mötley Crüe Anarchy in the UK-feldolgozása, de aztán átmegy egy középiskolás punk-rock nótába, Ashlee Simpson-os vokállal, a szöveget meg inkább ne feszegessük, legyen elég annyi, hogy van benne villámhárító-rádió rím, ennyi azt hiszem, elég.

A Félember című slágernóta (valahol a neten azt írták, hogy a rádiók és a magyar zenetévé szarrá játszották már) kiválóan alkalmas az ide tévedő iraki terroristák vegzálására, esetleg be lehet vetni a harmadik bé osztály klubdélutánjának csúcspontján is, pilótakeksz és málnaszőr (copyright by P. Howard) jár mellé, meg az odakünn idegesen toporgó anyuka, vajh lesmárolják Gizikét hat óra előtt?

Nem látom értelmét a többi nóta boncolgatásának, pontosan azt a fasza kis műanyag tingli-tangli fost kapjuk a lemeztől, amit elvárhattunk ép ésszel. Varrhatják Endiék magukat szénné, grimaszolhatnak úgy, mint az igazi kemény csávók, megmaradnak a tinik legnagyobb bálványának itthon, hiába, aki egyszer ír egy Királylányt meg egy Paradicsomot, annak onnantól kezdve megvan a helye a magyar rockzenének nevezett posványban, annak is a legalján.

49 komment

Címkék: zene ajánló magyar pop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zorro 2006.11.14. 12:25:04

Sixx!
Látod, van amiben egyezik a véleményünk!!;))
Őszintén szólva csak egy kiegészítéssel élnék: ezúton szeretném megköszönni Tóth-lopós-Tibiéknek, hogy már "megint" őrjítően "eredetiek" tudtak lenni!
Legfőképpen köszi azért, hogy Szécsi Pál is bekerült a repertoárba ( "Csak egy tánc volt..."= Félember!!!), bár gerincesebb megoldás lett volna, ha az eredeti szöveg is megmarad és mondjuk feldolgozásként adják elő!;)
Egyébként meg "tuti-ütős-rock-zene" ;))))

zorro 2006.11.14. 12:27:56

Sixx!
Látod, van amiben egyezik a véleményünk!!;))
Őszintén szólva csak egy kiegészítéssel élnék: ezúton szeretném megköszönni Tóth-lopós-Tibiéknek, hogy már "megint" őrjítően "eredetiek" tudtak lenni!
Legfőképpen köszi azért, hogy Szécsi Pál is bekerült a repertoárba ( "Csak egy tánc volt..."= Félember!!!), bár gerincesebb megoldás lett volna, ha az eredeti szöveg is megmarad és mondjuk feldolgozásként adják elő!;)
Egyébként meg "tuti-ütős-rock-zene" ;))))

sixx · http://comment.blog.hu 2006.11.14. 12:40:37

jaj, hát fel akartam én sorolni az "inspirációkat", de az első nóta feléig hat nyúlást számoltam össze asszem, így feladtam.

Hattory Hanzo 2006.11.14. 13:11:07

Tényleg ez a címe? És nincs rajta valami jó kis feat-elés Oszwald Marikával vagy Szolnoki Tiborral? Egyébként pedig Hooligans albumnál ne egy árva szál cigitől várd a segítséget, oda komolyabb cucc kell, bár így olvasva valszeg a cali kartell termékei se nagyon sokat lendítettek volna a helyzeteden.

Türkménbasi 2006.11.14. 13:28:45

:-))))))
Hát igen. Furcsa, hogy ezek ugyanazok a srácok akik valaha írtak egy Paradicsom c. számot.

str 2006.11.14. 13:39:15

Mert ez műanyag...

Sam Spade 2006.11.14. 15:34:53

Hegyalján a Hooligans volt Motörhead előzenekara. Müködött a dolog, mindenkinek nagyon bejött, hogy rohadjon meg aki kitalálta.

padlizsan · http://padlizsan.blogol.hu 2006.11.14. 15:45:58

Nem féltek, hogy mint Jay és Néma Bob, megszerzik a logokat, aztán jól elvernek? Úgy t'om a kritikára így reagálnak.

Én csak azért maradtam ki a tavalyi SZIN-en, mer' olyan szar volt a koncert, hogy leléptünk a bunyó előtt. 8-)

sixx · http://comment.blog.hu 2006.11.14. 16:09:24

Sam: M. Dee amikor meglátta őket, fel volt villanyozva, hogy milyen jó kis tökös zene lesz, aztán 2 percig sem bírta. Aszonta, hogy a dobos gyerek pontos, de a zene az fos.

DoctorGonZo 2006.11.15. 06:26:08

Pár éve még elhallgattam őket, koncertre is elmentem, bár nem vártam akkor sem igazi rockzenét. Ez a Limonádé Rock kevés citrommal, hogy meg ne ártson. béke

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2006.11.15. 09:19:30

Hát igen, bevallom, én szeretem a huligánokat, de ez egy korrekt cikk... Az idei év végén két lemezt vártam (mármint, hogy mit produkálnak): egyrészt Robbie Williams új albumát, másrészt a Hooligans új lemezét. Nálam egy kalap alá tartozik a kettő, Robbie és a Hooligans is az első albumával úgy indult, hogy azt mondta az ember: na végre!, aztán azóta többnyire csalódás... De míg Robbie Williams új albumán található némi izgalmas dolog (pl. a Lovelight zenei alapja), addig a Hooligans-én... Tényleg laza nyúlás az egész. Legalább olyan keményebb témák lennének, mint a legutóbbi albumukról az Elkábít, a Vírus, vagy a Szenzációról a Legyen valami... de semmi. Nyálas szétfolyó zene az egész, semmi izgalmas, semmi új, olyan, mintha Kozsót hallgatnám Szokol rádión. Rá kellene döbbenteni a srácokat, hogy attól nem lesz valami rockzene, hogy megtanulják hogyan kell használni a torzítót a gitáron. A Hooliganst eddig azért szerettem, mert egyrészt "ütöttek" a koncertjeiken, másrészt felvállaltak némi "klasszikus rock" témát is, mint pl. Deep Purple, de ha ezzel az anyaggal kívánnak koncertezni, akkor megette a fene. s nem feltétlenül a pop vonala ellen tiltakozom, nekem pl. tetszett a Játszom, mert egy életérzést fejez ki, meg tényleg jó a dallama, de ezen az albumon semmi olyan nincs, amit az utcán dúdolnék. Egy pozitívum van: a Félember című számnak a végén a zenei alap, ami koncerten minden bizonnyal jól fog szólni, de ez kevés. Szóval nagyon nagy csalódás ez az album ettől a többre hivatott együttestől. Attól függetlenül biztos vagyok benne, hogy az album nagy siker lesz, erről tesz a média, de ennyi erővel a Lord "Kifutok a világból" című nagyságrendekkel jobb albuma is lehetne nagy siker, ha ők lennének a kedvezményezettek.

Lupo 2006.11.15. 09:33:56

A dobos gyerek pontos?
Súgok - az albumon dobgép van...
Nem értem a zenekar sikerét! Tényleg nem!
Poont olyan szarok, mint Kozsó, csak rock a műfaj!

mista · http://langologitarok.blog.hu 2006.11.15. 09:35:00

egyetertek a posttal anelkul, hogy hallottam volna a lemezt. csak nehol olyan erzes fogott el, mintha sixx most dobbenne ra, milyen is a huligensz valojaban. pedig vilag eletukben ilyen nevetseges szarok voltak.

a legidegesitobb, hogy volt 'szerencsem' eloben hallani egyszer oket, es zenelni basszameg, tudnak, csak nem hajlandok normalisat. vagy azt hiszik, hogy ez normalis.

az ilyen hulgensz meg mestertamas-fele mumajerek helyett (es nekik, okulaskepp) inkabb oket ajanlom: href.hu/x/1y7s

sixx · http://comment.blog.hu 2006.11.15. 09:39:43

lupo: nem én mondtam, a tokaji bulit néző Mickey Dee, Mhead drummer. A többieken röhögött.
Mista: tudom én, hogy szar, meg azt is, hogy eddig is szar volt, de gondoltam csak meghallgatom az új anyagot, hátha.

Lupo 2006.11.15. 10:10:29

Sixx - ja, én csak az albumra mondtam, hogy dobgép. Endi tud dobolni! :)

Csak ha van egy dobosunk, aki tud dobolni, akkor miért is kell dobgép az albumra?

mucus 2006.11.15. 10:11:31

strandmetál! ez jó! :)
egyébként meg nem kell ennyire szétfikázni valamit sztem. még mindig jobb ez, mint az, aki se zenélni, se énekelni nem tud, csak vonaglik valami fos klippben, miután fél napig kenték fel rá a vakolatot. élőben, kissé ittasan jól el lehet dülöngélni a hooligansra. igaz, otthon inkább Gary More-t hallgatok.

krampusz 2006.11.15. 11:24:30

Ismerem a srácokat, tudom milyenek voltak még a "Nem hall nem lát nem beszél" előtt (voltak ők még előzenekar anno a Sing Sing előtt is PeCsában), és tudom ki és mi tette őket ilyenné. Nem felmenteni, nem védeni akarom őket, most tényleg okádék dolgokat adnak ki, de ez "rádióbarát", erre van kereslet.

Remélem egyszer majd visszatérnek a kezdetekhez - ha még marad bennük valami. Endi egyedül kevés ahhoz hogy visszarángassa a társaságot. Addig mellőznünk kell a zenét, de legalább nem halnak éhen :((

Kangörény 2006.11.15. 11:38:36

A környezetemben levő emberek szerint jó zenét játszanak. Már kezdtem azt hinni, én vagyok a hülye. Asszem új társaságot keresek magamnak.

izlésrendőrség 2006.11.15. 11:52:32

nagyon gyorsan válts társaságot...ki tudja még mi derül ki róluk:)

peace&love 2006.11.15. 12:05:27

azért ilyen az egész, mert a kiadó úgy fizet, hogy van egy csávó aki figyeli a trendeket, és ő mondja meg, hogy ebbe még kell egy ilyen gitár, vagy olyan effekt, vagy konkrátan megmondják, hogy kell egy ilyen szám, mint "...", és konkrétan megmondják hogy pl. ilyen rammsteines legyen az eleje, stb... és az a nagy helyzet, hogy az ilyen fasziknak amúgy kurrvára igazuk szokott lenni, és elfogy szépen a lemez. a zenekar meg már rég feladta az önmegvalósítást, meló az egész, ebből élnek, oszt azt kell csinálni, amiért fizetnek... a művészetből nem lehet bohéman élni. és akkor szépen ki van adva a halálprofi hangmérnök gyereknek, hogy ilyen hangzás, meg így szóljon, oszt a végén ő mondja meg a szintén profi zenészeknek hogy ezt most így csinájjad és ebből csak kettő, mer kell még egy refrén...és mindenki végzi a dolgát rendesen, aztán lesz belőle egy ilyen lemez. kényszerpálya van. és egyébként élőben meg elő is adják ugyanazt mindent amit lehet megtesznek, nincs olyan hogy ma szar napom van, hanem mindig rendes produkció van, meg só, meg rákkenroll... na kábé szerintem ennyi a huligánok.

SToNeR 2006.11.15. 12:08:18

Én 2003ban láttam őket szintén a Mhead előtt alsóőrsön, igazán az teccett a legjobban amikor a koncert közben Endi kisdobos kimászott a dobállvány mögül és elküldte a *csába azokat a nézőket akiknek nem tetszett a hígfos ... azóta nem hallottam róluk, meg őket sem ... és sokkal jobb az életem, hallgatok helyettük zenét ...

gabesz · http://www.ilovebeer.hu 2006.11.15. 12:53:35

én meg sem hallgatom az ilyet, így nem bosszantom fel magam
tegyétek ti is ezt ;)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.11.15. 12:55:12

sixx: a "fasza kis intó" az intró?:)

rattus hungaricus 2006.11.15. 12:55:46

Az is hülye, aki mainstream magyar rockzenét hallgat.

zorro 2006.11.15. 13:02:22

Peace&Love!

A kényszerpálya elméleted igaz, DE! ugyanez a kényszerpálya még inkább működik világpiaci szinten!!! Csak valahogy ott az eredetiségüket is meg tudják tartani a zenekarok, mindamellett, hogy kb. 1000-szer ekkora elvárásoknak kell megfelelniük, akár trendek, akár kiadói megmondó emberek tekintetében!;)
Ráadásul, ha már ú.n. populáris ROCK zene az elvárás, akkor tudok mondani egy-két pozitív példát: Guns 'n Roses, Bryan Adams, vagy akár a Smokie, stb., ezek legalább vették a fáradságot és kreatívan alkottak a megadott keretek között, ÉS NEM NYÚLTAK ÖSSZE-VISSZA MINDENHONNAN!!!!!

peace&love 2006.11.15. 14:25:56

én nem mondtam, hogy szeretem, sőt! mikor ők jönnek én mindig elmegyek sörér/csajozni/megnézni a kisszinpadot...
csak egy iciri-picirivel de _mindig_ fölötte van annak a limitnek amit még nyálból elbírok.
tehát húzzunk innen.
én csak azt mondtam, hogy amúgy zenésznek jók, emberileg meg nem tudom, de feltételezem.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2006.11.15. 23:33:12

A sok nyúlás szerintem annak az eredménye, hogy - piaci okokból - kénytelenek voltak kijönni karácsony előtt az új lemezzel. S most ez nem sikerült jól. Lehetett volna az albumon dolgozni még bőven, túl sok az ugyanolyan tingli-tangli "töltelékszám", s nagyon-nagyon kevés a valódi sláger, ami eddig a Hooligans erőssége volt. Nekem valahogy az ihlet hiányzik az albumból, olyan érzésem van, hogy a számokat nem azért írták, mert történt velük valami, hanem mert írni kellett.

roller 2006.11.16. 09:14:55

Sziasztok!

Szerintem akkora faszságot hordtok össze. Mi a faszt hasonlítgattok egy dallamos rockzenét játszó együttest a motörhead-hez. Ég és föld a különbség. Mármint stílusban. Az, hogy a Hooligans zenészei jobb zenészek, szerintem nem kérdés. A Motörhead az az igazi kvintet fogok éj jól betorzítom zene, nagyon kevés dallammal. ha már zenéről nyilatkoztok, akkor értsetek már hozzás egy kicsit, hogy egy akkord mennyivel technikásabb dolog, nagyobb odafigyelést igényel, nagyobb tudást, mint a motörhead féle szinte semmi. Nem kamálom én sem azt ami a Hooligans háza táján történik, de Magyar rockzenekartól hallunk ma szarabbakat is. Ráadásul legalább igényesen adnak ki, vagy adnak elő dolgokat. Én néztem a Hegyalján mindkét zenekart, de Lemmy úrék, már bocs de egy nagy szar volt ahhoz képest, hogy magyar fiaink, ha szarabbul is szóltak, sokkal jobban játszottak. És zenét, nem egyhangú vernyogást.

Märton Hellstörm · http://thekillingscreens.com 2006.11.16. 10:51:31

huhh...
nna, most kaptam levegőt hosszú fuldoklás után... :P
öhm, roller...
te végighallgattál életdben is egy Motörhead nótát?

mármint... pont magad ellen írsz ti. pont Lemmy-ék játszanak zenét, míg a "minden percben elvarázsolsz teljesen - minden titkos érintésed kell nekem (haha!) huligánok" 4-akkordos megélhetési popperek...
értem én, biztos tök jó zenészek, meg minden, de a tények önmagukért beszélnek; berakod a cd-t / elmész a koncertre és még csak össze sem hasonlítható a két produkció...

az egy dolog, hogy nem bírod a Motörhead-et, de a kvinetlés mellett azért ott vannak naggyon súlyos dolgok, mégha a zenéjük pont nem agysebészet... de hát a rock'n'roll-nak nem is ez a lényege...

hogy mi? legyen hiteles, legyen húzása & indítson el benned valamit... kb ez...

a Hooligans? hehh! hát - finoman szólva - ők nagyon messze vannak attól, hogy én ezeket érezzem velük kapcsolatban...

lőrinc 2006.11.16. 11:04:09

Hali!
Véleményem szerint is rakás szar a Hooligans. Hiába a kemény külső, meg a nagy arc, ha az amit játszanak maximum egy 14 éves csitri lelkivilágáben indít el valamit. A Motörhead-del való összehasonlítás meg egyszerűen vicc, nem is lehet egy napon említeni a két bandát. Ez hagyján, de ha összevetjük a mai magyar "menő" zenekarokkal pl. Tankcsapda, Hiperkarma, Quimby, Hs7, a huligánokat, akkor az is bőven megsemmisítő rájuk nézve. Zene: innen-onnan összelopott limonádé, szövegek, na azokat olvassátok el csak úgy szimplán, zene nélkül ha-ha-ha. Semmi rím, Téma meg nem lép túl a bulizás meg csajozás szintjén. Szóval a kritika helytálló, ez tényleg rakés trágya.

SToNeR 2006.11.16. 11:12:48

roller:
Ha neked a Hooligans technikás zene, akkor valami ott nem stimmel... mondjuk a dobgép az technika ezt nem vitatom :)

lőrinc 2006.11.16. 11:59:46

No, még valami. Ebben a rockzenének nevezett "kurválkodásban" nincsenek egyedül. Nézzétek meg pl. a Republicot. Az első lemezük amit 90-ben kiadtak egész jó volt, azóta szarják a lemezeket. Több albumot adtak ki mint a Rolling Stones 1963-óta, na persze ez érződik is a zenén. Mindegyik ugyanaz a gagyi. Kovács Ákos szólókarrierje hasonló eset. Minden albumon van egy-két tényleg nagyon jó szám, de a többi közhelygyűjtemény a szokásos "test", "lélek" stb. kulcsszavakkal, meg profi szintű önmítizálás.

TolnaiZ 2006.11.16. 12:48:55

Csákó!
A huligányok tényleg egy fossantás. Maradtak volna Szerencsen, van meló a cukorgyárban is, nem kell mindenkinek rockzenésznek lenni aki le tud fogni négy akkordot.
Ez a zene igazi "cukrozott takony", persze a tinik kajálják. Olcsó kis harmóniák, semmitmondó szövegek, kemény srácok a színpadon. Az ilyen fos a Névshowr-ba meg Fásy Ádám mulatójába való. Süllyesztőbe vele!

Ouroboros 2006.11.16. 13:46:48

Szerintem a Fásy Ádámmal megérdemelt helyükre kerülnének a strácok. Én azon láttam föl rendszeresen, amikor elkezdődött a rádióban valami, ami egyértelműen Ramsteinnak hangzik, földerül az ember hangulatja, aztán kiderül, hogy csak ez a fos, csak a Ramitól is loptak. Köpni kell, phü...

kolnay 2006.11.16. 15:19:28

Szar zene és punktum. Azért nyomatják, mert ebben van lóvé és ez szalonképes a Danubius rádiónak és a hulladék VIVA Tv.-nek. Igaza van a kritika írójának, ez híg fos valóban. Mit várjunk egy olyan országban ahol az egyetemista csajok jó része, estéről estére lelkesen várja az Anyátok közt legújabb részét. Könnyen fogyasztható (és felejthető) ez is, az is.
Feltehetjük a polcra ezt az albumot is a Fiesta, a Nox, a TNT meg a többi gagyi mellé, ott a helye!

mista · http://langologitarok.blog.hu 2006.11.16. 19:46:04

a huligensz szar, de azert ne csinaljunk mar ugy, mintha peldaul a rammstein jo lenne :D

krampusz 2006.11.16. 23:19:29

na urak, urak. sokadik fikázás után azért kissé tessenek lassítani.

Kéremszépen, amikor befutottak és kaptak valami viva-ingyombingyom díjat, Tóth Tibi mondott valamit bele a kamerába... semmi kecmec...
"Ez van, óvodás zenéket kell csinálni és sikeres leszel".
Elég korrekt kritikának tűnik önmagukkal és az asztalra letett dolgokkal kapcsolatban. És valóban azóta hígfost csinálnak, de ettől még zenélni tudnak. Csak nincs rá igény.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2006.11.16. 23:50:26

Azért a Hooligans letett valamit az asztalra, mondjuk nem ezzel az albummal, az is biztos :-) Attól hogy valamelyik zenekart nyomatják a rádiók meg a zenetévék, még nem biztos, hogy automatikusan szar.

lőrinc 2006.11.17. 08:15:25

Egyáltalán nem kötelező "óvodás" zenét csinálni asikerhez, lásd pl. Quimby, Hiperkarma.
Igen, a Hooligans is letett valamit az asztalra: néhány fos albumot.

Märton Hellstörm · http://thekillingscreens.com 2006.11.17. 11:42:50

huhh... asszem ez ki lett vesézve... micsoda média-nyilvánosság ez az album számára...

haú!

str 2006.11.20. 20:23:37

ja, csak itt a "mindegy mit, csak beszéljenek rólunk" elv nem érvényesül. aki nem volt benne biztos, hogy egy kalap szar a Hoolingans, mostmár nem kételkedhet.

"Addig van élet, amíg szeret egy nő,
hímeknek ez a szint a legfelső!"

gratulálok

lőrinc 2006.11.21. 09:49:05

Huuh! Ez igen! Ez rock and roll líra a javából! Menyhárt Jenő elbújhat...

relic 2006.11.23. 23:37:38

háá.... k.rvára egyetértek a cikk írójával! :))

Dorina 2006.11.24. 18:59:12

Sziasztok!
Ti aztán a sárga földig lehordtátok a zenekart:)Bizonyára nem értek annyit a zenéhez,mint ti,de azért szeretnék hozzáfűzni itt a dolgokhoz néhány apró megjegyzést.Abban igazatok van,hogy sajnos a média,meg ez az emészthető zene maszlag tette a zenekart ilyenné.Sajnos még nem hallottam az új albumukat,de nem lehet akkora csalódás,mint amekkorát nekem a Szenzáció című albumuk okozott...(Erről valamelyik számot összehasonlítom,mondjuk a Várok ráddal...van egy "kis"különbség)Aztán ugye jött a Vírus.Ennek az albumnak az eleje tetszik,a végét elkapkodták,és a refrének borzalmasak...Kíváncsian várom,milyen az új album,bár ahogy itt leírtátok,hát nem túl bíztató...
Ennek ellenére én élő példája vagyok annak,hogy még a nem túl tökéletes zenéért is lehet rajongani:)Kánaán című albubuk megjelenése óta nagy rajongója vagyok a zenekarnak.És akármilyen szart állítanak is elő,tuti,hogy találok benne valami olyat,ami engem megfog,és amitől szeretni tudom azt a számot,albumot.Nem vagyok az a tipikus rajongó,aki minden képet,cikket összegyűjt,és a lehető legtöbb koncertre elmegy,én egyszerűen szeretem amit csinálna.Tudom kívülről is szemlélni a dolgokat,ha kell kritikát alkotni.
Ezzel azt szerettem volna kifejezni,hogy...nem is tudom...Nem rossz ez a zenekar na:)Vagy csak a szememet bántotta ez a sok negatív kritika? Bár ahogy így olvasom,sok pozitívot én se írtam.Szóljon az mellettük,hogy nagyon megérdemelték a sikert,és hogy mindig a "menő" zenekarok vannak központban,a negatív kritika tekintetében is.És hogy a koncerteken hihetetlenül jól zenlnek.Minél előbb meghallgatom az albumot,és írok kritikát.

xyrius 2006.11.24. 19:17:41

ügyi vagy dorina, így ír egy igazi grupi:D

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2006.11.24. 21:10:16

Nézd Dorina, én is szeretem a Hooliganst, de ez az új album úgy gáz, ahogy van. A híg fos kifejezés nagyon találó. A Hooligansben pont azt szerettem, hogy képesek valami másra, valami dallamosra, nos, ezen az albumon van dallam, de más... Kb olyan, mintha ugyanazt a számot hallgatnád végig tizenvalahányszor. Ezekből is lesz sláger, pl. Félember, Annyi minden vár, Volt és lesz, de semmi átütő nincs közöttük, mint pl. a Játszom, a Szabadon, vagy a Paradicsom... Nekem olyan érzésem van, mintha karácsony előtt kellett volna gyorsan lemezt készíteni, de ihlet nem volt hozzá (lásd előző hozzászólásom). Szóval ne várj sokat.

sepuku 2006.11.28. 11:56:30

Ezek a fijjuk, olyanok, mint Kelemen Annácska nöben, és olyan nöknek tetszenek, mint amilyen fijjuknak tetszik Annácska.
Vagyis vannak szöke nök és szöke fijjuk is :-)))
süti beállítások módosítása