Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Bezzeg az én időmben 1. - Karszalaghamisítással állt bosszút a kézműves haver

2006.08.09. 12:46 szily

A Sziget már olyan öreg intézmény, hogy régesrég megvannak a saját katonatörténetei: legendás sztorik mindeféle berúgásokról, ájukásokról, szerekről, csajokról, (konkrétan dugásról), meg pasikról, nem beszélve a töréses balesetekről, nagy lebőgésekről és egyebekről. Mostantól mi is ontani fogjuk magunkból a harmadik kör után elmesélhető igaz történeteket. Első mesélőnk Spirk riporter, aki közelről figyelhetett egy bűncselekményt.

Amikor a szervezők rájöttek, hogy a többnapos programsorozat rengeteg fifikás látogatót vonz, akik inkább folyamatosan bentmaradnak a szigeten, minthogy újra jegyet vegyenek, még nem létezett a biztonsági karkötojegy.

Először a jegyelkéréses ellenőrzés fokozásával próbáltak szűrni, és csak aztán jelent meg a karkötő. Az első prototípusok még egyszerű PVC-ből készültek és egy műanyag szegeccsel fogták össze őket. A szegecset ellenőrző kapusok aztán pont egy vásározó kézműves havernál nem találták rendben, pedig tényleg becsületesen vásárolta, és önhibáján kívül lazult meg a kezén.

A kézműves nagykerek kínálatával tisztában lévő szigetlakó ezért első haragjában vásárolt egy nagyobb lapnyi PVC-t a megfelelo fajtából, és a sérült karszalag alapján vágott egy újat magának, és még készített tovább harmincat is a bosszú miatt. A felesleget tíz jegy áráért eladta még a kapuban egy ott ácsorgó csoportnak, és megvolt az egész heti költőpénze.

A sztori annyira igaz, hogy annak idején a Sziget Híradó is feldolgozta, a leleplező felvétel megtekinthető itt.

7 komment

Címkék: sziget

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Küldönc 2006.08.09. 13:27:05

Nekem egyszer sikerült egy elég egyszerű módon csuklószalaghoz jutnom. Egy plusz nap benn is maradtam vele gond nélkül.
Aznap épp fehér színű volt a szalag, én meg épp találtam egy Gyulai kolbászos papírszalagot.
Csak celluxal, irással befelé felraktam a csuklómra és kész.
Nekem bejött, és jó is volt az a nap.

galmasi · http://www.k-reaktor.hu/ 2006.08.09. 15:10:26

Az egyik korai karszalagos évben a heti sárga volt, amolyan okker. A történetesen szintén kézműves (ötvös) haver egy este vigyorogva mondta, hogy most mászott be éppen a valahol, amit én furcsálltam, mert a kezén ott virított egy, az eredetivel első pillantásra teljesen megegyező karszalag, amire viszont azt mondta, most csinálta "a National Geographic széléből."

blg73 2006.08.09. 16:58:53

Valamikor '98 táján volt a napijegy "csikos". Középen fehér a szöveggel, alul és felül meg két kb. fél centi széles színes csík. És már akkor is volt a szép színes Sziget újság. És a sors szeszélyéből mindig volt szinte tökéletesen árnyalatra olyan színű lapja, mint a karszalag. És Bangesz barátom (nekem hetijegyem volt) ezzel töltött 5 barátságos napot ott egyetlen napijeggyel, amit reggelente felfrissített színvilágilag...

dwiki 2006.08.09. 17:57:17

Első szigeten nem szalag volt -a a hetihegy legalábbis -, hanem egy nyakbaakasztható basz, abban egy papírfecni... Akkor - viszonylag gyakran - megállították a népet - ha nem felsőruházat felett hordta - hogy ugyan már mutasd magad...
Azt nem annyira hamisították - tudtommal - viszont ha szerencséd volt és nem néztek a ruhád alá...

noresz 2006.08.09. 18:28:49

Én úgy emlékszem, hogy a kék színű, vékony fehér csíkkal bíró hetijegy 96'-ban volt. Két év múlva úgy mentem be, hogy ezt a nagyon vékony fehér csíkot levágtam, s újrapatentoltam a régi karszalagot. A kockázat az volt benne, hogy a patent másik oldalán hatalmas számokkal szerepelt a 96-os évszám.
A sárga karszalagos időszakban meg a security-sok elkerítő szalagjából alkottam karszalagot.
Máskor a bejáratnál levágott karszalag-fecnikből varrtunk-ragasztottunk össze belépőket. Persze ezek csak arra voltak jók, hogy odabent átrázzuk az In-Kal-os arcokat.
Az tuti, hogy 99'-ig max. egy napijegyet költöttem a hetes bulikon. Egyszer kellett bemenni...

netbalek 2006.08.10. 03:06:40

A bejarat mellett egy lakokocsi varta az ujsagirokat "press" heti jegyekkel. Odaballagtunk es leolvastunk ket nevet a kiszolgalo lany hata mogott kifuggesztett listarol. Aztan csak ki kellett hangosan mondani a ket nevet es maris a csuklonkon viritott a heti belepo.

joco 2006.08.16. 21:16:31

Vasárnap éjjel leszólított két punk a kijáratnál, hogy napijeggyel voltam-e és szükségem van-e még rá. Körömlakklemosóval és fülpucoló pálcikával nagyon óvatosan leszerelték rólam, a festék meglepetésemre egyáltalán nem kenődött el. Kérdeztem, hogy minden nap így mennek-e be, azt mondták, már "többször sikerült".
süti beállítások módosítása