Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Éneklő magyartanár és a kedves arabok

2006.11.13. 09:26 .:sz-b:.

Madafaka alternatív koncertre tévedt, nagy ijedtségében ezért elsüt két olyan hasonlatot, amitől az érintett zenekarok vérig fognak sértődni:

Drogos zenét hallgattam a minap. Nem tudtam, hogy az lesz, de az lett. A Benczúr klubban esett meg az eset, és amelyik zenekar ezt a titulust kiérdemelte, az nem volt más, mint a Nulladik változat, bár a történet korántsem ilyen egyszerű, hisz a végén egy szám már átlendült az agresszív alter irányába, amire végre nem csak ugrálni, de pogózni is lehet. Egyszerűsége miatt azt feltételeztem, hogy ez bizonyára egy régi régi sikerszám, de nem. Az új album húzódala ez.

Az NV produkciójának az első fele a régi, szöveg nélküli Colorstart juttatta eszembe, csak épp szöveggel, ami leginkább azért baj, mert a zene olyan szinten borongós, hogy tök fölösleges erre rárakni egy szar az élet szöveget. Meg bármi mást is, mert nem érdekel, és leszarom, hogy az énekes magyartanár, és ennélfogva finoman cizelláltak a versei. Felőlem akár szuahéliul is szólhatna, de legyen inkább angol, mert az kevésbé komikus. Egyébként ebben az együtténeklési mizériában a közönség nagy része nem értett velem egyet, de azt kijelenthetem bátran, hogy a fentebb dicsért számon kívül egyik dal sem tartozik az úgymond fülbemászó kategóriába. Mondjuk rejtély, hogy ez nekem miért fontos, hisz láthatólag nem ez a cél.

A Benczúrban egyébiránt most voltam másodszor (az első alkalom után meg is akartak lincselni), és emlékeim szerint akkor is esett. Az italválasztékhoz azt fűzném még hozzá, hogy a sör nem túl jó, viszont ha nagy a tömeg, akkor a sorban állás is eltart egy ideig. Most nagy volt.

Az előzenekar szerepkörében egy bizonyos Holt Költők Társasága tetszelgett. Gondolom itt is tanári énekessel, hisz a balladáról mondott ezt-azt oktatói hangnemben. Amikor ez elhangzott, akkor jött egy kimagaslóan jó dal, egyébként beleült az egész a HS7 által meghonosított vonalba gitártémailag (ami szép és jó, csak egy idő után uncsi), és sámánkodásra hajazó dobbal. A szólógitáros azért csinált vicces dolgokat. Például mikor a cigijét a húrok közé tette, vagy mikor celluxvágóval játszott (ami persze biztos nem az, de úgy nézett ki).

Összességében azt kell mondjam, hogy hozzáértő előadók hozzáértő produkcióját hallgathattam végig, ugyanakkor hiába a tökéletesen megkomponált számok tömkelege, ha három óra elteltével sem tűnik fel, hogy itt kérem nemhogy számváltás, de zenekarválás is történt.

Hazautamat a Ferenc körúti gyrososnál kénytelen voltam megszakítani, mert nagyon csikart a hasam, és igaz, hogy már zártak, de a személyzeti WC-t átengedték nekem. Kedves emberek ezek az arabok. Aztán a ház előtt láttam, amint egy nő 3 skót juhászt sétáltat. Éjjel egykor. Nem normális dolog ez.

42 komment

Címkék: koncert beszámoló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

planetfiction 2006.11.16. 10:16:26

az a bizonyos "celluxvago" valoszinuleg egy e-bow volt:
en.wikipedia.org/wiki/E-bow
(a wikipedias felsorolasbol amugy The Edge kimaradt, pedig a "With or Without You" egy tipikus pelda az e-bow hangzasra)

adört 2006.11.16. 12:11:44

Én is be akartam írni, de aztán rájöttem, hogy felesleges :)

teodora 2006.12.01. 19:12:16

nem kell mindenkinek kultúrhelyre menni, egyszerűbb lett volna bebaszni egy olyan kocsmában, ahol nincs még zene sem, nemhogy szöveg, aztán vigyorogni úgy

hurráoptimista 2006.12.02. 20:13:01

Kedves Madafaka,

Tudod, azon morfondírozom, hogy ha eleve azzal a prekoncepcióval indulsz el otthonról, hogy másnap egy teljességgel érdemtelen írást firkants egy számodra érdektelen zenei eseményről (amely írás az értelmes kritikától mint olyantól olyan messze áll, mint Győzike Buddhától), akkor vajon milyen létjogosultsága lehet egy ilyen öncélú firkának, mint ez.

Én megértem, hogy irigy vagy, amit elég nehezen sikerül leplezned, életedben még még egy verssort (urambocsá' dalt) sem sikerült írnod; megértem azt is, hogy valamiből meg kell élni, és veled egyetemben vannak emberek, nem is kevesen, akiknek erős gyomruk van ahhoz, hogy a fontoskodásnak ezt a csápgézás formáját válasszák (pedig az életnek annyi, de annyi területe van ahol fontoskodni lehet, hidd el, pl. úszómester lehetsz nyáron, vagy kabinos télen egy gyógyfürdőben, de lehetnél akár múzeumőr is egész évszakban), de tőlem ez idegen. Megértem azt is, ha egyszerűen ez nem a te stílusod, és így érdemben megítélni sem tudod.

Az írásod érdemi kritikaként nem áll meg, kritikán aluli, véleményként pedig igen siralmas, miután a rosszindulattól csak úgy csöpög, az meg egy értékelhető íráshoz édeskevés. A legutolsó ismerősöm is érdemibb (nem feltétlen pozitívabb!) véleménnyel állna elő. Mindazonáltal remélem, a jól megérdemelt gyros ízlett és kellően tudálékos arckifejezéssel sikerült csillapítanod a hascsikarásod. Nem lett volna értelme inkább otthon maradni, tévét nézni és úriasan bevacsorázni, semmint holmi drogos zenekarokat fikázni, akik múltja már évtizednél is régebbre nyúlik vissza?

Nézz már magadba ember. Ami nem megy, nem kéne erőltetni. Nem normális dolog ez.

Üdvözöllek:
Hurráoptimista

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.03. 09:23:05

előszöris azér mentem mer hívtak. másodszor nem kritikus vagyok hanem közönség. harmadszor valóban mióta lefogyott még csak nem is hasonlít, de minekután se ő nem akart (tudtommal) sose az lenni se én kritikusi szerepkörben tetszelegni frankó a hasonlatod. negyedszer nem ettem a gyrososnál hanem szartam. ötödször leszarom, hogy bárki is hány éves múlttal rendelkezik, mer nem attól lesz nagy vagy épp kicsi. hatodszor meg azon morfondírozom, hogy mi visz rá egy embert hogy elküldjön a picsába, pláne ilyen hosszan? szerintem ez beteges. persze lehet, hogy csak konkurál, hogy "látod bazzeg, fröcsögni én is tudok", de az is lehet, hogy csupán egész egyszerűen irigy.

valtozat 2006.12.03. 10:04:45

Sziasztok! Ezért van ennyi sérült zenész, meg (újság)író, meg közönség ebben az országban! Például, ha minket, zenekarokat is megkérdezel, kapsz egy CD-t meghallgatni, aztán kompetens véleményt írsz, és nem kell kitöltened hülyeségekkel az írásodat! Csak ehhez idő kéne. Mert szerintem a média és a közszereplők viszonya erről szólna. Komolyan kéne venni magunkat már végre! No mindegy!

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.03. 10:28:19

a koncert benyomáshoz nem szükségeltetik a CD otthoni meghallgatása, ráadásul az ajánlás óta már elolvastam vagy húszszor a cikket, de még mindig nem érzem lehúzónak. sőt. konkrétan titeket az első bekezdés végén még dicsértelek is. szal nem értem. nem értem.

hurráoptimista 2006.12.03. 12:45:35

Madafaka,

Hidd el, a picsába való elküldéshez az én írásom harmatgyenge volt, inkább finom volt és nőies. "Emberi, nagyon is emberi". Illetve bocs, javítok: nagyjából ugyanazokkal a stiláris eszközökkel éltem, amivel te, így ha ezt picsába való elküldésnek érzed, nos az pont azt bizonyítja, hogy ezek szerint te is így gondoltad/érezted. Ami a firkád érdemi részét illeti: vannak dolgok, amikkel az ember nem viccel, vagy ha mégis, azzal csak magát minősíti és ne csodálkozzon, ha másoknál kiveri ezzel a biztosítékot. Ha azt mondom, hogy az anyád egy kurva, az nyilván nem komoly részemről, de viccesnek sem vicces, így minimális jóérzésű ember ezt a bornírt idiotizmust azzal a hévvel felejti el, amilyen hévvel eszébe jutott ez. Analóg módon: ha azt mondod, hogy drogos zenekarokat láttál, azzal ugyanez a helyzet. Ilyet leírni nem gáz, de nálam már - és megkockáztatom, minden jóérzésű embernél - vétek. Ugye tudod követni?

Ha mindezek után eszarod, hogy az írásod úgy öncélú és értékelhetetlen (a fenti hozzászólásomban részletezett okok alapján), úgy sértő és rosszindulatú, ahogy van, az minősítsen téged és ezt az egész csápgézás fertőt.

Nem azt kérem, hogy kérj bocsánatot - ez hiú ábránd volna elvárni egy magadfajta embertől, aki érdemesnek tartja megosztani a nagyérdeművel, hogy éjjel mekkorát szart az araboknál és csóválni a fejét a kutyasétáltókon, miután egy drogos koncertről jött el éppen -, csak annyit, hogy mielőtt ráklikkelsz a "Komment küldése" gombra, mennyire építő, hasznos vagy épp romboló és sértő az írásod. Már ha ez szempont, így 2006 vége felé. Ha nem az, megértem, de nekem esne jól azt gondolni rólad, hogy a homo sapiens fajba nem tudnálak fejvakarás nélkül besorolni.

Jó étvágyat kívánok a vasárnapi ebédhez, hascsikarások nélkül.

Üdv:
Hurrá

valtozat 2006.12.03. 12:46:31

... meg tényleg csak oly apróság a drogos be(le)kezdésről... na óvatosan ilyenekkel!
Mikor már évek óta ily "verset" írtam, hogy "én vagyok az öregebb, a boros szelídebb..."!
Egyébként a stílus nem rossz, kár, hogy hasonló elánnal nem a lényegről esett szó!
Tehát tök mindegy, hogy az énekes magyartanár, vagy hogy az író mi civilben! Szombat este mindnyájan lehetünk sztárok!
És hát ezt azért nem kevesen olvassák ezt, mert nekem jópáran ajánlották.
Úgyhogy csak így tovább... jobban!:-)

hurráoptimista 2006.12.03. 12:48:07

Javítások:

"...csak annyit, hogy mielőtt ráklikkelsz a "Komment küldése" gombra, gondold át, mennyire építő, hasznos vagy épp romboló és sértő az írásod. Már ha ez szempont, így 2006 vége felé. Ha nem az, megértem, de nekem nem esne jól azt gondolni rólad, hogy a homo sapiens fajba nem tudnálak fejvakarás nélkül besorolni."

Elnézést.

valtozat 2006.12.03. 13:14:06

Nem valtozat vagyok csak az azonisítójával....


Kedves Madafaka!
A Ferenc körút és a 3 skótjuhász nekem is haverom. A fiam kedvenc kutyái a környéken. De több közös nincs bennünk, sőt!!!!
Először hallgass (zenét,) utána írj!
Szerintem...

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.03. 14:14:19

na állj. nem azt mondtam, hogy a zenekarok drogosok, hanem hogy a zene az. elszállós. a beszámoló kap egy negatív felkomfot és máris csak ilyen olvasatban lehet megközelíteni és a nem köpködésből is köpködést kreálni? egyrészt megnyugtat, hogy a kavarás ilyen pitiáner félreértésből származik, másrészt viszont basz, hogy így meg lehet egyeseket vezetni (nem szántszándékkal)

hurráoptimista 2006.12.03. 16:48:52

Jaj, Madafaka! Olyan mókás vagy, de tényleg. Illetve annyira mégsem, de ahogy itt magyarázod a bizonyítványt és a drogos szónak a konnotációit... hát komolyan, mint Dávid Ibolya, aki "nem ért a focihoz" akkor, amikor fasiszta rigmusokat skandálnak a lelátókon. Tetszik ez a felkoMf is. Bazzeg, legalább legyél konzekvens és vállald, hogy az írásod köpködés. Rosszindulattól, dilettantizmustól (lásd pl. a HS7-hez való hasonlítás) csöpög. És még te csodálkozol, hogy itten mindenki el vagyon tévedve, félreértünk itt téged, meg különben is.

A korszellemet igazolod: fontoskodsz, okoskodsz és közben mérget árasztasz. Gratulálok!

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.03. 19:05:40

tök igazad van. minek védekezzek hogy ha a támadásod már eleve kapufa.

hurráoptimista 2006.12.03. 19:15:17

Tudod mit, ne legyen igazam. Csak legalább legközelebb gondold végig azt, hogy az írásodat minek szánod. Ha kritikának, akkor az legyen kritika. Ha véleménynek, akkor abból ne süssön a rosszindulat és a dehonesztáló félmondatok tömkelege. Pláne akkor, ha valójában stílusidegen számodra a zene, amit hallasz és amit megítélni kívánsz. Előbb megismerni valamit, aztán véleményt formálni róla. Az olyan többértelmű jelzőktől pedig, mint amilyen például a "drogos", tartózkodni. Mert bántó, méltatlan, minimum félreérthető.

Ez a metódus az élet minden területén előnyös tud lenni ám!

Ennyi,
H.

Tevi 2006.12.03. 20:57:24

Sziasztok!
Én vagyok az a vicces gitáros.
A celluxvágó valójában a fent említett elektromos vonó.
Engem jól elszórakoztatott a beszámoló
Összességében nem éreztem fikázónak. Madafaka elismerte : "hogy hozzáértő előadók hozzáértő produkcióját hallgathattam végig ", az hogy neki ez a stílus nem fekszik, számomra elfogadható vannak mások is így ezzel.
A drogos zenét ha úgy értelmezzük, hogy lebegős elszállós akkor vállalhatónak tartom, mintahogy a HS7-es vonalat, és a sámánisztikus dobolást is. Ugyanakkor javaslom az írónak olvasgasson bele a neten mindkét zenekar dalszövegeibe, mert azok zene nélkül is értékesek.
Gondolom a január 19.-i Kultiplexes NV HKT koncerten nem számíthatunk Madafaka jelenlétére, viszont remélhetőleg lesznek ott nagyonsokan akiknek tetszik az amit csinálunk.
Üdv:
Tevi - HKT

valtozat 2006.12.03. 22:27:57

A részemről szívesen látom a kritikust is! Értsük már meg, hogy nem egymás ellen vagyunk!
Egyébként tképpen tényleg rajtunk kívül álló ez már szinte! Nem a zenéról és/vagy szövegekről beszélünk, hanem "el"! Posztmodern balhé!
"Én mondom, élni tudni kell..."
(Komár László a Moziklipben...)

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.04. 18:31:19

Tevi, valtozat. Köszönöm. Azért jó érzés, hogy a valóban érintettek felfogták, hogy miről van szó tulajdonképpen, fogadatlan provokátorok meg mindigis voltak, vannak, lesznek. Meglehet, hogy az első benyomásom nem volt túlzottan pozitív, ellenben véleményem szerint tök mindegy mit írok egy adott zenekarról az nem befolyásoló tényező meg hogy egy közhelyet is bedobjak: a negatív reklám is reklám. Én például egyik előadóról se hallottam azelőtt. December 9-én meg a Holt Költők Társaságának meg lesz koncertje a Gyárban, ami a 3-as villamos végállomásánál van Pesterzsébeten. Ott meg lehet nézni.

A linkek kihagyásáért bocsánat.

hurráoptimista 2006.12.05. 08:00:13

"Azért jó érzés, hogy a valóban érintettek felfogták, hogy miről van szó tulajdonképpen, fogadatlan provokátorok meg mindigis voltak, vannak, lesznek."

Hát, akkor én, mint fogadatlan prókátor (de semmiképp sem provokátor!) annyit azért megjegyeznék, hogy ismerve valamennyire Változat barátomat, ő egy nagyon jó ember és pusztán az ún. kognitív disszonancia miatt változott a szélirány. Szerintem. (Tevit ugyan személyesen nem ismerem, ő talán alapból is ilyen naiv és jóindulatú, ami engem őszinte csodálattal tölt el).

human.kando.hu/pedlex/lexicon/K8.xml/kognitiv_disszonancia.html

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 09:39:59

szándékosan írtam provokátort. nem naívság különbséget tenni fekete és fehér között ám feketéből fehéret csinálni szarkeverés. szevasz.

teodora 2006.12.05. 12:36:04

Az öncélú, dilettáns fikázás és a kritika közt is van némi (szakmai) különbség. Mondjuk, a magyartanár-cikizést nem nehéz a firkálmányod bődületesen szar helyesírása fényében megérteni, biztos sok frusztráltságod volt a témában...
De hát blogot, ugye, bárki írhat.

teodora 2006.12.05. 12:47:45

(na, jó, annyira nem rossz, csak pont a legelszúrtabb mondatba olvastam bele)

valtozat 2006.12.05. 15:31:52

... és azért, hogy idáig eljutottunk, kellettek az erős első reakciók, ami a zenekar(oka)t igen jól ismerők részéről jött! Mert egy jó kritika is sülhet el visszafelé, egy ironizáló is lehet kétélű. Reklám alapján is eljöhetnek ránk, de a legfontosabb az a (nem is kicsi) kemény mag, akik pedig majdnem mindig ott vannak, vagy figyelnek ránk így-úgy.
Hogy ez az írás többet ért-e egy szimpla dicsérő beszámolónál, az ki fog derülni az elkövetkezőkben. És dec. 16. ismét Benczúr is lesz!

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 17:29:10

nem ígérem, hogy többet ér, mert tény ami tény, de az olvasók nagy része megelégszik az olvasattal. a magyartanári megjegyzés meg megintcsak nem cikizés volt, hanem információmorzsa amit beépítettem. a kemény magot megintcsak nem befolyásolom. az meg, hogy emberek ezrei vágják fel az ereiket csak mert én azt mondom, hogy szar amit csinálnak. ez még nekem is szokatlan.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 17:52:56

a dilettantizmus meg egy nagyon veszélyes szó, mert itt van például ez az Eperjes Károly. egyesek szerint kurva nagy színész apám szerintmeg csupán egy ripacs. No persze ő nem is alkothat véleményt, hisz nem játszott egyetlen darabban sem, nemigaz?!

hurráoptimista 2006.12.05. 17:58:52

Madafaka,

Vesd össze ezt a két mondatot, próbáld szemantikailag értelmezni:

- "(...) mert nem érdekel, és leszarom, hogy az énekes magyartanár, és ennélfogva finoman cizelláltak a versei. Felőlem akár szuahéliul is szólhatna, de legyen inkább angol, mert az kevésbé komikus."

- "a magyartanári megjegyzés meg megintcsak nem cikizés volt, hanem információmorzsa amit beépítettem."

Ha neked e két mondat, illetve a mögöttes szándékaid (ill. ami az olvasónak egyértelműen lejön belőle) egymás "szinonimái", ugyanarról szólnak, hát akkor... akkor hagyj fel az írással szerintem. Gondolj aminek akarsz, ami számodra a leginkább kényelmes. Ha provokátor vagyok, hát akkor az vagyok. De hülye nem! A szarkeverés meg végképp nem az én világom.

Szevasz.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 18:10:21

"(...) a zene olyan szinten borongós, hogy tök fölösleges erre rárakni egy szar az élet szöveget. Meg bármi mást is, mert nem érdekel, és leszarom, hogy az énekes magyartanár, és ennélfogva finoman cizelláltak a versei."

az olvasó egy balfasz ha az jön le belőle ami neked. és igen. ezzel téged minősítetttelek.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 18:14:07

lehet, hogy személyesen ismered ezt a változat gyereket, de hogy a büdös életben nem hallottad azt amit ez a zenekar csinál, vagy legalábbis rád semmilyen hatást nem gyakorolt a zenéje az biztos. máskülönben nem emelnél ki mindenféle szószedetet az írásomból, hacsak nem pusztán a kötözködés motivál. de ha így van akkor ott szoptad be, hogy emberedre akadtál.

hurráoptimista 2006.12.05. 18:14:09

Hm... Gratulálok. Remélem soha a büdös életben nem találkozunk személyesen, ha igen, azzal a mozdulattal kerüllek el, amilyen mozdulattal képbe kerültél. Bár lehet, tényleg egy balfasz vagyok, hiszen mit is várok egy csápgézás kis senkitől, amely a bulvár legalja... Nem akarsz kopogni a Kiskegyed/Sztori/Színes Bulvár Lap szerkesztőségének ajtaján? De ahhoz előbb meg kellene tanulni helyesen írni.

További jó fontoskodást, semmirekellő írásokat! AKTÍVAN TESZEL HOZZÁ AZ EMBERISÉG ELŐREHALADÁSÁHOZ!

hurráoptimista 2006.12.05. 18:17:32

Ezzel megint csak az a baj, hogy én nem beszélek így, ilyen stílben mint te. Én nem szopok be semmit, és nem szeretem másokról sem hinni ezt. Ami a legutolsó böfögésed illeti: évek óta ismerem ezt a "változat gyereket", akinek - ha ellátogattál volna a honlapra, tudhatnád, hogy - Fenes Tibor a neve. Ja, és szigorúbb zenéken nőttem fel, mint amire a legmerészebb álmodban is hinnéd, így ami számodra - eléggé el nem ítélhető módon - nyomasztó, az számomra egy kellemes, tartalmas, magvas zene. Tartalomhoz a forma. Ugyanígy a HKT-nél is. Ennyi.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 19:17:33

bevallom a csáp gézát pusztán ugródeszkaként használom az általad megnevezett lapokhoz, bár a színes bulvárt annyira nem komálom. reménykedtem, hogy a tutti frutti party is felfedez de ez sajnálatos módon elmaradt, pedig az "Egy laposseggű, mell nélküli, anorexiás ribanc jól megmarkolja kiskutyája nagy farkát, felszopja, majd mikor már kő kemény, beakasztja a pinájába..." hasonló ajánlók asszem nekem is vígan mennének. A nyomasztó jelentésével meg láthatólag nem vagy tisztában vagy igen csak tagadod, mert hülyén venné ki magát, ha nem a tied lenne az utolsó odamondás.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 19:24:30

a Fenes Tibor vonalra gondoltam, hogy válaszolok, de aztán rájöttem, hogy pusztán arcoskodsz meg kivagyiskodsz és ezzel nem igazán tudok mit kezdeni.

teodora 2006.12.05. 19:28:29

sok sikert az ugráshoz, helyedre kerülnél

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 19:33:36

kösz. tényleg jó lenne. bár feltehetőleg a szerkesztőség diszkriminálná az afféle írásokat, melyekben olyan zenekarokról tennék említést, mint a Nulladik Változat vagy a Holt Költők Társasága (hogy a témánál maradjunk), vagy bármely más előadó akiről ide írhatok. Úgy tűnik ezt az apró, ám igencsak lényeges dolgot ölég nehéz felfogni.

teodora 2006.12.05. 19:39:25

nem hiszem, hogy a világon bárki is hiányolná az írásaid ezen részét

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 19:44:26

nem hiszem, hogy a világon bárki is hiányolná a Puskás Ferenc körüli csinnadrattát

valtozat 2006.12.05. 20:03:49

Na most már tényleg inkább hallgassunk zenéket!!!!!!!!
Aztán írjunk róla, ahogy jólesik!
"rakenroll őrök"

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.12.05. 20:05:28

dec 16-án koncertem lesz, viszont a kultiba felírsz?

bandika 2006.12.06. 10:11:57

Sziasztok! Minthogy a jelenlévőket a Nulladik Változat kivételével a Holt Költőktől hurráoptimistán, teodórán át Madafakáig van szerencsém IRL perszonaliter is ismerni, sőt, Madafaka az én zenekaromról is bírt már _blogpostot_ írni, gondoltam beköszönök, azt' én is elmondom, amit az egészről (beleértve a HKT-topikon elhangzottakat is) gondolok. Nagyon okos leszek ám, előre szólok.

A probléma szerintem médiaszociológiai jellegű, és nem először fordul elő az index holdudvarában (ld. még Művelt Alkoholista). Mégpediglen arról van szó, hogy a CsápGéza formailag és deklarative egy blog. Gyakorlatilag viszont ennél több, mert az egyik legolvasottabb magyar portálszájt gründolta volt, az ő szerkesztőik által írt, vagy általuk beválogatott szerzők beválogatott írásait jelenteti meg, melyek egy része rendszeresen belinkelődik a nevezett portál igen látogatott főoldalán. Nyögjük ki: a CsápGéza lényegében az index kultrovatának egyfajta állandó, hol külsős, hol belsős tárcatára. Vagyizé.

Éppen ezért a t. közönség egy részének nagyon nehéz helyén kezelni az itt megjelenő írásokat. Mint a fenti beszélgetés mutatja, most sem sikerült.

A felületesség, dilettantizmus, hozzá nem értés, sőt, megérteni nem akarás vagy akár csak a valódi kíváncsiság hiánya szembeállítva az általános közlésvággyal olyan hivatkozások, melyeket egy klasszikus blog szerzőjének nevetséges volna a szemére vetni, mint ahogy szakmai kritikai elemeket is felesleges rajta számonkérni, meg azt is, hogy írt-e valaha egy sor dalszöveget is (amúgy Madafak pl. írt, ld. KOC zenekar életműve: koc.uw.hu/). Nem arról szól ugyanis a dolog, hanem önkifejezésről (néha önmutogatásról).

Madafaka írásai szerintem a klasszikus blogpost jegyeit mutatják, van egy sajátos, viszonylag állandó stílusa a beszámolóinak, melyet felismerve az ember egy idő után vagy ignorálja a postjait, vagy elolvassa, hátha röhög egy-egy mondatán. Vegyük észre pl. hogy ezek a postok inkább szólnak Madafakáról, mint az eseményről, melyen részt talált venni, ez még az általa bevallottan kedvelt zenekarok esetében is jellemzően így van.

Egy dolgot semmiképpen nem érdemes: felhúzni magatokat rajta, sőt, felháborodni azon, ha valaki mégis merészeli a helyén kezelni a dolgokat (ld. Eördögh, HKT-topik, meg is kapta a magáét...).

Én pl. ha meglátom a koncertjeinken Madafakát, alapvetően előre röhögök, hogy a koncert kapcsán megint milyen "kalandjairól" (topikus elemek: holhugyozás, mitkajálás, kivel találkozás, sikertelen csajfelszedés) fog majd jelentős terjedelemben beszámolni, két-három mondattal elintézve magát a zenét (amely egyébiránt valóban nem érdemel többet).

Szóval: némi rugalommal szemlélve ezt a félblogot, pláne, ha érintettek (Tevi) is így teszik, simán megspórolhatók ezek az indulatok.

Már persze ha nem azok szabadjára engedése a cél.

valtozat 2006.12.06. 21:47:41

..é. hát gyerekek, mindenki olyan jól ír, hogy én már inkább csak hall(o)gatok...
valtozat@freemail.hu
Egy héttel előtte egy üzenet, és "van még egy hely a vendéglistán"!
Ha a hely is úgy gondolja és nem limitálja egyben...
süti beállítások módosítása