Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

A lány, akit Dani Filth megharapott

2006.08.10. 15:58 szily

Alant következik a Sziget eddigi legjobb olvasói élménybeszámolója, egy frenetikus elbeszélés arról, hogyan szúrta ki magának Ticcát a Cradle of Filth énekese koncert közben, majd utána hogyan incselkedett vele begerjedt vérfarkas módjára. („Mosojgott gecci”) A levelet eredeti gót helyesírással közöljük! Egy kis ízelítő:

ugycsinált mintha most má a karszallagra irna,elkapta a kezem és végignyalta a csuklómon a halálfejes karkötömet meg a kézfejemet!

 


tegnap este volt a koncert,és ENGEM SZÚRT KI! a tömegből(3-4 ezer emberből engem,és beszéltetett a mikrofonba is wazz-2 szám között elkezdte kémlelni a tömeget kihez menjen oda,azt rámnézett,és aszonta h:piercing's girl!say me hello!come on!-én meg csak néztem h mivan.aztán leesett és belevisitottam a mikrofonjába h HELÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!meg egész koncert alatt figyelt!)aztán koncert után meg autógrammokat osztogatott,azt vagy fél órát tökölt a sorbanállókkal,amikor odaikabáltam neki h:please
look at me!-azt rámnézett mosojgott gecci aztán meg odajött hozzám és vagy 6 rajongót kihagyott a sorban miattam!
aztán elkezdtem vele dumálni,h nem maradhatnék-e vele,meg h engedjen be a kapun(me kerités választott el minket amin csak az emberek keze fért be)szal ezen is csak mosojott és mondta h sorry,I'm married.aztán ezt még megismételte párszor(sztem félreértett,pedig mondtam neki hogy csak vele akarok lenni meg beszélgetni)aztán meg nyujtottam neki a kezem h dedikálja a karszalagom,azt vagy 10 percen szivattuk egymást mert benyujtottam a kezem,erre ö a börömre irt nem a karszallagra...mondtam h ez igy nekem nem jó,kiaszalt azt megint beszivatott.ugycsinált mintha most má a karszallagra irna,elkapta a kezem és végignyalta a csuklómon a halálfejes karkötömet meg a kézfejemet!
aszittem összeszarom magam emerek!
aztán meg ugy megharapott mint a szar,a karszallagom harapta meg,de olyan erösen h az a fasza strapabiró karszalag átjukadt a foga nyomán...fuhh de fájt,azt közbe nézte h h reagálok,én meg csak mosolyogtam kedvesen,poénnak vettem h letépi a kezem:)
aztán ezen is aszalt.eztután meg kikapta a kezemből a mobilamot(be is szartam mit akar vele)és nem akarta visszaadni,csak játszadozott wazzeg!azt fogta és alkoholos filctolljával beszinezte az egész kijelzőt pirosra:)
(azota sem birom letisztitani)közbe pedig mosolygott és azt kérdezte :ide akarod az aláírást?én meg nyavajogtam tovább h a karszallagra...azt ráfirkált végre valamit a karszallagomra...végre.közbe meg vagy 20an áltak közvetlen mögöttem,és mindenki ott irigykedett,meg nyavajgott neki,de leszarta,és velem foglalkozott.
aztán még 2-3 ember papírcetliét elvette,aláirta,én meg közben simogattam az arcát az eggyik kezemmel,a másikkal meg folyamatosan fogtam a kezét.és ezt is simán hagyta.JAH!meg judith kért az arcára egy puszit tölle,és kapott is.aztán én kértem egy kisst,de megin aszonta h házas.aranyos.azé jóh sokat foglalkozott csak VELEM,SZAL NEM PANASZKODOK.aztán leszarta a tömeget,megnyalta a filctollaja végét és a kezembenyomta:)
olyan hihhetetlen boldog voltam!
(már szarrányalogattam azota a tollat:)
aztán meg elmönt.
ÉS ottmaradt egy csomó olyan rajongó akiket le se szart,me a dedikálásra szánt időt rám szánta:)

szal hihhetetlen jó volt.
sohasem gondoltam volna h dani filth engem ragad ki a tömegből...fuhh...sokkhatás élmény volt rendesen.és engem?!
ahh...

maga a koncert is kurva jó volt,nagyon tetszettek a számok,vegyesen játszottak,daninak 2x elromlott a mikrofonja,azt félbemaradt 1 szám mert mi csak a tátogást vettük le...azt kapott mégeggyet...késöbb pedig mégeggyet...aztán mégeggyet...
:)
jah!
és még mindíg a dedikálás,amikor csak arra vártunk a tömeggel hogy végre jöjjön a nap höse,akkor még a gitárosok osztogatták kézjegyüket,azt az egyiktöl kérdeztem h:-hol van deni most?mit csinál?
azt a csávó rámnéz,és felismerő arccal visszakérdez h:-are you dani's friend?
mondom jah!jah!-szal levágta h a koncerten engem nézett a tag egy csomószor...meg a mikrofonos is elég eggyértelmű volt:)
szal...én vagyok mostantól dani barátja...

26 komment

Címkék: sziget

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homár molla 2006.08.10. 16:09:57

oszt a tolerancija jegyébe gecó hagy kérdezzem má meg a nemed, szal hogy fiu vagy lány-e vagy?

vomit 2006.08.10. 16:40:28

az enekes girlinek nezte, meg marridolni nemakart vele, remeljuk a legjobbakat es lany.

Utys 2006.08.10. 16:42:28

Tömören: LoL

(és pont CoF-ot hallgatok, bazz)

Egyékbénk Dirlo, kedves hozzászólás volt, de kinek hogy. Egyébként ha már észnél tartunk, lányról lehet szó, mert "piercing's girl!...". Esetleg Dani kicsit rosszul lát, vagy... :D (ha tévednék elnézést)

homár molla 2006.08.10. 16:58:58

"piercing's girl!say me hello!come on!-én meg csak néztem h mivan."

hátha azért nézett hogy mivan, mert nem stimmelt valami... mindenesetre valóban reméljük a legjobbakat :)

CoF videoklipeket csak ajánlani tudom mindenkinek (azt a kettőt legalábbis amit láttam).

sn4ke 2006.08.10. 17:19:24

ehh gecó. ez a piercing's girl még pelyhedző fanszőrzetű lehet.

vicc 2006.08.10. 17:35:40

3-4 ezer ember?

féltávnál benéztem és csak a sátor 3/5-részt volt fullos. szerintem ezernél többen nem voltak.

Crni 2006.08.10. 17:53:58

Kamunak tűnik, bár ügyesnek. Keveredik benne a külvárosi szleng, a szinte rejtői helyesírási hibák, és egyetlen egy alkalommal még egy délalföldi "elmönt" is belefért. Szóval nyelvészként aszondom: FAKE!

szily 2006.08.10. 18:00:58

szerintem már csak a terjedelme miatt sem kamu. Ki szarozna ennyit egy fórumban elkövetett vicc miatt? Ha ugyanilyen lenne a levél, de ötöd ilyen hosszú, gyanakodnék talán én is.

Utys 2006.08.10. 18:39:23

Én meg Placebo koncertre megyek, remélem hasonló élményem lesz Molkoval :D
Sajna van már felesége, de azért reménykedem! xD

ui.: 1-sel kezdődik a személyiszámom.

Pilota 2006.08.10. 22:02:30

Hat en nem tudom ki ez a Dani, de eleg furcsan viselkedik igy a beszamolo alapjan.

A kislanynak meg sportolnia kellene valamit.

Agymenés 2006.08.11. 00:08:39

Az agyam bugyog... Ekkora ostoba picsát.. Nekem Marilyn Manson nyalta végig 1x a szőrös zacskómat, mégsem hisztiztem ennyit ;)

boikott 2006.08.11. 10:34:36

ez elég elkeserítő hogy manapság egy ilyen esemény okoz földöntúli extázist egyeseknek...meg ez a megfogalmazás! legalább háromszor kirázott a hideg miközben olvastam (mondjuk nemtom minek)...biztos első felindulásból írta ez a valószínüsíthetőleg 11-12 év körüli lány szóval még istenes hogy tud írni egyáltalán, de ilyen szar stílusban megírt beszámolót szerintem még nem olvastam....vérgáz

Arslonga 2006.08.11. 11:00:43

Egyszer "mosojgott a gecci" máskor meg "mosolygott" a geci. SZAL sztem meg kamu, ha már nyelvészkedünk.

"azt rámnézett mosojgott gecci aztán meg odajött hozzám és vagy 6 rajongót kihagyott a sorban miattam!"


"közbe pedig mosolygott és azt kérdezte :ide akarod az aláírást?én meg nyavajogtam"

Phlox 2006.08.12. 12:13:05

sziasztok!
ez egyáltalán NEM kamu!!!!
ott voltam,hisz Ticca legjobb barátnője vagyok,velem Dani nem foglalkozott annyira,de egy puszit az arcomra kaptam tőle,és dedikált az utazási kedvezményemre,meg a táskámra!
szal tökjó volt!A basszusgitárostól,Dave-től egy csókot kaptam! bi bi bííííí!!!!
úgyhogy kurvára nem izgat elhiszitek e vagy sem mert mi tudjuk hogy megtörtént,és eszméletlen boldogok vagyunk miatta!
MUHAHAHAHA!
na csá

Ticca 2006.08.12. 17:22:33

hát sziasztok!itt vagyok...folytatnám az "interjút" és amúgy 18éves vagyok,nem 12,a helyesírási hibákat meg szeretem mívelni szal fuck off!
és egyébként ez a tag kurvára nem olyan mint amilyennek mutatja magát szerintem...első benyomásom az volt h ez egy vadállat vérrrel fröcskölő,hideg személyiségű,agresszív pszihopata emberke,azt amit lenyomott koncin-pont az ellentéte.
iszonyat rendes.átlagos inkább mint különc,csendes és visszahúzódó-mármint a beszélgetésünkböl következtetek.
de ugyanakkor meg kurva nagy poén ember,erre meg a pörinkből következtetek:)
Meg a szinpadon is folyamatosan hülyült,pattogott jobbra-balra,azt egy csomószor fölbukott a kábelekben,azt elkezdett nevetni saját hülyeségén.
meg volt h az erösítökön fetrengett,azt amikor fölakart állni,beakadt a bakancsa a 2 fekete doboz közé...és ezen is csak nevetett.
meg mi is...mindenki csak aszalt rajta:)
és ezé más mint manson,mert manson inkább olyan szenvedélyes hidegséget ad át,de ugy is néz ki.
ez a tag meg,ugy néz ki mint egy sorozatgyilkos,olyanok a klippjei is...itt had ne említsem a filmjét-CRADLE OF FEAR...
az jó szar...de ha tudjátok miröl beszélek akkor lértitek mán csak h a csávó alabpól igazából egy kedves manó.
meg viccelődik is,olyan gyereklelke van.
...
szerintem.
amikor ott a kerítésnél hülyéskedtünk...kinéznétek belölle?
én nagyon meglepödtem...
jahhj...meg annyira jó néz ki.és olyan iszonyat jó zenész.nagyon tehetséges.
azon csodálkoztam h a koncerthangulat is olyan volt...olyan nagyon jellegzetes!
szal biztos emlékeztek manson koncertre,olyan itt halok meg koncert volt,mert mindenki azon sokkolódott hogy az orra elött van mm bácsi,és mindenki bömbölt,meg hiszti-rohamokat vágott le,a végére meg többtucat remegő,lelkileg megtört ember fetrengett az elsösegélyen.
nah!
itt jön a csavar!
ezen a koncin egész végig a másfél óra alatt 1 férfit emeltek ki a tömegből-(voltunk annyian mint mansonon)mert pogóba valaki fejbekúrta...én csak láttam,me az elsö sorba voltam végig.

nah?
jó mi?mindenki makulátlanul érezte magát,szétnéztem,és mindenhol mosolyogva sikító embereket láttam,senki nem sirt,csak örömöt kaptunk danitól,és ez nagyon érezhető volt.
komolyan mondom,több boldogsághormon volt bennem mint mansonon,itt nem volt szinpadias semmi,az egész lényege az elejétől a végéig az volt h mindenki jólérezze magát,és nem csak "ugy" jól,hanem kajak legyen mindenkinek egy olyan estélye amit sosem felejt el.
én személy szerint sose felejetem el az biztos...alig várom a novemberit.kiváncsi vagyok ott fölismer-e majd dani.
ha nem az sem baj,de sztem nem felejt el...fölleg ha ott is az első sorban leszek-alap.

sn4ke 2006.08.12. 17:28:47

szerintem meg a barátnőddel ketten vagytok 30 évesek. és ez már nagyon max. gecc

Timi 2006.08.18. 02:17:16

"piercing's girl!say me hello!"
ez elárul azért mindent.. a sok "gecci" mellett azért ez viszi a pálmát..
ez eredeti gót brit lenne vagymiazisten?

Timi 2006.08.18. 02:18:43

szal tökjó volt!A basszusgitárostól,Dave-től egy csókot kaptam! bi bi bííííí!!!!

ezt azért megkérdezem dave-től és ha kell egy képet kérek tőle egy papírral a kezében ahogy leírja hogy ti mind hülyék vagytok.. jövőhétre meglesz, ok? ide belinkelem majd :D

xXNymphetamineXx 2007.04.01. 20:41:59

nemtom mitizéltek...valszeg nem 12éves kiccsjok fognak CoF koncertre járni a szigetre...nekik ott vót a Placebo meg anyámkínnya...tátt sztem abba lehet fejezni a szívózást me ha qrvára rajongsz vkiért akko azé elég joh élmény ha megnalja a kezed.(habár a harapás...öhh...izé...)na szal sztemm jooh a sztory szigeten előfordulnak az ilyenek.és mi a faszomnak írogatna ilyen hosszú xarokat ha kamu lenne? cof4ewa.csok.ennyi

Ninna 2007.04.06. 21:15:27

Te izzé... és nem kérdezted meg tőle h sót kér e a kezedhez??xD

zsófij* 2007.04.06. 21:32:19

xD ez najon loll^^hány liter pálesz után írtad a storyt? :p nagyuhh czukee történet xD

Ninna 2007.04.06. 21:33:36

szal igen nos a színvonal az meg van XD

Zampano 2007.04.09. 13:29:26

Egy tetanusz indokoltnak tűnik...

Dave666 2007.12.16. 17:22:54

Ilyen csak egyszer lesz!!!Örülhetsz!!!Szentem aki látott téged, az bosszút forral ellned!!!

Dave666 2007.12.16. 17:24:21

Mesemondó, am, nehez lehet elhinni, videód nincs!!!AM DANI TÉGED IS EGY HÜLY RAJÓNGÓNAK TART MINT MÁSOKAT!!

Abbyshit 2009.02.02. 12:35:55

Timi nejárjon a szájad, linkeld be. =)
süti beállítások módosítása