Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Nemzeti érzelem ínséges napokra

2006.10.19. 12:31 akiraly

Az október 23-i állami ünnepség miatt némi bizonytalanság lengi körbe a Kossuth téri demonstrációkat. Napokig beszédek, és ami még fontosabb, nemzeti érzelmű nóták nélkül maradhatunk. Matató ujjunkat a nemzeti rockzene ütőerére helyeztük, és összeállítottuk Önöknek/Nektek a Kossuth téri Top10-et.

1. Waszlavik Gazember Petőfi Velorex Ulmann Mónika Szabadcsapat Sámán László - Kossuth téri induló.

Mert elfogultak vagyunk, és imádjuk a dadaista magyarosch technót es a kínrímeket.

Hallgassa meg!

2. Sasvári Sándor - István, a király

Csak annyit kérde ZEK, miért hallgatta el a neves dalnok a "szemforgató, hamis papok" sort? Talán tartott a téri sokadalom klerikális beállítottságától.


Ha nem menne a lejátszó, akkor itt van Quicktime formátumban.


3. Egészséges Fejbőr - Magyarország

A Fidesz-rendezvények elmaradhatatlan szkinhedhimnusza már csak azért is került be, mert sokunknak vannak romantikus emlékei az 1987-es évről, amikor szkinhednek lenni volt a legkúlabb dolog.

Hallgassa meg!

4. Roxette - Listen to Your Heart

A Fidesz 1990-es kampánydalával idézte fel a rendszerváltó idők szellemét a Kossuth téren. Szerettük akkor is, szeretjük most is.

Hallgassa meg!

5. Lesz, lesz, lesz

A magyar operett-nemzetirock a crossoverek crossovere, igazi nyáresti bootlegparti-hangulatot áraszt.

Hallgassa meg!

6. Romantikus Erőszak - 100% magyar

Ha már szóba került a romantika, a Romantikus Erőszak gigaslágere elmaradhatatlan kelléke egy vidám, rasszista indíttatású lincspartinak.

Hallgassa meg!

7. Mindent vissza!

Sajnos nem találtunk a Szent Korona-tanról szóló nemzeti érzelmű dalművet, ezért a Kossuth téri tüntetők másik szívfájdalmát, Trianont egészséges önbizalommal feldolgozó, a karakteresen magyar önsajnálatnak fityiszt mutató slágert vállogattuk be.

Hallgassa meg!

8. Archívum: Antikommunista induló

Azok a korai nyolcvanas évek, amikor még egy ifjú élmunkás állt a réten. Akkor még sötét pinceklubbokban akarták kiűzni az országból a pufajkásokat.

Hallgassa meg!

9. Hunnia: Nem, nem, soha

A magyar nemzeti metál egyik kimagasló darabja, a sodró lendületű dal már a poszttrianoni trauma poszttraumatikus nótája (bár mi magunk sem tudjuk, hogy ez pontosan mit jelent).

Hallgassa meg!

10. Romantikus Erőszak: Trianont ledöntjük

Sajnos már a Romantikus Erőszak sem a régi, a vidám skát busongós nemzeti rockra cserélték. De azok a bús hegedűk mindannyiunkat könnyre fakasztanak. 

Hallgassa meg!

47 komment

Címkék: zene válogatás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smalladam 2006.10.19. 13:44:52

Waszlavik Ullmann Mónika stb. László élőben a legkúlabb:D

Viszont jut eszembe az élmunkásról, hogy a CPg számok is leszedhetők netről. a Google egyből kiadja a Cpg-honlap címét.

RM 2006.10.19. 15:13:54

szerintem nem a klerikális beállítottság miatt hallgatta el hanem mert a szemforgató ... alatt Gyurcsány mesterre akart utalni (csak nem talált rímet)

broaf 2006.10.19. 15:25:05

Ja, az indexesek nem hallgatták végig. Azt énekli, hogy "Nem kérdem én, meddig járnak még köztünk szemforgatók." Ez így tök értelmes. Bár én meghagytam volna a hamis papokat, mivel Gyurcsány(i) és bandája az. Gyk pogány papok is vannak.

homár molla 2006.10.19. 15:30:07

Én is meghagytam volna, majd' minden pap az.

patrona 2006.10.19. 15:54:05

Kimaradt az Esküszünk az Egészséges Fejbőrtől.

mefiszta 2006.10.19. 15:57:31

a Waszlavik-féle induló vége azért tetszik, mert teljesen meghagyja a szabad interpretáció lehetőségét

doktor 2006.10.19. 15:59:14

Ugye mindenki vágja hogy azt hogy rabok legyünk vagy szabadok Koppány Vezér énekli, aki a szabadság alatt azt értette, hogy ne legyen Magyarországon kereszténység, és hogy megakadályozza azt, hogy Szent István az ősi magyar törvényekkel ellentétben, tulajdonképpen egy külföldről támogatott puccs segítségével kerüljön hatalomra (mert így történt) adott esetben úgy, hogy megöli Őt.

mefiszta 2006.10.19. 16:03:25

doktor: teljesen igazad van. Soha nem értettem, hogyan tudják magukban feloldani ezt az alapvető ellentmondást. Hogy lehet egyszerre a nemzeti Koppánnyal és a puccsista Istvánnal is azonosulni. Habár ez valószínűleg a kossuthtérieknek nem okoz gondot, egyébként nem is lennének ott...

doktor 2006.10.19. 16:06:42

Vagy legalábbis kifütyülnék ezt a dalt. Persze gondolom Vikidál ha lelkesen énekelte egykor, és egyben Ő ugy nem kifejezetten balos, akkor hát mindenki lelkesen énekli most is.

patrona 2006.10.19. 16:13:35

Vikidá, Vikidál, de ismerős. Ő az, akinek Dalos volt a fedőneve, ugye?

mefiszta 2006.10.19. 16:14:30

egyébként a magyar rock "úttörőiből" annak idején nem néztem volna ki, hogy ennyire hülyék legyenek. mostmár egyik p-mobil számot sem tudnám bizsergő szívvel meghallgatni..kár!!

doktor 2006.10.19. 16:19:58

Nálam akkor írta le magát a Vikidál, amikor a 98-as atlétika EB megnyitóján egyszerűen nem volt képes elénekelni a Himnuszt.

mirigy 2006.10.19. 16:25:00

Hát waszlavik féle mű nagyon gáz! A zene olyan mintha a nintendót ötvözték volna a commodore játékok zenéjével!

mirigy 2006.10.19. 16:26:45

Aztán persze a hangosításra fogta hogy az volt a szar! Király Linda legalább utólag bocsánatot kért de vikidáltól nagyon nem hallottam ezt!

karfiolbaszó · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.19. 16:28:37

Vörös diplomás Waszlavik ismét kitett magáért. Még nem sikerült überelni a Hier Ist Mein Auto-t, de az igyekezet mindenképpen értékelendő.

job 2006.10.19. 16:37:49

"doktor: igazad van. Soha nem értettem, hogyan tudják magukban feloldani ezt az alapvető ellentmondást. Hogy lehet egyszerre a nemzeti Koppánnyal és a puccsista Istvánnal is azonosulni."

Természetesen nincs igaza, de a tájékozatlanság magazbiztossá tesz, ugye.

Koppány és társai keresztények, ám bizánci keresztények voltak, ellentétben a nyugatos Istvánnal. A törzsi szövetségből az megtelepült állam felé lépegető 'országban' persze pogány behatások is voltak, de az ellentmodások fő oka a keleti-nyugati szembenállás, nem az István a király-ban érzékeltetett pogány versus keresztény.

HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.10.19. 16:45:40

Waszlavik mozgásművész úr úgy, ahogy van nagyon kúúl.

akiraly · http://index.hu 2006.10.19. 16:45:52

Job magyarazata a helyes, es igy bomlik ki az Istvan, a kiraly igazi apologetikus szimbolikaja. Koppany ugyebar Nagy Imre, Istvan pedig Kadar Janos. Boldog oktober 23-at mindenkinek!

mefiszta 2006.10.19. 16:54:29

job: valószínűleg soha nem tudom meg ezt, ha nem írok ide egy kommentet. Köszönöm! szégyellem magam.

lobotómia 2006.10.19. 17:02:17

Waszlaviknak még mindig ott van a hátán az a cucc? (fazászló vagy mi). Régebben abban is aludt.

Rav Antal 2006.10.19. 17:06:04

"Csaknem bizonyos, hogy 972-ben amikor Géza felvette a keresztséget, Koppányt is megkeresztelték. Erre látszanak utalni a "Szent Gál" templomok a baranyai Koppányhoz tartozó vízvidéken. Kérdéses azonban, hogy a felcseperedő Koppány menynyire vált kereszténnyé, mennyiben hatott rá a latinnal szemben álló görög kereszténység, amely Tormás herceg révén a baranya-tolnai részeken is gyökeret vert, és mennyiben maradt pogány. Minthogy uralmi ambícióit a pogány ideológia támogatta, bizonyára e felé fordult, akármilyen hatás érte is gyermekkorában."

Hattory Hanzo 2006.10.19. 17:20:53

Gazi ( illetve mostmár Gazy) régen is ennyire beszédhibás volt?

lobotómia 2006.10.19. 17:24:42

beszédhibás is volt és volt a hátán egy fazászló
okéiscselendzser mégis jobbezaz autó oh, je

mesuge 2006.10.19. 17:30:31

Job:
"A törzsi szövetségből az megtelepült állam felé lépegető 'országban' persze pogány behatások is voltak, de az ellentmodások fő oka a keleti-nyugati szembenállás, nem az István a király-ban érzékeltetett pogány versus keresztény..."

1. Ezek szerint te valamit tudsz, amit a történészek még nem, mert ott ez az elmélet bizonyításra vár...bár nem alaptalan persze.
2. Ha arra célzol hogy a pogány veszély nem volt téma István idején akkor szerintem abban is tévedsz. Egy dolog megengedni a bazilitáknak hogy a területeiden kolostort építsenek (erdélyi gyula, Koppány), és egy egészen más dolog KÉPVISELNI a keleti kereszténységet. Szeritnem ez utóbbi nem valósult meg a pogány magyarok részéről.
3. Ha ezekben mind tévednék is, és a nagy veszprémi vezér és udvara hithű keleti keresztény lett volna a probléma attól még marad: Hogy egyeztethető össze István és Koppány képviselete? mindegy, a jobboldal ebből úgysem csinált soha problémát...

Mindegy...egyébként meg hajrá Waclavik, csak így tovább?

Rosseb 2006.10.19. 17:33:34

Koppány, mint görög keresztény? Igen, mindegyik felesége egyetértene ezzel. Úgyhogy Koppány inkább mormon volt, és ő nemzette Joseph Smith-t.

vincentius · http://kep.tar.hu/vincentius 2006.10.19. 17:47:51

A Kossuth-térről a Republic-dalra asszociálok:
"Zászlók a szélben
Jelszavak a házfalon
Emberek a téren
Tányérok az asztalon"

Pala 2006.10.19. 17:53:25

Az Egészséges Fejbőr dalát a Fidesz-rendezvények elmaradhatatlan szkinhedhimnuszának titulálni enyhén szólva is óriási csúsztatás.

geris 2006.10.19. 18:39:17

mefiszta "egyébként a magyar rock "úttörőiből" annak idején nem néztem volna ki, hogy ennyire hülyék legyenek. mostmár egyik p-mobil számot sem tudnám bizsergő szívvel meghallgatni..kár!!"

Sosem értettem, az emberek miért minősítenek ilyen határozottan egyből. Empátiás készség nuku, de el sem gondolkodnak azon, valaki miért tesz valamit. Ahhoz már ki kéne nyitni a szemünk, és a saját kis világunk elképzelésein felülemelkedve új nézőpontokat kéne megvizsgálnunk, amik ugye konfliktusban áll(hat)nak a saját elképzeléseinkkel. Sokkal egyszerűbb lehülyézni vkit, meg azt mondani, hogy nem értem, miért csinálja, sem mint mindezen elgondolkozni...

one nation under-dog 2006.10.19. 18:50:31

1. Waszlavik egy igazi állat, bármikor meglátom, vagy meghallom, majdnem leesek a székről a röhögéstől. Emlékeztek még a híres általa kitalált "madárúszásra"? LOL.

2. Az eredeti István a király sztem qrva jó. Bármilyen utánérzés meg mai interpretáció viszont szánalmasan nevetséges. IMHO.

3. Az eredeti skinhead szubkultúra valójában nagyrészt apolitikus volt. A zenéjük annyira nem is volt rossz. Csak ahogy az lenni szokott, néhány idősebb, a manipulációban járatos szélsőséges kihasználta a divatot követő kiforratlan személyiségű fiatalokat.

4. Azért az a fidesz amelyik a Roxette dalt választotta kampánydalnak, köszönőviszonyban sincs a maival. Itt most nem személyekre, hanem az általuk vallott elvekre, nézetekre gondolok.

dr. Veér Farkas 2006.10.19. 19:08:06

Milyen ajánló ez, semmi Kárpátia?
Semmi Cool Head Clan (mondjuk A a pisztoly meg van töltve (A kormány meg lesz döntve) vagy a Jobbfaszt, balfaszt (az egész háznak egy nagy lófaszt), amiben a "Ki a faszom itt a miniszter?" sor többször is elhangzik?

Látszik, hogy a cikkíró nem tartja hülvelykujját a magyar rockzene lüktető vénáján.

Méghogy akirály... őrgófnak is gyengus...

blackandwhite 2006.10.19. 19:12:02

Azért egy Archívumot kissé durva volt ide berakni :)
Eléggé szélsőségesek a srácok, most már. Akkor is azok voltak, de a most - éppen börtönben pihenő - AMF néven futó együttes Brutális támadás cimű száma azért szerintem már pár határt átlépett.

zoli79 · http://panel.wplanet.hu 2006.10.19. 19:33:10

Veér Farkas, az általad említett Cool Head Clan szövegek akármilyen kormányra állnak, nem feltétlenül "nemzeti" színezetűek. Politikai elfogulatlanságtól mentes okfejtését meg is erősíti az általad idézett "jobbfaszt, balfaszt (az egész háznak egy nagy lófaszt)"-tal. A T. háznak pedig az a tulajdonsága, hogy mindkét oldal képviseli magát - normál esetben.

pazola 2006.10.19. 20:09:33

Nahat, en meg pont ma hallgattam meg a Jo szerencset uj Magyarorszag-ot.. Es meg mindig zsenialis! :)

Aztan meg hol van a Magozott Cseresznye, az Oi-Kor, a Titkolt Ellenallas, a Ballago Idok, a CPG ( vagy az volt? ), a Nemzeti Front, meg a ööö.. ami meg nem jut eszembe? Ja, meg a Fustifecskek is! Hat hol vannak?

Amugy meg mindenki azonnal induljon el, mert kezdodik a PG! Sok szeretettel! :)

jazzbubu 2006.10.19. 20:46:26

A megfejtés:"HÁTIZÁSZLÓ"!!!

Aberrált atya · http://www.yellowspots.hu/ 2006.10.19. 22:53:31

Waszlavik > Még mindig Isten, nincs mit hozzáfűzni. Az Ő arcképét ajánlom a magyar euróra.

Romantikus Erőszak > 100% magyar > Sablonos punk-rock, béna szöveg. Trianont ledöntjük > Ez már hangulatosabb, hétvégén erre fogok sörözni!

Archívum > Szintén sablon punk-rock, a zene mintha a Devo "Mongoloid" című számának lebutított nyúlása lenne, a szöveg megfogalmazása megint csak harmatgyönge, az ember ízléses gyalázkodást várna ettől a bandától, aztán bealszik.

Ifjú Magyarok Egyesülete > Lesz, lesz, lesz > Na, ez már valami, erre rá lehet fogni, hogy "nemzeti" és még fel is ébred közben az ember. Teljesen rendben van. Mindent vissza > Ez viszont már visszasüppedt a középszerűségbe.

Egészséges Fejbőr > Na, ez is rendben van, sőt, ez tényleg rockzene, bazzeg. Ha kimegyek a Kossuth térre, ezt szeretném hallani - a Tekintetes Úr és a Beatrice mellett természetesen - egy üveg Ászokkal a kezemben.

Hunnia > Na, metálulunk, kérem. A szöveg egy fokkal színvonalasabb, a trombita kellemes meglepetés, de aztán újból visszajön a klisé-metál.

Sasvári Sándor - István, a király > Na, ezt már annyiszor hallottam 6-8 éve az akkori Wigvam-ban, félrészegen, részegen és kómában, hogy kívülről tudom. Talán az "anyád hol szült világra" résznél agyaltak meg a kidobók ismeretlen okból. Régi szép idők... Mindent vissza! Főleg az Amstel Gold-ot, amit már nem lehet kapni, pedig ütött, mint rohamrendőr a békés járókelőt.

Carnivora (törölt) 2006.10.19. 23:27:20

Romantikus Erőszak - 100% magyar na ez a legszánalmasabb egy SHARP zenekar muzsikáját nyúlták le, és írtak hozzá szöveget lásd. Dropkick Murphys And Rancid - Skinhead On The MBTA youtube.com/watch?v=ah9J2EJmG90

Carnivora (törölt) 2006.10.19. 23:30:31

akiraly keveri a szezont a fazonnal a 3. Egészséges Fejbőr - Magyarország c. száma erdeteileg egy jó kis Ballagó idők szám , és MIÉP rendezvényeken nyomták-nyomják nem Fideszesen.

Az Archívumot nehezen tartom hihetőnek neonáci hate rock zenekar nem szokás nagy nyilvánosság előtt játszani.

totyafej 2006.10.20. 05:55:31

Ákos? Vagy inkább ő a Terror Házának slágerlistájára kúszna be? +

forr_a_dal_már 2006.10.20. 11:53:56

Itten nem Estvánról meg Koppányról van szó.

Az egész magyar jobboldalizmus egy nagy hiedelem világ, mondakör, liturgia stb stb.
A hiedelem világban pedig a logika, tény, történelmi hűség stb. nem releváns fogalmak.

A baj az, hogy míg japánban mikrocsippet csinálnak, a németek porcsét, amerikaiak maholnap napraszálnak, kína a leghatalmasabb gazdaság lesz, és jómagunknak ezekkel kell versenyeznünk minden falat kenyérért, addig az ország egyik fele szkinhedzenekarok és sámánok által aláfestett nemzeti szentmiséken révül hétről hétre napról napra.

Hozzáteszem: nem a nemzeti érzéssel van a baj, mielőtt még egy plgári forradalmár megvádolna. Nemzeti érzés van volt meg lesz. (volt??? KOppány és a nemzeti érzés?vagy Istán és a nemzeti érzés??? ezt a fogalmat ők nem értenék, ez a fogalom 18-19 századi!!!) Csak az a baj hogy mi itt a mi kis kelet-európai mocsarunkban nemzeti onanizálunk addig a világ elhalad(elsüvít) mellettünk. Nemzeti érzésre nem adnak kenyeret! Elöbb meló meló meló aztán a nemzeti érzés. És ne Koppányokra Bocskaikra meg kitudja kikre legyünk büszkék hanem a magyar mikrocsipre a magyar ferrárikra a magyar ......
Nos mivel ilyenek nincsenek a nemzeti érzéssel is hátrébb léphetünk három lépést.(ui.: ne gyöjjetek Naumannal, Tellerrel meg Rubikkal meg isten tudja kivel. Csak olyan dologgal amit mi állítunk elő, amit mi adunk (el) a világnak. ) Igen, ilyen nincsen!

Ezért inkább ringassuk álomba magunkat egy kis árpádsávos
pirosfehérzöld
trianonos
szkinhedes
kossuthtéri
Koppányos
turáni átokos
szentjobbos
koronatanos
ákosos
rákayfilipes
hatvannégyvármegyés
bocskais
nagyboldogasszonyos
csonakmagyarországnemországos
donkanyaros
56-os(nem a villamos)

stb....
totális szellemi összevisszasággal.

Jó éccakát Magyarország

akiraly · http://index.hu 2006.10.20. 12:11:51

Carnivora!

Igen, a Magyarorszag eredetileg Ballago Idok, de az Egeszseges Fejbor feldolgozasa szokott rendszeresen (!) felcsendulni a Fidesz rendezvenyein - mi tobb, a tomeg egy hallhato resze meg enekelni is szokta. (pl most a Kossuth teren ketszer hallottam Fidesz tuntetesen, hallottam a tavaszi kampanyban a Tabanban.) Korabban valoban inkabb csak a MIEP gyulesein hallottam. A kovetkezteteseket meghagyom masoknak.

mesuge 2006.10.20. 13:28:07

akiraly: miért jársz te ilyen helyekre??
Vagy ahogy az egyszeri ember mondta a Lenin-szobor alatt hányó részegre: Minek nézed ha nem bírod?? :-)

dwiki 2006.10.20. 13:58:20

forr_a_dal_már:
Hát erősen túlzó és felületes amiket írsz... (persze nem is vár senki itt tényekkel alátámasztott értekezéseket) De akkor én is had legyek ilyen....
Felsorolsz pár országot akikkel soha nem voltunk egyenlők, és nem is leszünk azok. - Mátyás király óta gyakorlatilag nem háborút, de gyakorlatilag még csak csatát sem nyertünk, azért ez ne feljtsük el :( - És azért még mindig több olyan országot lehet felsorolni amelyek sehol sincsenek hozzánk képest, nem gondolod? És pl mit adtak a világnak az osztrákok, a szlovénok, akik gazdaságilag azért jóval előrébb járnak nálunk?
Szóval kb olyan amiket írsz, mint mikor a 22-es csapdájában - a regényben - a faszikám kaviccsal a szájában járkál, megkérdik tőle miért van kavics a szájában, erre ő kinyitja a tenyerét, és megmutatja hogy a kavics a kezében van... Ha érted a hasonlatot... :) ...
Amúgy mondjak neked temékeket amire büszke lehetnél, ha tudnál róla?
Mondok egyet: aquacomet medencelefedés. Telejesen magyar gyártmány, Európában, ha - talán - nem is piacvezető de az első 5-ben, bőven bennt van, osztrák, német, francia, svájci, holland piacból jelentékeny szeletetet hasít ki...
De amúgy pont itt a probléma, nem azon kell parázni hogy pl az Audi azt mondja nem fizetek semmi adót hanem elhúzok a gejbe, hanem a ténylegesen magyar középvállalkozásokat kell felfejleszteni - államilag támogatni - stb... Mert ugye az tök egyértelmű hogy ha itt is olyan életszínvonal lesz mint nyugatabbra akkor egy multi se hagyja itt a seggét, miért hagyná? És akkor merre tovább? Na mondjuk ez még odébb lesz :) .. Nagyon röviden és pongyolán csak a felületet borzolva, ennyi...

akiraly · http://index.hu 2006.10.20. 14:09:58

Mesuge: firkasz vagyok, ez a munkam O:'

barbo 2006.10.21. 15:11:49

Én is írok ilyen szövegeket, csak permutálni kell az alábbiakat:

rög, hős, vezér, vér, nemhiába, küzd, Kárpátok, fel, nem, soha, hant, bérc, völgy, föld, dicső, ős, apáink, harc, tót, oláh, rác, vissza, büszke, magyar, magyar, magyar.

A rímelőket sor végére és kész.

boldogvagyok 2007.01.01. 18:04:07

Carnivora 2006.10.19. 23:27:20

Ez a dolog így nem korrekt. Ez a zene már 1959-ben sláger volt The MTA Song címen a The Kingston Trio felvételével és egyébként 1948-ban íródott a bostoni polgármesterválasztás kampánydalaként, mint egy népdal (The Ship That Never Returned) átirata.
Szóval a ki, mit, kitől, szokás szerint nem fekete-fehér alapon állapítható meg.
en.wikipedia.org/wiki/The_MTA_Song
süti beállítások módosítása