Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Sziget Híradó archív – Valódi dinnyelopás, eszméletlen punkok és belépőhamisítás

2006.08.09. 11:28 szily

Emlékszik még milyen volt a Sziget a kilencvenes évek közepén? Ha jól érezte ott magát, akkor biztosan nem. Vagy mégis emlékszik a közönség majdnem abszolút többségét kitevő szakadt punkokra és többnapos spontán dobolásra? Na és a karszalagos belépő országos debütálására, amit még a legegyszerűbb házi technikával lehetett hamisítani?


Ha nem menne a lejátszó, akkor itt van Quicktime formátumban.

Jegyhamisítás, dinnyelopás, dobolás és ájulás az ős-Sziget Híradó (az 1993 és 1997 közötti időkről van szó) egyik angol feliratos (!)promófilmjén. A Csáp Géza leporolta a biteket és most Ön elé tárja ezt a tényleg páratlan kordokumentumot. Ha Ön már akkor is berúgóképes nő vagy férfi volt, motyogja azt, hogy „akkor még tudtunk mulatni”, aztán nézze meg videón a "bezzeg a mi időnket"!

24 komment

Címkék: történelem sziget szigetvideó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanyes 2006.08.09. 13:28:17

Én 95-ben voltam először a Szigeten, de nekem az tetszett a legjobban, meg még a 96-os, az első Pepsi Sziget, a többi már egyre gyengébb lett, az árak nőttek, a tömeg is, a korábbi Rock-os vonal is elhalványult a fellépők vonalában. A 95-ös még kicsit olyan volt, mint egy nagy szabadtéri házibuli, nagyon jó hangulat, király zene(többnyire magyar, külföldi fellépő akkor még nem sok volt), olcsó árak, stb.. Hogy voltak ott punkok is meg sok dobolás? A dobolásból rémlik valami, a punkok meg biztos a folyton tarháló színeshajúak voltak. :-))

csaba 2006.08.09. 13:48:04

Nekem meg gy sikerült, még '96-ban, hogy egy csoporthoz csapódtam, aztán nem kérték a jegyet...

emde 2006.08.09. 13:57:42

En idaig lehettem ugytucatszor szigeten, es talan ha ketszer fizettem. Eloszor meg 96-ban, de akkor meg nem volt ilyen pofatlanul magas a jegyar. Na az jo buli volt... sok 'elso-' elmennyel.

nick 2006.08.09. 14:32:58

jaja, a dobolás konkrátan nagy volt, tartott vagy egy napig.
Meg az, amikor meghallottad a tankcsapdát, elkezdtél szaladni, és láttad, hogy sugárbana szinpad felé rohannak az őrültek minden irányból, pedig csak lejátszottak két számot hangolás gyanánt :)

mángorló 2006.08.09. 14:33:00

ezen a szigeten nem voltam ott mert épp elvonón voltam

gabe 2006.08.09. 14:37:26

Sziasztok!

Nekem nagyon kéne az összes szigethiradó,valamilyen formában,légyszi irjatok!
gabemotors@yahoo.com

Nagyon KÖSZI!

apuska · http://kocsma.blog.hu 2006.08.09. 14:49:45

igggen!
benne a fiatalságom!

mángorló 2006.08.09. 15:25:55

nekem is kéne mert egyszer kb94 be én is csináltam egyet. de nem hiszem h megvannak bár nagyon jó kis tanulmányt lehetne belőle írni

Adds 2006.08.09. 16:00:59

Én még nem is voltam a szigeten. :)

ogüszt 2006.08.09. 16:11:13

Hőskorszak: a második szigeten nyomtuk a bluest a B. Blues Banddal, az éjfélre tervezett fellépés kb. hajnali 4-re csúszott egy kisebb szinpadon, de így is rendes tömeg (egyik hallgató szerint többezer emeber - mi csak az első sorokat láttuk a sötétben, de tömve volt az biztos) őrjöngött a Hendrixre, Stonesra meg a Creamre. Nem akartak minket elengedni, rendesen a security szedett le minket a színpadról. Gergő azóta játszott már több embernek is...

apootzee 2006.08.09. 16:31:55

Nem. Hiszem. El.
Asztaqwa.
Tök tisztán emlékszem arra a dobolásra... Az előző napi "Sex" című performace-ról megmaradt vasakat hordta át valaki a focipályára, aztán ütötte boldog-boldogtalan. És utána minden éjjel.
(Igen, ott vagyok! Én ütöm azt a vastagot azzal a vékonnyal. Szia, Anyuuu!)
És ott volt Takáts Tamás is, egy ideig ugyanazt a vasat ütötte, amit én. Bizony. Lehet leborulni. És jobban be volt rúgva, mint én. Jó, mondjuk ez nem kunszt, jobban be volt rúgva mindenkinél.

kvantum 2006.08.09. 16:53:55

Én voltam az elsőn is.
Meg a többin is, az összesen (legalább egy napot).
Sose voltak abszolút többségben a punkok.

dwiki 2006.08.09. 17:54:25

Miért van lekeverve a hang :( ...
Láttam anno eredetiben és volt szöveg rendesen, a dinnyét lopo is szépen elemezte a tettét - már amennyire emlékszem ennyi év távlatából, és amennyire tudott beszélni - ...
Nagyjából én is voltam az összesen, először végig, majd egyre kevesebb napot.
Egy időbe - ha jól emlékszem -, ha éjfélkor mentél be, akkor azzal - legálisan - kihúzhattad az éjfélkor kezdődő nap utáni nap reggeléig... (tehát kb 32 órát - ha jól tévedek - egy jeggyel... Az tetszett...
Az első sziget meg inkább volt alter mint rock, hiába akkor az volt a "divat"...
De megvan a programjegyzék a jeggyel együtt....

sn4ke 2006.08.09. 20:23:38

ezt se lehet megnézni. a quickt video sincs fent. ez az egész csápgézás erőltetett online "közvetítésetek" egy nagy rakás lósz**t sem ér.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2006.08.10. 00:41:31

Valódi Sziget-fíling, Sziget-Híradó minden nap, és akkor "Szegény Peti nagymamája" ...

mail.szinhaz.hu/~herb/vicces/szegeny_peti_nagymamaja.avi
53 o73 92o byte

Régi szigetelőkenk ajánlott darab.

/-/

Herb · http://herb.vorbis.hu 2006.08.10. 00:44:42

A hangerőt annakidején a leendő(?) főpolgármester intézte el, személyesen, az útjába eső legelső keverőpulton az összes tolóbigyót leizélte a legalsó állásba, mer akkor valószínű nulla a hangerő.

Pilota 2006.08.10. 04:46:37

Fele királyságom annak, aki előszedi valahonnan a régi sziget híradókat!!

94-98 közötti szigetek voltak számomra az überelhetetlenek, de azokból is inkább a korábbiak.

Punkok, tarhálás, szegénypeti nagymamája...jajistenem deszép vót.

limbekcs 2006.08.10. 12:04:39

Valamelyik korai évben jött azzal a haverom, hogy nosza menjünk ki, lesz Horváth Charlie, Jethro Tull, és a szponzor sörgyár(ak?)nak köszönhetően óccsóér csapolják a seritalt. Ki is mentünk, nőstül. Már a beléptetős testüregvizsgálat is feszélyezett kissé, de hogy a teljes Charlie-koncert lement, amíg sorban álltunk sörért (kb. 55 perc), az már zavart - bár a haver még ekkor is csak nézett, mér rendelek magamnak egyből 3 korsóval... Utána a Jethro Tull azért jó volt, de azóta csak egyszer mentem ki pár éve, de abból is kocsmázós dumálás lett a haverokkal - ill. voltunk jó soxor a büdöskölkekkel bringázni, na arra ideális a hely, mikó nincs fesztivál... :)

(Igen, biztos öreg vagyok már ekkora tömeghez... :)

urbanlegend 2006.08.13. 11:54:15

A szegény Peti nagymamája kva jó volt, aztán volt még az az Ózos is, csak a refrénre emlékszem: "De ki a f*szom az az Óz"

Vérnyúl 2006.08.14. 12:20:47

Hát igen a "kukadobolás"!
Emlékszem a (akkor még Westelpress!) hajnalban küldte az sms-t, hogy "dobolástól hangos a Sziget civil utcája" (lehet, h akkor nem ez volt a neve?)Aki arra ment, vagy püfölt, vagy fotózott!
Nekem még meg van a '94-es program füzet, ami elég viccesen vékony! 7 A4 oldal a program, 1 A4 oldal a szponzorok!

Calvados 2006.08.14. 13:54:39

Én egy 95-ös Sziget Hiradóban szerepeltem, mint részeg! Persze megjátszottam magam! Valaki szerezzen má régi Hiradós felvételeket! A gyerekeknek akarom megmutatni, mint intő példa!!!

Wolfmoon 2006.08.14. 14:04:20

Hihetetlen látni ezeket a régi felvételeket! Igazi kordokumentum.
94-től 97-ig végig kint voltam, mint középiskolás fiatal élete legszebb időszakában. Azóta egyre szarabb lesz a rendezvény, már nem is látogatom.
Ha csak egyszer visszamehetnék a 96-os Szigetre...
Tényleg fasza lenne a régi híradókat megszerezni!

manka 2006.08.16. 14:43:25

Herb, nem tudod az Ozt is feltenni?

Herb · http://herb.vorbis.hu 2006.08.17. 14:14:53

Sajnos nincs több, a „Szegény Peti nagymamája” is csak azért van meg, mert nagyon kellett és megkerestem a neten. ;)

/-/
süti beállítások módosítása