Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Tökéletes lemezek: Mötley Crüe - Dr. Feelgood

2006.10.02. 10:17 sixx

Ijfúkorom egyik meghatározó zenekara volt a Mötley Crüe, (gondolom nehéz kitalálni, hogy melyik tagjuk az abszolút kedvencem) és a mai napig szívesen hallgatom a lemezeiket - igazság szerint itt is két anyag között vacilláltam, a John Corabi féle 94-es, és a végül listára kerülő Feelgood között. Mindkét albumnak megvannak a maga erényei, a 94-es anyagnál jobban szólni rocklemezt nem sokat hallottam, de a visszatérést jelentő Feelgood inkább számít mérföldkőnek a zenekar számára.

A Mötley történetéről nagyon sok helyen lehet nagyon sok mindent olvasni, ezért nem nagyon mennék bele, hogy mivel érdemelték ki a legkeményebben bulizó zenekar megtisztelő címét már 1984-ben, de az biztos, hogy az 1989-es Feelgod felvételeire megtisztulva, egy igen kemény elvonó után érkeztek, és ez meg is látszott a kész anyagon.

Sokat számított persze az is, hogy a lemez felvételeinek munkálataiban Bob Rock producer segítette őket, neki köszönhető az album erőteljes hangzása. Sorakoznak szépen a húzos rocknóták, aki erre a lemezre nem indul be, annak nem tudom mi kell a bulihoz, emlékezzünk csak vissza a Kickstart My Heart kezdő riffjére, ahogy felröfög Mick Mars kezében a gitár. Tulajdonképpen bármelyik nótát ki lehetne emelni a lemezről, Same Ol Situation, Don't Go Away Mad, vagy a címadó szerzemény - mind tökéletesen hagszerelt, feszes, bulis rockzene, egy valóban ereje teljében lévő zenekar alkotása mind.

A lemez a Bilborad első helyén debütált, és meglehetősen sokáig az élmezőnyben tanyázott, a lemezbemutató turné is jól sikerült. Ellátogattak Moszkvába, részt vettek az adott év Monsters of Rock turnéján (ekkor láthattuk mi is őket a Queensryche után, a Metallica és az AC/DC előtt a Népstadionban). A Mötley ekkor volt a csúcson, ahová sajnos azóta sem sikerült visszajutniuk, bár a tavalyi Carnival of Sins turné felvillantott valamit abból, ami miatt annak idején feltétlen híve lett az ember a zekeranak.

11 komment

Címkék: zene rock usa tökéletes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kevert 2006.10.02. 12:55:54

Az allmusic csak négy és felet adott a lemezre. Ilyen ergya borítóval amúgy sem lehet tökéletes.

tomi57 2006.10.02. 18:22:54

Szerintem a klasszikus Crüe korong a Girls,Girls,Girls lemez.Már csak az image szempontjából is.

lifesucks · http://www.tirkehonolulu.hu 2006.10.02. 20:10:42

hat en a segelykoncerten lattam oket a neten es sirva rohogtem. oregen es koveren visitozni elegge vicces

TexasRanger · http://www.cadillacdesert.blogspot.com 2006.10.02. 23:21:08

megint eltalaltad sixx...
hatalmas beindulos szamok, amolyan igazi motorosrock :)
Kickstart My Heart yeah yeah yeah

zombie 2006.10.03. 17:30:43

Azon a monstersen kint voltam a stadionban (bazi öreg vagyok, még akkor is, ha akkor gimnazista voltam:) messze ők csinálták a legnagyobb bulit. Nem vagyok egy Mötley-fan, soha nem jutott az eszembe, hogy otthon vagy a kocsiban hallgassam, de azon a bulin simán lejátszották a Metallicát is (AC/DC-ről nem is beszélve)

music 2006.10.04. 00:30:38

a 94-es lemez borzasztó jó.
imádom.
bár semmi köze a mötley crüe-höz,talán
pont ezért.

sr 2006.10.06. 13:45:19

Lám, ízlések, pofonok! Én is ott voltam azon a MOR-on, nekem egyértelműen a Queensryche volt a legnagyobb élmény. Nehezebb, gógyisabb zene, ehhez képest nagyon szépen megszólalt. A MC-résznél csak a Sex Pistols-feldolgozásra indultunk be. Azt aláírom, hogy az AC/DC-t verték aznap.

A B 2006.10.09. 11:24:01

Na de ha a Dr. Feelgood a tökéletes, mi a helyzet a Shout At The Devil-lel?
Bár azt hiszem, arra valóban nincs is jelző...

Bazska_old 2006.11.28. 12:01:22

Azt hiszem, hogy Vince azon a koncerten megdöntötte és azóta is tartja "a Magyarországon egy koncerten elhangzott f*ck-ok száma" rekordot, bár 50 Centen nem voltam. Micsoda koncert volt, mekkora zenekarok, és majd mindegyik a csúcson...

Egyébként a sorozatba (amelyre csak most találtam rá, és gyakorlatilag mindegyik telitalálat) nagyon kell az Operation: Mindcrime

Sick 2006.12.04. 17:02:49

hali! Én is voltam a MOR-on és ütött!
Tavaly voltam Bolognában a Carnival os Sins túrné keretében. Hát nem volt semmi!
Ismeritek az oldalam: www.blackcrue.ws

Hali
süti beállítások módosítása