Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Unják, mint én

2006.08.15. 11:23 Index

Negyedórája játszik a Placebo a Nagyszínpadon, és minden nagyon lapos. Rossz a hangosítás, gyenge és minden egybemosódik, halkan visszhangzik a női hangon énekelt poprock. Ez a zene amúgy sem annak szól, aki 91-ben Front 242-t hallgatott, hanem aki a Coldplaynél kicsit darkosabbat szeretne. A legtöbb fan ezért monokróm tinilány, érettségizős zakóban, és néhány lánynak öltözött fiú.


Beljebb állok az elegáns gót tömegben, előrébb vadul ugrálnak a kifestett tinik. A zenekar úgy játszik, hogy jól nézzen ki, ha fotózzák őket. Minden mozdulatlan. Mellettem lelép két metálpólós, hogy végül is mit vártunk a Placebótól? Történjen már valami! Ekkor hírtelen a fehér szűkpolós dohányozni kezd a nagy kivetítőn, mire a mellettem álló lány ujjong, hogy “milyen cukin, rágyújtott!” Hátul a színpadon valami szintis csávó minimaltechnót intróz a számok között.

Az énekes kimérten zúz, nehogy a mellénye betűrődjön. Vállal néhány ájult drogos pózt és felemelt kézzel pengetést is. A koncert vége felé már többször nekinyomják a gitárokat az erősítőknek és kicsit vicsorognak hozzá. Végül az énekes futkos, leteszi a földre a gitárját, kicsit meghúzgálja a húrokat, és kimegy, a másik arc közben úgy csinál, mintha már majdnem kárt tenne a dobszerkóban.

63 komment

Címkék: zene koncert sziget

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

echt 2006.08.15. 11:27:25

Gyenge volt, lássuk be.

esclave de boulot 2006.08.15. 11:41:48

qrva jo volt. ha nem a stilusod akkor minek nezed?! hogy utana jol lefikazd...ez nem fair.

w.i.k. 2006.08.15. 12:04:25

A hangosítás valóban szar volt sajnos,
de ez a beszámoló nevetséges, tudod egyáltalán miről beszélsz?

primus 2006.08.15. 12:14:09

Én voltam osztrákoknál (Novarock) Placebon, azt hittem szeretem, de hatalmas csalódás volt élőben (profi hangosítás stb.). Műmájer az összes kivéve tán a dobost, pózolás az egész. A Metallica letudja nyomni egy gitárral a koncertet, ez meg minden számhoz újat vesz elő???? komolytalan. az egész koncert egy egybefüggő unalmas lehangoló gitártorzítás. Szerencse, h lemezen meg lehet különböztetni a számaikat (mondjuk csak a régieket)

Skin05 2006.08.15. 12:16:45

Igen... a hangosítás nem volt a toppon. De xerintem senki sem kényszerített arra, hogy végignézd/hallgasd.
Nekem nagyon tetszett, végig táncoltam és végig énekeltem! :)
Ha untad, miért foglaltad a helyet???

Vadkörte 2006.08.15. 12:19:14

Magyarorszag nem csak ongyilkossagban meg alkoholban vilagelso, de fikazasban is.

isixx 2006.08.15. 12:27:29

Aha.
'Metallica egy gitárral...'
Voltam M. koncerten 108 + egy gitárral nyomták le.
Placebo: Without you I'm nothing. Rocktörténelmi darab LEHETNE. Ha nem követné a Black Market Music... ;)
Aztán a többi vacak fos.Imádtam a Placebo-t, de műanyag műköcsögök lettek. Az nem gáz, ha pózőr vagy, de stílus is elkél hozzá (I. Pop, D. Bowie)
Ez a Tokio Hoteles műsor nagyon gáz...

boikott 2006.08.15. 12:29:18

az egészséges kritikai érzéket ne tévesszük össze a fikázással! azért mert egyesek mindent be kaja majálnak másoknak még lehet épkézláb véleményük!

violator · http://pecs.index.hu 2006.08.15. 12:44:41

Kedves kollégák, a változatosság kedvéért írnátok valamiféle értékelhető anyagot is erről a nyomorult idei Szigetről?

newage 2006.08.15. 13:00:29

Én nem értek a hangosításhoz, meg az egyéb színpadtechnikai vacakokhoz, mert nem azért járok koncertre, hogy a különböző technikai megoldáokon élvezkedjek. Nem különösebben mozgat a drogos, homi, newpunk, nihil életérzés sem, de ami tény, az az hogy ott, ahol mi álltunk komoly sikítás volt. Hasonlatosan a Colorstarhoz, ahol egyébként szintén nem annyira sikerült összedugni a kábeleket, de legalább a koncert felénél, kettőkor még le is rugdalták a zenekart a színpadról. Ami viszont biztos, az az, hogy per pillanat nem annyira tudok beszélni, mert nincs hangom.

mefi 2006.08.15. 13:05:52

a magyar placebo fanok kissé lemaradtak és még mindig a rég elfelejtett androgün-meleg-nancy boy stílust erőltetik, ez nem a banda hibája, amúgy ez a koncert (ahogy az egész sziget úgy ahogy van) egy lélektelen elkereskedelmiesedett hakni volt, de ez még nem írja le a placebo-t, aki kint volt 2003-ban a pecsa szabadtéren az tudja jól, hogy Molko-ék mi mindenre képesek, ha tényleg akarják, az hogy a szigetre mindenki csak félgőzzel készül, az már megszokott.

a running up that hill és a twenty years mindenesetre ütött, nekem legalább is.

amúgy meg a placebo kiszámítható, de jó irányba fejlődik, ha úgy tetszik, felnőtté válnak lassan-lassan. de csatlakozom jo7en véleményéhez: a black market music-ot nem fogják soha túlszárnyalni. ettől még a placebo napjaink legjobb (egyik) együttese.

god bless every-1

Dalymar 2006.08.15. 13:05:58

Ehm.
Már nem azért, alapvetően semmi közöm hozzá, de azért egy-két állítást megcáfolnék. A hangosítással lehet, hogy baj volt, ezt nem tudom, én a 3-4. sorban álltam.
Igen, tinilány vagyok. És nem gót, és nem voltam kifestve. És igen, ott állt a hátam mögött 3, azaz három 30-40 éves pasi(!), és ordították a szöveget. (Bri-t alig hallottam tőlük... lol) Plusz még két idősebb hölgy, közel sem feketében.
Ha már itt tartunk, mármint az "egészséges kritikai érzékkel" rendelkezőknél, nem azt mondom, hogy csak a hőn imádott zenekarokról szabad/kéne kritikát írni, de... ha már az ember fikáz (bocs, "egészségesen kritizál") akkor legalább vehetné a fáradtságot, hogy ne égesse már saját magát a "fehér szűkpolós" (hehe, az első 'o' is hosszú... így: póló)-hoz hasonló khm... 'beszólásokkal', hanem szánja rá magát arra a 2 kattintásra ami ahhoz kell, hogy rájöjjön, "a fehér szűkpolós" neve Stefan. Nem fontos, persze.

Ja, attól, ha az ember mozog, NEM tűrődik be a mellénye. Fizikai lehetetlenség. :D
Az ájult drogos pózok és vicsorgások ügyében nem nyilatkoznék, ellenben biztos vagyok benne, hogy teszem azt a Cradle koncerten több vicsorgás volt.

Uff, beszéltem.
Jah, és Brian Molko, Stefan Olsdal & Steve Hewitt forever! :)

Szőrös 2006.08.15. 13:08:47

Nem mered aláírni a cikked, mert félsz hogy megvernek?

trotter 2006.08.15. 13:21:43

A koncert-kritika, mint műfaj alapvetően hülyeség. Minden ember különbözően látja. Ez biztos. Akkor, hogy jön akárki, és megmondja, hogyan kellene látni, érteni, érezni a dolgokat. Mindenkinek hozzá kellene tennie, hogy "szerintem", meg, hogy "én úgy láttam, hogy".
Ebben az esetben viszont, ki a francot érdekel egy noname véleménye. Az sokkal jobban izgatna, hogy mondjuk valamilyen zenész (nevek nélkül) vagy színész hogyan élte meg. Nem kell kritika! Vélemény kell, olyantól, akiről tudom, hogy ő eddig mit tett le az asztalra.
És mindez most nem csak Placebora igaz.

ryko24 2006.08.15. 13:39:32

OK, azzal 1etértek h az index égeti magát h olyan tudósítót küld a koncertre aki még a tagok neveit se ismeri de a véleményével azért nagyjából 1etértek. A Placebo az 1ik kedvenc 1üttesem & szomorú volt látni/hallani h hakniznak. Akárcsak júniusban a DM koncert előtt, itt is rengeteget játszottak az új lemezről (az 1. 5 szám mind arról volt), volt ugyanaz a feldolgozás & az alapmű Pure Morning sehol. De a lényeg az az h lelketlen, élettelen produkció volt, kezdenek has-been zenekarrá válni, igaz, ez a törzsközönségüknek számító 16-22 köz5ti csajokat abszolut nem érdekelte, önfeledten sikoltozták végig a koncertet. De az tény h a Placebo durván elmaradt a 2001es v 2003as teljesítményüktől úgyh a kérdésre h megnézem e őket decemberben a stadthalléban eléggé 1értelmű a válasz. RIP.

madz 2006.08.15. 13:50:40

hihetetlen,hogy mennyire félreértik itt az emberek a kritika fogalmát. igen, a kritika negatív is lehet, tudom, hogy szar érzés, ha az istenített kedvencegyüttest fikázzák, de akkor is. a kritikust azért tartják, hogy akkor is végigálljon egy koncertet, ha nem tetszik neki, úgyhogy nincs értelme annak a beszólásnak, h "ha nem tetszik, ne nézd". és igen, a kritika szubjektív műfaj, még egy objektívnek szánt kritika is az, hogyne lenne már az egy itt az, meg gonzo, meg ilyesmi... éppen ezért nem kell odaírni azt, hogy szerintem, mert az olvasó alapból odaérti.
és sztem a fehér szűkpólós direkt nem Stefanként szerepel.
és az is hülyeség, hogy az kritizáljon, aki le tud tenni valamit az asztalra. ha egy étteremben kérek egy kaját, akkor is megmondhatom, hogy szar, ha én olyat nem tudnék főzni.

Lukin 2006.08.15. 13:56:24

Ez az kit érdekel h ki mit ir róla!!én marhára élveztem!!bár abban tényleg igazat adok,h a hangositással voltak gondok(lehetne hangosabb pédául(ez a Radioheadre is igaz),mert hátulra nem igazán jut már erö,meg lehetett volna sokkal tisztább a gitár szerintem(pl:bitter end))
tinik?lehet h voltak de én nem találkoztam velük,gondolom elöl voltak,viszont franciák,azok voltak elegen körülöttünk(de legalább rajongok lettek volna)

Boush 2006.08.15. 13:58:12

mefi:"...csak félgőzzel készül..."
Lehet, mindent aláírok, de aki esetleg kint volt Ministry-n, asszem összeszarta magát. Bő 1 óra sűrű zúzás. Én nem vagyok egy rokker arc, de szétráztam a fejem:)Na az nem tűnt "félgőznek".

Ardian 2006.08.15. 14:04:42

Nem szólt jól a koncert ez tény. De azt se felejtsd már el, hogy a tinigyűrű mögött ott állt 20 ezer 20 feletti arc a hátsó sorokban. Lássuk be iszonyat tömeg volt és senki nem lépett le, hogy ez mekkora szar.

A zene még így is élvezhető volt, nekem kifejezetten tetszett, sőt az egész társaságnak is. Igaz, távolból nem annyira zavaró ha technikai hibák vannak.
Ami viszont tényleg feltűt, hogy a zenekar semmiféle show-t nem nyom...plusz, az a szigetes mentalitás, h a ráadást el lehet felejteni. Szoros az időbeosztás. Ezt még a kisebb színpadokon megértem, de a nagyszímpadon főműsoridőben férjen már bele negyed óra ráadás...

mefi 2006.08.15. 14:06:52

suki:
igazad van, túloztam. általánosságban beszéltem, tényleg voltak 100% produkciók, például én most nehezen mondom ki, de subb bass monster-t maradéktalanul élveztem, holott nagyon nem a stílusom, placebo-t meg imádom, mégis voltak vele bajaim...
ministry-re fejrázás? kötelező. jól tetted. ők is jól tették, amit tettek...

ettől még a sziget évről évre rosszabb (szerintem)

Matthew · http://csibor.blog.hu 2006.08.15. 14:48:43

Szerintem a hangzás nem volt olyan vészes, viszont a produkció úgy ahogy volt, egy lélektelen iparosmunka volt. Milyen koncert az, amin összesen 3szor szól a közönséghez a frontember? És minek a folyamatos gitárcserebere, amikor úgyis ugyanúgy szól az összes. Unták az egészet, úgy ahogy volt... lehet hogy ez a rajongóknak így is jó, de ez nem rocknroll, csak bíznisz.

Wittmann 2006.08.15. 14:55:07

Nem hiszem, hogy a sok fikázás idevaló lenne. Lehet, hogy a sok vájtfülűnek már annyira túldimenziónált az ízlése, hogy csak a stúdiófelvétel a menő számukra. De ha már annyira iparosmunkáról beszélünk, akkor hadd említsem meg a tavalyi KORN koncertet...az volt a gyári blokkolás utáni zene.
De ha nem tetszett a hangzás, amely valóban nem a legjobb volt, akkor miért álltatok ott? Miért nem mentetek el inni, stb.?
Ha meg metálpólós emberek kimennek ilyen koncertre, akkor ne várjanak zúzást..egy-két nappal eltévedtek.
Egy Beethoven koncertre sem pogózni megy az ember!
De élménynek szerintem nem volt rossz!
De ízlések és pofonok...

sinner 2006.08.15. 15:46:52

Ízlések és pofonok, ez így igaz!
Semmi bajom a Plaecobóval, de szerintem 2001-ben, a Nagyszínpad záró koncertjén nagyobbat alakítottak.
Én szívesen elmentem volna inni, de sajnos a tömegtől nem tudtam kimenni.
Mindenkinek lehet rossz napja, ezt elismerem, de szerintem a Placebo most eléggé alul múlta önmagát, ennél sokkal többre képesek, de ez csak az én véleményem.

sinner 2006.08.15. 15:47:47

*Placebóval*

elnézést

chewyd 2006.08.15. 16:16:01

Szervusztok!

Egyik kedvenc zenekarom a Placebo. A tegnapi koncertet nagyon élveztem, de ismerőseimnek is úgy fogalmaztam: hozták a kötelezőt ... nem először járnak itt, promózni kell az új albumot, viszont annyira gyakran sem játszanak e kis ország előtt, hogy szabadon mazsolázzanak a dalaik közül.
Kicsit a zenekar védelmében a sok gitár miatt: a Placebo kb. 4 féle hangolást használ a dalaihoz , köztük van cifrább megoldás is ... ha nem így lenne, nem szólna így egy "Without you ..." ,vagy egy "Every You ..." sem ...maradjon csak az a sok gitár ... ha ők bírják anyagilag...
Kérdés az, hogy felelősségre lehet-e vonni egy zenekart azért, mert olyan a rajongótáboruk, amilyen?! lásd a cikkben, monokróm tinilány ...
Örülök, hogy ott voltam teganp, nagyon remélem, még látni fogom őket, sokszor,
nagyon sokszor ...

Sziasztok!

tréfás kedvű felhasználó 2006.08.15. 16:35:58

madz:

hihetetlen mennyire nincs igazad. kritika az persze, hogy szubjektiv. de ha egy magazinba en leirom, hogy pl a Gépház nevu zenekar szar, mert utalom, akkor azzal nem csak magamat minositem, hanem feleslegesen megbantok x embert. kritika nem = fikazas mindenaron. masik megjegyzesed sem allja meg a helyet, mert az oke, hogy mint vendeg a vendegloben nem kell profi legyel, de nem fogsz enni gyikhuslevest, ha eppen utalon.

megaszontam!

ja, es az indexesek jol csinaljak: szinvonalon aluli ujsagirassal felb@sszak sok embernek az agyat, akik nemcsak hogy elolvassak, megnezik a cikkeket, de duhukben meg hozza is szolnak. igy lesz nepszeru es jol profitalo. kar, hogy mindemellett nem tart meg legalabb egy szintet, ami ala mar nem megyunk. hireket erdemes elolvasni, csak ne linkelnek ezeket a fospunpa cikkeket a fooldalra.

beke!

Dalymar 2006.08.15. 16:49:15

Nyah, visszajöttem.
Hiányoztam? Tudom, nem. Sebaj! :)
Szóval. Még az "egészséges kritikához" hozzáfűzve (bocs, de ez olyan vicces) nekem momentán úgy tűnik, hoyg kiértünk a középkorból. Hogy ez mit jelent(ene!)... Például azt, hogy a boszorkányégetéseknek vége van, elvileg a melegeket (bocs, 2004-től homoszexuálisak :) ) sem utáljuk a szexuális beállítottságuk miatt. Ha már idáig eljutottunk, akkor ki a francot érdekel az a "néhány lánynak öltözött fiú"?
Az ételről bárki megállapíthatja, hogy SZERINTE finom-e. Ha nem, attól még lehet, hogy másnak ízlik. Sőt, az is lehet hogy valójában finom! (Húúú de költői vagyok:) ) Továbbra sem (csak...) a kedvenc együttes megvédéséről van szó, hanem arról a bizonyos "végül is mit vártunk a Placebótól" hozzáállásról.
Én többet vártam, ez van. Ugyanakkor. Bár a WYIN és a BMM lenyűgözően jó, a Meds se rossz. Sőt, én szeretem. (wow) A Placebo pedig gonosz és alattomos módon, vagyis mint minden más együttes az új számait játssza főleg. És igen, nekem hiányzott a FTCBH.
"és sztem a fehér szűkpólós direkt nem Stefanként szerepel." Jah bocs. Ez esetben ez szimplán bunkóság/tiszteletlenség Steffel szemben. Sooookkal jobb mint a lustaság, tényleg.

SBS forever. :)
I'm medicated, how are you?

madz 2006.08.15. 16:54:48

akkó most én is megaszondom, bl :)
vendéglő-ügy: ha amatőr vendég vagyok, nyilván olyat rendelek, ami szimpi. ha szar, megmondom. akkor is, ha én még olyanra se tudnám megcsinálni. de! ha nekem az a munkám, hogy éttermeket véleményezzek, akkor sajnos néha kell gyíkhúslevest enni... na most ezt a metaforát értsük rá a placebo-koncertre.
amúgy asszem, nem merült ki a kritika abban, hogy "merutálom". és én őszintén nem értem, miért bántódnak meg emberek, ha a kedvenc akármilyüket szidják. az én kedvenceimet is szidták már. néha még egyet is értek, attól még ők az istenek, de hogy ezt én személyes sértésnek érezzem... főleg ha láthatóan szubjektív ez a vélemény...
a provokatív újságírás meg néha tényleg irritáló, és a zindex színvonala is legalább is ingadozó, de mégiscsak van valami aktivizáló, közösségteremtő ereje :)
na ilyesmi

Dalymar 2006.08.15. 16:57:42

Cool. De ne egyél gyíkhúslevest csak azért, hogy aztán ráhányd a pincérre. :)

tréfás kedvű felhasználó 2006.08.15. 17:20:20

madz:

kozonsegteremto ereje biztos van. de sokmindennek masnak is van, attol meg lehen nemjo vagy eppen rossz.
nekem amugy egyaltalan nem faj, h cikizik valakik kedven egyuteset, de gonolom ezt ram ertetted: na megmondom neked, en 1 egesz szamukat ismerem, azt a naon hireset, de az max kozepes a szemembe. ettol ellenere (vagy epp ezert) nem irom le a velemenyemet OLYAN FORMABAN, ahogy itt szokas.
amugy a tipikus zindex "kritika" az nalam ez: index.hu/kultur/klassz/anima0325/ es mivel itt a kedvenc zenekaramat pecezte ki valamelyik inyenc, nalam ez kilotte a biztositekot. azota mas szemmel es eroteljes fenntartassal olvasom az itteni iromanyokat. az oke, hogy hianyzik a joindulat, de epp ezert a rosszindulat is hianyozhatna. az osszes cikkkbol. viszont epp emiatt vitatkoznom kell veled meg egy dolgon: a zindeksz szinvonala nem ingadozo, egyenletes... es mondom ezt oriasi sajnalatomra, mivel egykor ez volt az en kedvencz mediumom.

egeszseg

Dalymar 2006.08.15. 17:24:11

Melyik az a naon híres?

tréfás kedvű felhasználó 2006.08.15. 17:28:48

every you every me
na, meg ehez is gugl kellett, hogy megtalaljam. ja, es elnezest minden kedves rajongotol, ha nem ez a nagon hires szamuk

madz 2006.08.15. 17:31:34

bl: nemnemnem! nem rád értettem konkrétan, hanem mindenkire, aki ettől bepöccen. a placebótól én egyébként 3-4 számot ismerek, sztem tűrhető, szigeten nem láttam, csak radioheadet, az überfasza volt, de felőlem fikázhatják azt is. tulképpen jókat mulatok ezeken a cikkeken. abban igazad van, hogy az index színvonala inkább múlt idő, én is mindig ezt bújtam, de mostanában mintha valami nem lenne már olyan fasza... még az olyanok is mint tóta w...nahagyjuk
a cikkel ismét nem tudom, mi a baj, hát nekik nem jött be ez az anima
meg azt nem értem, hogyha itt mindenki azt mondja, hogy ha nem tetszik ne nézd, akkor miért nem vonatkoztatják magukra meg az indexre: ha nem tetszik ne olvassák. de én ezt nem mondom, csak ez lenne a logikus következtetés :))

madz 2006.08.15. 17:33:22

annak mi a címe, amikor áll a ház tetején és lelép és megy lefelé és piszkálja a körmét?

tréfás kedvű felhasználó 2006.08.15. 17:38:15

madz: ez oke, de CSAK azert megszolalni, hogy fikazzak... olyan erzesem van, hogy ebben az orszagban a nyari zsido fesztivalon meg sziami koncerteken es lemezeken kivul minden elkepzelhetetlenul szar es sablonos. vagy direkt felosszak maguk kozott a cikkeket ugy, hogy "Szereted a Bela meg a Geza zenekart?" "Nem" "Akkor nesze, itt egy cd es kritizald meg" "Csak ugyesen..." "ja, es nem muszaj meghallgatni"
persze lehet, h tevedek.
amugy jogos, probalok leszokni az indexrol, de sajna arra all meg mindig a kezem :)

madz 2006.08.15. 17:45:50

á, a sziámit is fikázzák szerencsére :)
azt én is utálom, amikor süt belőle az, hogy fogalma sincs arról, amit kritizál, de úgy tesz, mintha

Dalymar 2006.08.15. 19:57:06

Nyehem pihiszkálja a körmét! :)))
Pure Morning-nak hívják egyébként.

Nekem meg nem a cikkel van bajom, hanem azzal, ha hülyeségeket beszélnek. Tehát igen, a cikkel van a baj. :)))

madz 2006.08.15. 21:29:05

jó, lehet, hogy nem piszkálja
de biztos, hogy van benne köröm, mert emléxem, hogy fekete

Hubert 2006.08.15. 22:45:21

Én némi féltékenységet érzek...Én imádom a placebot, de elismerem engem is idegesít,hogy valaki azért elér ennyit,mert női ruhákba öltözik,és mert meleg...Ettől függetlenül Brian Molko (Matthew Bellamy után) korunk egyik legtehetségesebb zenésze...Aki elmegy koncertre,az a zene miatt menjen...A leg visszataszítóbb dolog, ha valaki olyan embert kér meg koncertbeszámolót készíteni, akinek fogalma nincs az egészről, és lehet, hogy önszántál kívül, de leégeti magát azzal,hogy sületlenségeket ír... Ha valaki megesz egy feldúlt rajongót a színpadon, azt fikázzák utána...De x ezer embernek, és nekem is ez egy óriási, életre szóló élmény volt, és én nem szívesen viselem el az ilyen kritikát...Koncertről vagy jót vagy semmit:)

Teddystyle 2006.08.16. 00:22:52

Nekem is sokszor van olyan érzésem, hogy inkább fikáznak, mint dícsérnek. Több a "lehúzom ezt az együttest és a koncertjét/cd-jét" írás, mint a "szerintem ők tehetségesek/szépek/jók" írás.
Mintha az index kezdene ilyen beszólok ... celebrity-nek mónika kibeszélő-showba átmenni. Vagy már ott is tart?

panucci 2006.08.16. 00:23:05

Kritikának túl rövid volt... talán pont ez volt a cél... bár az is látszik, hogy aki írta, annak totál mindegy volt, hogy milyen is ez a koncert... nem érdekelte és kész...
Jó együttes a Placebo... a BMM óta mondjuk lefelé tendálnak, de attól függetlenül még jó koncertet adtak, látszott rajtuk, hogy nagyon profik... a szokatlan talán az énekes normális kinézete volt... lehet, hogy emiatt tűnt sokaknak a kisujjamból kirázom ezt a koncertet szerűnek?
Miért baj, ha sok gitárt cserélnek?
Egyébként a gondot a tömeg jelentette, mert némileg élvezhetetlenné tette az egészet, de szerencsére olyankor felcsendültek a régről ismert slágerek, és ilyenkor meg lehetett bocsátani azt a sok barmot, akik ki-be mászkáltak a koncert egészén.

mefi 2006.08.16. 09:16:47

csak reagálok, már nem emléxem kire:

én speciel tök örülök hogy brian molko az utóbbi időben kezdte levetkőzni a nancy boy-os műmeleg style-ját (könyörgöm, a fickó mingyár 40 és nemrég gyereke született), szerintem ez az egész meleg-dolog csak imidzs-építés volt, Molko kollégista korában párszor összefeküdt néhány pasival, ettől még nem meleg, de mindenesetre jól tudta használni a sminkjét feltűnéskeltésre, én is festem a körmöm, meg ilyesmi, ettől még nem leszek meleg. a hétfői koncerten néha idegesített a pózolása, főleg amikor a 1 of a kind végén nyögdécselte, hogy on the top of the world you'll get NOTHING...

+ ami hiányzott még: az EYEM-t az előző turnén tök izgi más dallamokkal nyomta, a végén hosszú míííííííííííííí-vel meg júúúúúúúúúúúúúú-val, most meg egy hangon énekelte végig az egészet, én meg előtte direkt szóltam egy "elsőáldozó" pajtásomnak, hogy készüljön fel mert az EYEM sokkal ütősebb élőben, aztán nesze nekem...

cs242 2006.08.16. 10:39:03

Jó ég, sajnos én a Depeche Mode előtt voltam kénytelen végigszenvedni ezt a Placebo - nevezetű szánalmas brigádot. A mögöttem magukat gótnak festett kislányok egyfolytában azt kiabálták, hogy "Úristen! Úristen!" Azt hittem jelenésük van, de aztán hozzáfűzték, hogy "Tők szekszi a Brájen", és a koncert közben csak azt tudták velük énekelni, hogy "szákmibéjbe" vagy valami ilyesmit. Lássuk be ez a "Placebo" társaság egy Backstreet Boys másolat, feketébe öltöztetve. Bár nem értem mi köze a gótokhoz ennek a csapatnak?

Dalymar 2006.08.16. 10:58:33

//Madz: keresztbe teszi az ujjait... :))

//minden a rajongókat fiká... "egészségesen kritizálónak": Attól, hogy vannak furcsa emberek, a zene (lehet) jó. Ebben az esetben az is! :)
Az nem lehet, hogy a gótoknak/bizonyos gótoknak (de egy hülye szó ez...) tetszik a Placebo? EZ nem merült fel benned, drága cs242?

Jah, és a Metallica is gitárt cserélget, csak mondom. A Placebo azért csinálja, mert a bizonyos időszakokban készült számokat más-más gitárral vették fel, így csak a cserélgetéssel lehet elérni azt a hangzást.

Nyah, megyek WYIN live-ot hallgatni...
SBS forever!

Dalymar 2006.08.16. 11:01:24

Ja, és Bri biszex, Stef a meleg... :))

cs242 2006.08.16. 11:06:17

Bizonyos gótok bizonyára nem azonosak azokkal a gótokkal, akik "Sopor Aethernust", "Lacrimosa"-t és stb-t hallgatnak. Ez amolyan Nu Metal egy poppos fiúcsapatba oltva, kreált "imidzs"-el! (Na ez a hülye szó) Most olvasom, még buzik is? Nah, akkor már értem.

cs242 2006.08.16. 11:07:45

"Ez a zene amúgy sem annak szól, aki 91-ben Front 242-t hallgatott". Na jó, akkor tényleg nem nekem szól.

Dalymar 2006.08.16. 11:14:15

Hehe...
Akkor menj innen...

A bizonyos gótok nyilván nem teljesen ugyanazok. Ellenben átfedés van.
Amúgy nem nu metál. Csak mondom, informative.

"A Placebo 50%-ban meleg, és csak hárman vagyunk"
-"Mr" Molko

mefi 2006.08.16. 11:43:34

boys & girls, and things inbetween:) !!!

gáz... foglalkozzatok már csak a zenével és ne azzal hogy melyik énekes milyen nemmel kufircol:) ameddig Molko szemfestékével vagytok elfoglalva, nem veszitek észre mennyire jó mondjuk a running up that hill feldolgozásuk.

mondjuk Molkoék voltak a hülyék ha nem erőltették volna kezdetben ezt a buzi-dolgot, most nem ez lenne a nagy vitatéma. ki hány %ban meleg? nevetséges

Dalymar 2006.08.16. 12:43:12

A % spec ugye egy idézet, és egy vicc is. Az a célja, hogy nevetséges legyen... :)

Briannak ez a buzi-dolog NEM a szórakozása volt. Igen, megvolt az a bizonyos Nancy Boy image, és nem, mostanában nem hord szoknyákat. DE a, kit érdekel, b, lehet, hogy az emberek TÉNYLEG a zenéjükért szeretik őket, akkor meg úgyszintén ki a francot érdekel, hogy az illető fiú, lány, hermafrodita, gót, vagy cicababa.

My sweet prince... You are the one.
SBS forever!

mefi 2006.08.16. 13:07:58

rendben, tudtam hogy idézet, és félreértések elkerülése végett én is nagy nagy nagy PLACEBO FAN vagyok, csak arra céloztam, hogy először hallgattam őket, és csak utána láttam, hogy néznek ki, és baromira leszartam hogy ki van festve Molko, mindig a zene volt a lényeg, és ezen a területen a placebo elég keveset hibázik (de a DRAG pl egy szar szám. mármint szerintem)

de ettől még PLACEBO4EVER

és kedves Dalymar, mi szerintem a legtöbb dologban egyetértünk, nehogy azt hidd, hogy téged kritizállak... :) god bless

Dalymar 2006.08.16. 13:19:50

Yay, imádom ha egyetértenek velem... :))
Hehe, te ott vagy a zene.net-en?

A kifestéses dolog meg azoknak szólt, akik azt mondták, hogy sokan csak azért álltak (dőltek) ott az első sorban, mer' hogy jaj de cuki a Brian kifestett szeme.

Egyszóval... You're the truth not I, let's abbahagy vitatkozás és love Placebo! :DDD
Ja, és angolul tudóknak ajánlom:
www.sweet-prince.com/forum/viewtopic.php?id=6223&p=1

SBS forever!

mefi 2006.08.16. 13:21:15

ott vagyok a zene.net-en, de ott ám

Dalymar 2006.08.16. 13:36:30

Jah, bocs. kösz a setlistet, nekem még mindig tök ködös az agyam, örülök ha emlékszem milyen számokat játszottak, nemhogy a sorrendet... :))

SBS forever! lol

panucci 2006.08.16. 15:25:34

Pont ezért jó együttes a Placebo, mert a nemi identitásuktól függetlenül jó zenét csinálnak... a többi meg kell a reklámnak is... ők meg nem szenvednek mindenféle titkolózási görcsben, így legalább csak a zenével foglalkozhatnának...
Egyébként már télleg 40 éves lesz és már gyereke is van? wow gratula neki:)))

Dalymar 2006.08.16. 15:49:51

Aha, 40 lesz... 6 ev mulva...

WhiteCrow 2006.08.17. 01:07:55

Hát a helyedbe én összecsomagolnám a cókmókom és keresnék valami más megélhetést...
Bizonyára kielégítetlen a sexuális életed.
Szánalmas hogy lehúztad az egész szigetet, szánalmas ahogy lehúztad a placebot...
Arról nem is beszélve, csupa lényegtelen dologról irtál a többi meg hülyeség...
Az nem is kommentálom hogy Iggy gatyája érdekel, illetve ilyen "fosfaszlé" (ez egy szakkifejezés) zenekarokról irtál pozitív kritikát... Kiváncsi lennék a metálos csávók akikről irták, tudják mi is az a deep purple vagy roxette, vagy akár hogy hány számot ismernek az Aerosmithtől...
Hogy szar volt a hangosítás? Kit érdekel... Aki a hátsó sorokba volt ugyse kap nagyobb zene élményt akik meg elöl voltak ugy is ismerték az összes számot...
Közöd nincs a jó zenéhez, max mint magyartanárnak az irodalomkritikához...
Monokróm tinilány? Mit képzelsz te magadról hogy más embereket sértegetsz? Olyan kritikát irj amit felvállalsz ott is...
Valószínüleg ezért meglincseltek volna és még a biztonsági őrök sem mentenek meg...
Egyébként is azt kritizáld ami veled egyidős...
Szal összeségében nagyon jó koncert volt és nagy élmény az ott lévőknek, kár hogy ilyen gyökerek lehúzták...
Géza neked meg további kellemes pálinkázást... Az jól áll...

Vick 2006.08.17. 14:54:02

Én élveztem a koncertet, ez most gáz?? Aki eleve nem Placebo rajongó, az lehet, h nem lett az a koncert miatt, de aki szereti őket, az jól érezhette magát sztem. Ha akarta... Mi úgy mentünk oda, h jó lesz, és jó is volt. Nyilván voltak és lesznek is a srácok jobb formában, dehát egy sportolónak is egy v. két olyan versenye van 1 évben, amikor nagyon nagyot alakít, nem? Jóformán 2-3 naponta adnak koncerteket, fesztiválokon és önállóan is, csoda, ha fáradtak v. fásultak 1 kicsit? Én örültem, h láthattam őket, és h hallhattam a Nancy boy-t, a Blackeyed-ot, a Special Needs-et, főleg utóbbit szeretem nagyon.

Vick 2006.08.17. 14:59:21

Ja, sztem nem baj az, h változnak, hisz ők is felnőnek vagy mi. Nem egy gép írja a dalokat, hanem egy ember, aki jellemfejlődésen megy keresztül (jó esetben). Lenyugszik, letisztul. Imádom a Without You I'm Nothing-ot, de a Special Needs-t, az I'll Be Yours-t, vagy a frissebbek közül a Follow The Cops Back Home-ot, vagy a Pierrot The Clown-t, ami 1 szerűen zseniális sztem, simán elsírom magam rajta, ha olyanom van.:)

Malinea 2006.08.18. 12:08:56

Nos, nekem ezzel az egész beszámolóval úgyahogy van, nagy bajom vann.
egyrészt én elől álltam, nem vagyok se tini, se goth, és nem is voltam kifestve (csak amennyire egészséges)
legalább ha írsz egy beszámolót, megnézhetnéd, hogy a lófaszba hívják leglább az énekest. mert mint az írásodból kiderül annyi közd van a Placebohoz, mint nekem a Lagzi Lajcsihoz.
Valóban szar volt a hangosítás, a srácok (segítek neked szivi: Brian Molko, Stefan Osdal, Steve Hewitt, Alex Lee és Bill Lloyd) nem tette oda magát 100%san, de ahogy te leírtad, nem volt olyan szar.


És mi az hogy női hangol énekelt rockzene? szerintem te még a csigabigatóldkiszarvadat nevezetű óvodai mondókát sem tudod elénekelni

és nemcsak tinilányok kiabaáltak nekik: mellettem állt egy srác, és végig azt kiabálta, hogy: "szeretlek Brian, pőedig nem is vagyok buzi :P"

ja, Brian az énekes :P

Malinea 2006.08.18. 12:14:20

"we are the ladies and gentlemen of Placebo"
:D :D :D

krézilány 2006.08.21. 21:53:23

Nem értem.Miért,baj,ha valaki tinilány és szereti a placebo-t,és az első sorokban tombolt,és tetszett neki nagyon a koncert?
Miért,a tiniláyok csak valami hülye gépek lehetnek,akiknek minden zene jó,és csak sikonyálni tudnak kedvencük láttán,és teljesen elfogultak velük?
NEM!Mindenki volt tini.ha nem is lány:D
De,nem hiszem,hogy a tini szó egyenlő lenne ezekkel,amiket írtatok!Egyébként én sajnos lemaradtam a koncertről,így véleményt nem tudok róla írni,de már látni is katartikus lett volna Brian-t meg a többieket,és ez nem azért van,mert tini vagyok,hanem mert életem egyik meghatározó zenekara a Placebo,szintugy a red hot chili is. és,ha őket látnám,már alapból kész lennék. azt hiszem nem is érdekelni,mit játszanak.igen,ez bizony elfogultság,de ez van.
süti beállítások módosítása