Friss a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Videók a Szigetről

Nincs megjeleníthető elem

Uj "kabirbedi" Péter programajánlója

Nincs megjeleníthető elem

Program

Helyszín és időpont szerint



Keresés a fellépők között


A Csáp Géza az Index könyv-, zene- és ilyesmi blogja.

A Csáp Géza az Index könyv-,
zene- és ilyesmi blogja.

Kulcsszavak

afrika (5) ajánló (67) barcs (5) beleolvastunk (26) beszámoló (63) brit (28) demotop10 (11) demóverseny (41) esemény (28) fesztivál (15) fotó (5) francia (6) hiphop (4) hír (10) hülyeség (8) interjú (11) irodalom (39) ismeretterjesztő (5) japán (5) karácsony (8) képregény (8) koncert (80) könyv (154) könyvhét (4) könyvtop (6) krimi (4) lemez (5) link (12) magyar (88) metál (28) német (7) net (12) novella (7) orosz (5) pop (15) punk (8) rádió (4) regény (28) reggae (6) rock (40) sci-fi (10) ska (12) sziget (114) szigetvideó (9) tökéletes (9) történelem (24) újrakiadás (4) usa (51) üzlet (7) válogatás (10) vers (6) videó (15) zene (276)

Friss comment:com

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

EFOTT, szombat

2006.07.23. 11:38 .:sz-b:.

És még egy Madafaka-darab, utolsó az EFOTT-ról, a végén kiderül az is, hogy jó-e István, a királyra kelni.

Az utolsó nap. Rövid leszek. Délelőtt fürdőzés, majd harcsapaprikás túróscsuszával, ami jó volt ugyan, de kevés, és indokolatlanul drága. El is ment rá az összes pénzem, és mivel a benti bank továbbra sem működött, úgy döntöttem, hogy kibiciklizek a városba. Meg is tettem.

Majd a koncertek. Az első, amit láttam az egy meg nem nevezem melyik egyetemi banda volt meglepően kevés (talán 7 fős) nézőszámmal. Majd kis ücsörgést követően a Nagyszínpadhoz mentem, ahol is valami instrumentális vacak kezdődött. Nagyon tetszett, csak épp úgy voltam vele, hogy nem Ganxta Zolee és a Kartel lesz? Dehogynem, az is volt. Bámulatosan jó, de nem maradtam soká, mert kezdődött az Anselmo Crew, akiknek szédületesen jó honlapjuk van. A My Townt számtalanszor meghallgattam már régebben. Emiatt is nagy volt az öröm, mikor láttam, hogy lesznek. Jók.

Ezután Jazzékiel. Az utolsó számot ismertem csak, az asszem klipes. Alatta még átmentem a Globe-ba megnézni Sub Bass Szabika produkcióját. A bejáratnál közölték, hogy gombolkozzam be. Megtettem. Az volt itt, amire számítottam. Minimál tömeg. Nem is értem, miért kerül idén megint Nagyszínpadra a Szigeten, holott pár éve már volt egy szörnyű élmény ilyen tekintetben. Nem úgy előtte, amikor tényleg nagy volt még iránta az érdeklődés. Most nem azt mondom, hogy nem szeretem, amit csinál. Nem. Csak sajnálom, hogy olyan helyre kerül, ahova nem lenne való. Hisz jobb érzés kis helyen sokaknak játszani, mint nagyon ugyanennyinek, akik ennélfogva elenyésző tömeg hatását keltik. Na meg jobban is mutat, ugye. Persze a Sziget nem csinál ebből olyan oltári nagy ügyet. Márcsak ha azt nézzük, hogy példának okáért a Sziámi is évek óta tolja a Nagyszínpadon, holott a kutya se kíváncsi rá. Csak hát a muszáj meg a nincs más nagy úr. (Persze Müller Péternél ez indokolt, hisz mégiscsak ő az egyik tulaj vagymi. Emiatt is lép fel kétszer (akárcsak a Kispál a Volton), ráadásul a második fellépte az utolsó koncert a szigeten, ami Barcs Miklósnak (Flash), egyáltalán nem tetszik.)

E rövid kitérő után térjünk is vissza az EFOTT-ra. Vagy Riddim Colony, vagy Irie Maffia. Amelyiket láttam, az volt az unalmas. Válassz! Pár szó a tribute-ról. Belelestem a Rolling Stones-ba és a Paint It Blacket hallva az jutott eszembe, hogy jójó.. De már öregek a srácok. Bizonyára azért nem volt benne elég kraft, holott ez egy nagyon jó szám volt annak idején.

Rage Against The Machine. Nem értem, hogy egy egyszámos zenekarnak minek állítanak tisztelet jeléül egy tribute-bandát. Mondták, hogy van még egy ismert számuk. Húha. Akartam pogózni, de elöl csak néhány bakkecskeként ugráló alakot találtam, úgyhogy szomorúan hátramentem, aholis zidáni magaságokba akartam emelkedni, de a tag, akit kiszemeltem, úgy megijedt, hogy feltartotta a kezét, én meg ráfáztam (gy.k.: felrepedt a szám picit). Unicummal öblögettem. A PASO-ból láttam egy kicsit (a végére mertem csak bemenni, mert annyian voltak), a New York Ska Jazz Ensemble-t meg egy az egyben átaludtam. Le is feküdtem hát.

Reggel arra ébredek, hogy néhány felsőoktatási intézményt látogató (abból gondolom, hogy az, mert azoknál sikk) István a királlyal boldogítja a népet. Sose keltem még ilyesmire, és meg kell mondjam, egyáltalán nem jó. Aztán ki a vasúthoz és a 9:35-össel haza, ami késett egy csomót, sok helyen állt sokáig, és fullra tele volt. De egy fesztivál így teljes, úgyhogy nem panaszkodom. Végül nem vettem sarokcsiszolót, pedig tervbe volt.

8 komment

Címkék: zene beszámoló fesztivál

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Ötker a belvárosi orvos 2006.07.24. 15:57:03

Elég lanyha volt ez a beszámoló, de tudod apafej a Rage-et egyszámos zenekarnak nevezni. Te mi a kakát csináltál a kilencvenes évek második felében? Gondolom kómában lehettél, erre a visszamaradt súlyos agykárosodásodból következtetek.

Minek ír, aki nem tud, meg minek adnak neki fórumot. Na jó nem basztatlak tovább, csk azért írtam, hogy ne szállj el magadtól (ennél sokkal jobban)

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2006.07.24. 16:31:29

a kilencvenes években még a csapból is a Killing in the name folyt. mást ha akarnék se tudnék tőlük fölhozni. persze ez biztos azért van mert ez olyan jól sikerült, hogy egész egyszerűen hatalmas árnyékot vetett a többi produktumukra. (nem sok híja volt, hogy összekevertem ezt egy másik számmal, de hamar leintettek és a mosoly egycsapásra el is tűnt az arcomról) na meg mer nem vagyok rage buzi.

Sajnálom picit, hogy Snow tribute nem volt, pedig az Informer kurvajó szám, kíváncsi lettem volna a többire is.

ezen a kómás agykárosodós vonalon sokat gondolkodtál? csak mer elég szar.

Dr. Ötker a belvárosi orvos 2006.07.25. 10:47:34

Nem igazán, gyorsan jönnek az ilyen dolgok.
Amúgy nem kell Rage buzinak lenni, de én azon a véleményen vagyok, hogy aki ilyen témában írogat, annak legyen infója is, ha magától nem, akkor nézzen utána, vagy mi.

K-ra nem akarlak basztatni, mert magam is utálom a "majd én megmondom" buzikat, csak a RATM többet érdemel, az meg a hazai dj-k faszsága, hogy kb a killing in the name-et ismerték, meg játszották. Meg ez a zenekar a frontember, Zack de la Rocha révén nagy antiglobalista volt - mert ugye feloszlottak, vagyis nem teljesen - de ez most itt elhanyagolható.

Summázva: nem kell lehúzni valamit, ami érték, csak azért mert nincs róla elég ismeret, na mindegy, már utálom magam emiatt, mert most pont egy "majd én megmondom" buzi vagyok

Toma 2006.07.25. 14:36:26

Kérdés hogy kinek mi számít értéknek?

Toma 2006.07.25. 14:40:35

Ha gondolod te is írhatsz egy beszámolót (feltéve ha ott voltál) és akkor láthatunk egy másik változatot is. Szerintem pont ez a lényege ezeknek a "fórumoknak".

fedorka 2006.07.26. 19:09:24

ipoly: miért gondolod azt, hogy ha vki egyszámos zkr-nak mondja a RATM-t, akkor ő alulinformált? Lehet, hogy egész egyszerűen ez a véleménye. Szerintem 2 számos volt, bár a NAGY SLÁGER felemlegetése előtt még annak a címe sem jutott az eszemben.
Nyuszika! Sztem neked kellene másokat hörgés neélkül végighallgatnod, aztán meghányi-vetni a hallottakat, majd ezek után leírni a véleményedet. Nem baj, lesz ez még jobb!

Madafaka: Snow RuLeZ! :-))))))))
Scott McKenzie Tribute!
Jó volt a Szenfrensziszkós szám!

Hajrá KOC, info: www.scottmckenzie.info/

fedorka 2006.07.26. 19:11:15

www.scottmckenzie.info/images/scott06.jpg

És a bácsi a San Francisco c. hippi himnuszból él jól a mai napig!

Isten éltesse!
süti beállítások módosítása