Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Kakashere, nevelőtanár, szombathelyi lányok

2006.10.17. 14:01 .:sz-b:.

Madafaka egy jó skafesztivál kedvéért még Szombathelyig is elmegy, pláne ha az egyik zenekar viszi kocsival. Az alábbi beszámolóban több állat is szerepel, a főszereplő megpróbál féltékennyé tenni egy udvariatlan lányt, majd elcsodálkozik a vasárnap hajnali autópálya egy érthetetlen látványosságán.

Az előző hétvégén furcsamód nem voltam sehol. Mondjuk az indokom teljesen érthetővé teszi a dolgot, hisz elkezdtem megreformálni a cracatau.hu-t, és ez gyakorlatilag minden energiámat felemésztette. Most végiggondolva, ez ilyetén formában nem is igaz, mert azért egy lakásavató buliba szombaton csak befigyeltem, dehát a Csáp Géza nem arra való, hogy ilyenek kikerüljenek. Pedig volt ám múlt héten Auróra a Vörös Yukban, meg - mint utóbb kiderült - Karabély a Bem moziban, szóval lett volna miről írni akkor is.

Hiányoztam, mi? Na hiánypótlás gyanánt álljék itten egy szombati szombathelyi eseményösszefoglaló.

Délután 6-kor még a Moszkván vártam Masszív Danira legújabb számunkat dudorászva, ami nagyon olasz lett. Majd fél hét magasságába kiderült, hogy az egyszerűség kedvéért a BAH-csomóponttól áthelyezték a nagytalálkát a Délibe. Persze a másik kocsi az adott helyen várt a benzinkútnál, úgyhogy azért oda is odamentünk. Masszív Andrást amúgyis itt vettük fel (aki le akart itatni az úton, hogy nehogy valami olyasmit megírjak, ami rossz fényt vetne a zenekarra, de nem hagytam magam). Itt vettünk Daninak meg magamnak négy Sopronit az útra (Vera legnagyobb örömére, aki korábban rápirított Danira, hogy nehogy berúgjon velem (mintha én olyan lennék). Aztán Ervin közölte, hogy tiszta hülyék vagyunk, mert még a Tesco kútnál is meg fogunk állni. Vettem is ott gyorsan még 4 Kozelt, meg Daninak átadtam az én két Sopronim, hogy legalább a tudat legyen meg, hogy olcsó sört iszom.

Innentől az út nagyjából eseménytelenül zajlott, a fő vonalat Ervin munkássága és a Masszív zenekari dolgai tették ki, de meghatározó volt még egy döglött kacsa is az egyik útmenti benzinkútnál, ahol brunyálni álltunk meg. Volt útközben egy süldő is, de én azt nem láttam. A művelődési házat meglepően könnyen megtaláltuk, de ami még inkább meglepett az a rengeteg fiatal és az igen sok csinos lány. A hely feltételezhetően valami kollégium aulája lehet (én legalábbis így képzelem), a színpad mögött egy mászófallal, a tánctértől balra a kocsmarésszel. (Ahol a kiszolgálás szörnyen lassú, és sajnos egyáltalán nem bír el könnyedén azzal az embertömeggel, ami olykor megrohamozza, viszont az üveges sört nagyon profi módon tölti át a csaposgyerek a korsóba, aki mellesleg tuti, hogy valami nevelőtanárféle, máskülönben nem várná el, hogy a vásárló az "Egy üveg Sopronit, lesz szíves!" helyett a "Kérek szépen egy Sopronit." szófordulatot használja, ráadásul erre a kiírás fel is hívja a figyelmet.)

Az első zenekarról lemaradtunk, a másodiknak és a harmadiknak meg nem tudom a nevét. Balázs ugyan javasolta, hogy vigyem el az egyik koncertkiírást, de én ezt nem tettem meg. Remélhetőleg eljut az információ az adott zenekarokhoz, hogy publicitást kaptak, és majd jól bekommentelik a nevüket.

Tehát kezdeném a második csapattal. Egyértelműen lejött, hogy a showmanséget a dobos vállalta fel, ezzel kompenzálva a hangszeréhez való hozzá nem értést. Akadt, aki megpróbálta a szárnyai alá venni, hogy csupán azért olyan pontatlan, mert még kezdő, de én nem mernék ilyen messzemenő következtetéseket levonni. Az énekes lány szép is volt, meg a hangja is jó volt, de a gitárosok sajnos nem mozogtak, pedig ha valahol, hát ebben a reggae cuccban nem kell nagyon koncentrálni. A hajviseletükből lejött, hogy ők teljesen más stílusirányzathoz vonzódnak (a dobos az autentikus volt). A paletta leginkább feldolgozásokra támaszkodott, ami alapvetően stílusbeli, de volt asszem Pancsoló kislány-átdolgozás is. Az nem tetszett.

Őket egy olyan csapat követte, amiben két énekes (szöveges) volt. Balázs azt mondta, hogy be fog altatni, de nem. Asszem alattuk találkoztam Fuksszal (a basszer egyébként a Derkovboisban játszik), és ekkor kezdtem el hevesen gondolkozni azon, hogy lehet, hogy én már jártam Szombathelyen valami punkfeszten, és mint megtudtam, tényleg. Szerettem amit csináltak, csak az ital... Hát ahhoz nehezen jutottam hozzá.

Számomra a harmadik előadó a Masszív volt. Ekkor már éjfél felé járt az idő (egy órás csúszás, de ezen senki nem lepődött meg). Még a koncert előtt lezsíroztam egy lánnyal, hogy majd táncolunk, akivel talán két számot toltunk is, mikor közölte, hogy jól táncolok, és eltűnt. Ekkor kértem föl Zoli nejét, és kiadtam az ukázt, hogy csináljon úgy, mintha rendkívül évezné, ami zajlik, hadd egyen mindenkit a sárga irigység. Működött a dolog. Evett. A szetlista egy példánya nálam ragadt.

A Masszívot az est sztárzenekara, a Tizenhét követte. Erre visszajött a lány is, akiről az imént beszéltem, de az önérzetem nem engedte meg, hogy odamenjek hozzá, és kérdőre vonjam. Egyébként azt hitte rólam, hogy én valami fotós vagyok (pedig még fényképezőgépem se volt), és tiszta barom vagyok, hogy nem kezdtem el jaszkarizni, hogy újságíró.

Az egyik gitáros nagyon sokat nem játszik és ezt az időszakot a hangfal mögött guggolva vészeli át. Mondtam is neki, hogy szívesen lennék én is gitáros, azt felelte, hogy ez sok gyakorlást igényel. Egyértelműen úgy viszonyult hozzám, mint a közönség egy átlagos tagjához, nem pedig mint egy prominens személyiséghez, mint ahogy azt elvárom. Látszik, hogy nem tudja, ki vagyok. Aztán kezdett mehetnékem támadni, és abból kiindulva, hogy Ervin azt pedzegette, hogy már koncert után hazaindul, egy pillanatra megijedtem, hogy mi van, ha tényleg. Nem így volt. A zenekari öltözőben mindenkit megtaláltam, aki számított. Itt kibekkeltük az időt a koncert végéig, megosztottam a tárasággal a kakashere és a haltej közötti összefüggést (a másnapi ebédem kakasherepörkölt, ami nagyon finom), meg bunkóztam picit, csak az íze miatt. De azért dicsértem is, mert nem vagyok ám én bunkó, csak őszinte.

Aztán indulás haza. A Szombathelyről való kikeveredés sem volt egy egyszerű eset, de aztán mikor az úton elénk toppant egy őz... Na az volt csak az izgalom! Hála az égnek sikerült Ervinnek annyira lelassítani, hogy a kocsinak nem lett semmi baja, és az őz is túlélte, bár le kellett ülnie. Én odamentem hozzá, és nyugtatgattam, már amennyire egy vadállatnak megnyugtató, hogy egy ember simogatja, meg telefonnal világít a szemébe. Feltételezhetően működött a dolog, mert fölállt és magabiztosan elindult, majd mikor Balázs utasította, berohant az erdőbe. Remélhetőleg belső vérzése se lett. Nem vagyok állatorvos. Ezután jött a ködös útszakasz. Az orrunkig se láttunk jóformán, majd megálltunk az autópályán egy benzinkútnál, ahol egy nagyon értelmetlen dolgot láttam. Egy öreg pár hajnali fél ötkor kártyázott. Olyan fél hét magasságában értünk haza. Alvás délig, aztán próba. A zenészélet kemény dolog.

4 komment

Címkék: zene beszámoló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifesucks · http://www.tirkehonolulu.hu 2006.10.18. 16:51:47

nemmegmondtam, hogy fenykepezz baszki. most kurhattal volna. sze nem hallgacc az okosabbra.

jo vagy amugy fejlocc

apuska · http://kocsma.blog.hu 2006.10.20. 13:21:20

fejlődés? hol? :)
ez most egy pontosan olyan élménybeszámoló volt, melyből épp csak az élmény maradt ki!
legalább képzeledben fektetted le volna valamelyik nőt, és illusztrálod részletesen... de semmi. unalmas turné, azt jó (szerencséd az őz)!

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.10.20. 21:50:14

szombathely. egy élmény volt.

dexion 2006.10.22. 15:30:49

még jó, h nem egy cigány kislányt löktetek meg a kocsival
süti beállítások módosítása